کابینت ممبران جدیدترین مدل 2021

کابینت ممبران جدیدترین مدل 2019
کابینت ممبران همراه جزیره
کابینت روکش پی وی سی
کاور هود و گاز ممبران
جزیره کابینت ممبران
کابینت ممبران جدیدترین مدل 2019
  • جنس بدنه : ام دی اف MDF
  • جنس درب : ممبران
  • جنس صفحه روی کابینت : کورین
  • لولا و جک : آرام بند
  • سینک : دو لگن استیل
  • هود : مخفی کلاسیک
  • گاز : رومیزی پنج شعله

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت ممبران جدیدترین مدل 2021

کابینت ممبران جدیدترین مدل 2021 را در این آشپزخانه لوکس مشاهده می‌فرمایید. در این دکور ویترین‌های آینه‌ای در نگاه اول توجه شما را جلب می‌کند. علاوه بر استفاده از این ویترین در ورودی آشپزخانه در کابینت‌های دیواری نیز از این دکوری‌های زیبا استفاده شده. که اتفاقا طراحی این مدل ویترین؛ کار را از یکنواختی کابینت سفید خارج می‌کند. در این دکور لوکس از کابینت کمدی در همان ورودی آشپزخانه استفاده شده. تا مشتری بتواند از فضای این کمد برای قرار دادن وسایل بزرگ استفاده کند.

موضوع قابل توجهی که در دکور کابینت ممبران جدیدترین مدل 2021 وجود دارد. استفاده موازی و متقارن از ستون‌ها و کابینت‌ها و همچنین طرح اجرایی جزیره و گاز می باشد. جزیره‌ی اجرا شده در وسط آشپزخانه علاوه بر تماشایی دوچندان دکور، که از دلایل اصلی این چشم‌نوازی، می‌توان به چهار ستون شیک آن اشاره نمود. این امکان را فراهم کرده که فضای کاربردی‌تری در قالب کابینتی مجزا از کابینت‌های آشپزخانه و همینطور داشتن کشو‌های بیشتر، جزیره آشپزخانه را به بهینه‌ترین حالت ممکن تبدیل کند.

عکس های جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه را از دست ندهید.

در فضای رو به رو، همان‌طور که گفته شد از گاز پنج شعله توکار؛ به همراه دو کشوی بزرگ و شش کشوی کوچکتر که دسترسی به وسایل را در موقع آشپزی راحتتر می‌کند؛ طراحی شده است. زیبایی این فضا با تعبیه‌ی هود مخفی به همراه ستون‌های کار شده‌ی زیبا و متقارن در کابینت‌های دیواری کامل‌تر می‌شود.

مدل کابینت ممبران 2019

کاور یخچال نیز برای زیباتر دیده شدن در چشم مخاطب در سمت راست جزیره با یک کابینت دیواری قرار داده شده است. در این کابینت کلاسیک استفاده از تاج و زیر چراغ ابزار خورده، باعث شده نمای شکیل‌تری به این دکور ببخشد. در نهایت از پاخور برای پوشاندن پایه‌ کابینت به کار گرفته شده است.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

رنگ این کابینت ممبران جدیدترین مدل 2021 از رنگ سفید صدفی با توجه به سلیقه ی مشتری که البته رنگ کاربردی زیبا برای این طرح کابینت کلاسیک نیز می باشد؛ انتخاب شده است. البته این انتخاب رنگ کابینت با توجه به عدم ورود نور از پنجره؛ انتخاب هوشمندانه ای بوده است. که البته برای ایجاد تضاد رنگی بهتر و زیباتر دیده شدن این کار از صفحه‌ی کابینت کورین مشکی و کاشی بین کابینتی طوسی استفاده گردیده است.

همانطور که گفته شد به دلیل نور کم در فضای کابینت ممبران جدیدترین مدل 2021 در این آشپزخانه از ال ای دی های ریسه‌ای صورتی رنگ در آرک‌های سقف و هالوژن‌هایی با رنگ سفید مهتابی استفاده شده است. که باعث شده است تمام فضا به شکل مناسب روشن دیده شود.

متریال کابینت

جنس صفحه‌ی کابینت آشپزخانه از سنگ مصنوعی کورین مشکی انتخاب شده است. و همینطور جنس درب های کابینت از روکش ممبران سفید است؛ که روی درب‌ها با روکش پی وی سی پرس یا اصطلاحا وکیوم شده است. همانطور که در اکثر کابینت‌ها از ام دی اف سفید در بدنه‌ی داخلی استفاده می شود. در ساخت کابینت ممبران جدیدترین مدل 2021 نیز از این ورقه‌های کابینت ام دی اف استفاده شده است.

یراق آلات

در دکوراسیون این کابینت ممبران جدیدترین مدل 2021 از دو اکسسوری سوپر ادویه به صورت متقارن در کنار گاز استفاده شده تا دسترسی راحت‌تری به وسایل پرکاربرد آشپزخانه داشته باشیم.
علاوه بر این در این کابینت از دستگیره‌های استیل طلایی رنگ ساده استفاده شده. همچنین لولای به کار رفته شده برای درب‌ها از بهترین برند ایتالیایی که دوام و مقاومت خوبی دارد تعبیه شده. که البته در کابینت های دیواری کنار هود از درب‌هایی با لولاهای جکی استفاده شده است. ریل کشوهای کابینت نیز از جنس ریل‌های تاندم می‌باشد.

زمان تحویل کابینت ممبران

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت ممبران جدیدترین مدل 2021 بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما (که طرح این پروژه کابینت وکیوم می‌باشد.)؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری‌هایی که در کابینت کلاسیک ممبران وجود دارد. باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید می‌شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت ممبران بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت ممبران
گالری تصاویر کابینت ممبراندکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک
اکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت پی وی سیعکس کابینت ممبرانکابینت ایرانیکابینت دیواریکابینت رنگ روشنمدلهای کابینت آشپزخانه

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.