کابینت ممبران رنگ صدفی

کابینت ممبران رنگ صدفی
کابینت ممبران صدفی
ممبران رنگ صدفی
کابینت ممبران رنگ صدفی
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: ممبران رنگ صدفی
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: یک لگن استیل
  • هود: شومینه ای
  • گاز: پنج شعله استیل

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت ممبران رنگ صدفی

کابینت ممبران رنگ صدفی زیرمجموعه کابینت کلاسیک را در تصویر نمونه کار مشاهده می‌فرمایید. دکوراسیون آشپزخانه ممبران شامل تاج ساده و مورب در سرتاسر کابینت های دیواری می‌باشد. با توجه به محدودیت فضایی که در اختیار است از کانتری که حد فاصل بین آشپزخانه و سالن پذیرایی می‌باشد استفاده شده.

با توجه به سلیقه مشتری گاز پنج شعله روی کانتر قرار گرفته. و همینطور در روبروی آن کمد فر و مایکروفر با قابلیت دسترسی سریع در زمان آشپزی تعبیه گردیده است. سینک ظرفشویی در کنار پنجره از جنس کورین است که به دلیل آنتی باکتریال بودن انتخاب مناسبی می‌باشد.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

کابینت ممبران رنگ صدفی با توجه به سلیقه مشتری، انتخاب شده است. انتخاب این رنگ فضا را روشن تر نشان می‌دهد. و همینطور استفاده از رنگ سفید در این دکور با توجه به متراژ پایین آشپزخانه، باعث بزرگتر دیده شدن فضای داخلی آشپزخانه نسبت به استفاده از رنگ‌های تیره می‌باشد. با توجه به دیزاین منزل دکوراسیون این آشپزخانه طوسی و سفید می‌باشد. به همین دلیل کاشی های بین کابینتی به رنگ طوسی انتخاب شده اند.

اصول انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه را از دست ندهید.

در نورپردازی این کابینت ممبران صدفی رنگ با توجه به میزان نوری که از پنجره بالای سینک وارد می‌شود؛ از دو لوستر آویزی بر روی کانتر استفاده شده است که باعث می شود نور به صورت متمرکز بتابد؛ علاوه بر این نمای فوق العاده‌ای به نمونه کار بخشیده است.

متریال کابینت

جنس بدنه داخلی کابینت ممبران صدفی رنگ در این آشپزخانه از ام دی اف سفید صابونی می‌باشد. و در قسمت درب‌های این دکور آشپزخانه شیک، از جنس روکش ممبران سفید بهره برده شده. روی درب کابینت این آشپزخانه طرح موردنظر و هماهنگ با سلیقه مشتری ابزار زده شده است. و در انتها توسط دستگاه های تمام اتوماتیک، روکش پی وی سی، روی ورقه های آن پرس یا اصطلاحاً وکیوم می شود.

همینطور جنس صفحه کابینت آشپزخانه، سنگ مصنوعی کورین سفید می باشد. که قابلیت ابزار پذیری دارد و علاوه بر آن ضدخش بودن و دوام بالای آن؛ کار را کلاسیک‌تر نیز نشان می‌دهد.

یراق آلات

در کابینت ممبران رنگ صدفی همانند دیگر نمونه کارهای سبک کلاسیک از دستگیره های سرامیکی زیبا و ساده استفاده شده. همچنین جنس ریل کشوها ساچمه‌ای می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است.

در این دکوراسیون شیک از اکسسوری سوپرادویه در زیر سینک ظرفشویی استفاده شده تا دسترسی به وسایل پر کاربرد و کوچک آشپزخانه را فراهم کند. لولای استفاده شده برای درب ها از جنس آرام بند هستند. کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی یک ساله از شرکت نوین کابین می‌باشند.

زمان تحویل کابینت ممبران

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت ممبران کلاسیک بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما (که طرح این پروژه کابینت ممبران صدفی می‌باشد.)؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری‌هایی که در کابینت کلاسیک ممبران وجود دارد. باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید می‌شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت ممبران بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت ممبران
گالری تصاویر کابینت ممبراندکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک
آشپزخانه g شکلاکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت ممبرانکابینت ایرانیکابینت رنگ روشنمدلهای کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.