کابینت آشپزخانه سفید مشکی هایگلاس

کابینت آشپزخانه سفید مشکی های گلاس
کابینت آشپزخانه سفید مشکی های گلاس
  • جنس بدنه: ام دی اف سفید
  • جنس درب: های گلاس
  • جنس صفحه روی کابینت: اچ پی ال پنج سانتی شرکتی
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: یک لگنه استیل
  • هود: شومینه ای
  • گاز: پنج شعله

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت آشپزخانه سفید مشکی های گلاس

خیلی از ما در انتخاب رنگ مکمل سفید شک داریم ولی انتخاب متضاد ترین رنگ برای کابینت سفید یعنی رنگ مشکی با توجه به بقیه اساس منزل و آشپزخانه می تونه رنگ مناسبی برای دکور و کابینت های آشپزخانه باشه. همانطور که مشاهده میفرمایید در این دکور نیز با توجه به سلیقه مشتری کابینت آشپزخانه سفید مشکی هایگلاس کار شده است. یکی از مزیت های انتخاب کابینت های گلاس ، سمپل رنگ گسترده آن است. که دستمان را در انتخاب رنگ دلخواهمان باز گذاشته است.

اصول انتخاب بهترین رنگ آشپزخانه

این دکور زیبا شامل باکس های ویترینی های گلاس در قسمت کابینت های دیواری و ویترین شیشه ای شیک می باشد. در این آشپزخانه از دستگیره های استیل استفاده شده و در قسمت ورودی جزیره آشپزخانه (کانتر) تعبیه شده که کاربرد میز غذاخوری را دارد. جنس صفحه این کابینت اچ پی ال پنج سانتی شرکتی می باشد. کابینت هایگلاس نسبت به سبک کلاسیک قیمت پایین تری دارند. کابینت هایگلاس دارای سمپل رنگ بسیار متنوع که در دو نوع براق و مات توسط برند های ایرانی و ترک تولید می شود.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

با توجه به سلیقه‌ی مشتری در این دکور از کابینت آشپزخانه سفید مشکی های گلاس ترک استفاده شده و همان طور که مشاهده می کنید ترکیب دو رنگ بسیار جذاب و چشم نواز است. با توجه به وجود پنجره و درب تراس در آشپزخانه مشکل نور در روز وجود نخواهد داشت اما در سقف کاذب این آشپزخانه از لامپ های هالوژن استفاده شده تا زیبایی دکوراسیون آشپزخانه در شب را دو چندان کنیم.

کابینت هایگلاس سفید و مشکی اکلیلی

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت آشپزخانه سفید مشکی از ام دی اف سفید انتخاب شده است. جنس روکش کابینت های گلاس از ورقه های AGT ترک انتخاب شده است که از بهترین متریال در سبک های گلاس مدرن و یکی از بهترین برندها در این سبک است. درب کابینت های گلاس سفید مشکی پس از سایز شدن نوار پی وی سی در چهار طرفشان توسط دستگاه اتوماتیک چسبیده می‌شود. که این امر بدین منظور است که خامی ورق ام دی اف معلوم نشود. جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در این کار صفحه اچ پی ال سفید می‌باشد. نمونه کارهای کابینت دو رنگ..

یراق آلات

در این آشپزخانه سفید مشکی از دستگیره استیل استفاده و جنس لولا ها و جک های این دکور شیک آرام بند است. لازم به ذکر است نوین کابین گارانتی دوازده ماهه و خدمات پس از فروش سی و شش ماهه روی محصولات و یراق آلات خود ارائه می دهد پس بدیهی است تا از بهترین متریال و یراق آلات در تمامی محصولات خود استفاده کنیم.

قیمت کابینت های گلاس را به روز و از اتحادیه بگیرید تا سرتون کلاه نذارن.

زمان تحویل کابینت آشپزخانه سفید مشکی

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت پله ای بازه زمانی ۲۰ روزه از موعد قرار داد وجود دارد. که البته روند تحویل کابینت مدرن نسبت به کابینت کلاسیک در زمان کوتاه تری اتفاق می‌افتد. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

کابینت هایگلاس سفید مشکی

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می‌توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت دوازده ماهه را برای تمام خدماتی که ارائه می‌دهد درنظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کارهای کابینت هایگلاس بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت های گلاس
گالری تصاویر کابینت های گلاسدکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت مدرن
آشپزخانه g شکلعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت های گلاسکابینت ایرانیکابینت دو رنگکابینت دیواریکابینت زمینیمدلهای کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.