کابینت انزو طوسی

کابینت انزو طوسی
کابینت انزو رنگ طوسی
کابینت انزو طوسی رنگ
کابینت انزو طوسی
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: انزو طوسی
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دو لگن استیل
  • هود: مخفی
  • گاز: پنج شعله رو میزی

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت انزو طوسی

کابینت انزو دارای طرح های منحصربفرد و شیکی است که امروزه توجه بسیاری را به خود جلب نموده است. کابینت انزو طوسی در این آشپزخانه طراحی زیبایی دارد و به آشپزخانه روح بخشیده است. مهم ترین موارد در طراحی و اجرای کابینت انزو استفاده از دستگاه های مجهز و همچنین کیفیت رنگ مصرفی می باشد. کابینت انزو بیشتر به صورت براق اجرا می شود اما نوع مات آن هم قابل اجراست و برای علاقه مندان به سبک نئوکلاسیک گزینه مناسبی است. کابینت انزو طوسی انواع مختلفی دارد که از نظر ظاهری و طراحی بسیار شبیه به هم هستند، اما از نظر کیفی و طول عمر تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

طرح جدید کابینت 2022 رو از دست ندید.

کابینت انزو طوسی را در تصاویر مشاهده می کنید که طراحی آن به صورت L شکل انجام شده است. با توجه به فضای آشپزخانه، کابینت های زیادی در آشپزخانه اجرا شده تا گنجایش زیادی برای نگهداری وسایل فراهم باشد. آشپزخانه دارای سینک دو لگن استیل، گاز رومیزی، هود مخفی، کاور یخچال و فر می باشد. تعدادی کابینت کمدی در اطراف یخچال قرار داده شده که برای قرار دادن وسایل برقی و مواد غذایی خارج از یخچال ایده بسیار خوبی است. استفاده از اکسسوری ها در طراحی کابینت امروزی موجب شده تا آشپزخانه کارآمد تر از قبل بوده و جذابیت بیشتری داشته باشد.

قیمت کابینت نئوکلاسیک 1401

در این آشپزخانه با کابینت انزو طوسی، سه کشو در زیر گاز قرار داده شده تا فضای مناسبی برای وسایل کوچکتر آشپزخانه همچنین ادویه ها وجود داشته باشد. در کنار همه اینها، یک جزیره زیبا در مرکز این آشپزخانه طراحی و اجرا شده است. جزیره بیشتر در آشپزخانه هایی با کابینت سبک کلاسیک و کابینت نئوکلاسیک به کار گرفته می شود. استفاده از جزیره علاوه بر اینکه فضای بیشتری برای نگهداری فراهم می کند، به عنوان میز غذاخوری و میز کار هم کاربرد دارد، که کار حین آشپزی و دیگر موارد را آسان تر خواهد کرد.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه دارای اصولی است که رعایت آنها موجب دکوراسیون بهتر آشپزخانه خواهد شد. کابینت انزو بیشتر در رنگ سفید تولید می شود اما می تواند رنگ های دیگری هم داشته باشد. کابینت طوسی رنگ جلوه خاصی را در محیط این آشپزخانه ایجاد نموده و رنگ روشن آن به دلباز تر شدن فضای آشپزخانه کمک شایانی کرده است.

امروزه رنگ طوسی از پرطرفدار ترین رنگ ها در کابینت سازی به شمار می رود چرا که رنگ طوسی به عنوان یک رنگ خنثی به خوبی با رنگ های موجود در محیط هماهنگ شده و ست کردن با آن آسان است. در این آشپزخانه رنگ کابینت انزو طوسی، با رنگ های سفید موجود در آن هارمونی دارد و فضایی یکدست و شیک را پدید آورده است.

چه کابینتی مناسب آشپزخانه شماست!

از نظر نورپردازی باید به این مسئله توجه کرد که آشپزخانه فضایی باز دارد بنابراین نور زیادی را از محیط دریافت می کند. همچنین یک تراس زیبا در قسمت انتهایی آشپزخانه وجود دارد که نورطبیعی را در طول روز به آشپزخانه وارد می کند. رنگ کابینت ها هم در میزان نورپردازی آشپزخانه تاثیر گذار بوده و فضا را روشن تر کرده است. علاوه بر اینها تعدادی هالوژن روی سقف تعبیه شده تا نور مورد نیاز این آشپزخانه با کابینت انزو طوسی تامین شود.

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت انزو طوسی از ام دی اف سفید انتخاب شده است. درب‌های این کابینت به وسیله‌ی دستگاه‌های تمام اتوماتیک سی ان سی طبق طرح مورد نظر ابزار خورده و در انتها روکش انزو روی آن ها پرس می گردند که اصطلاحا به این روش وکیوم نیز می گویند. جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در این کار از سنگ مصنوعی کورین سفید می‌باشد و علاوه بر ضدخش بودن و دوام بالای آن؛ کار را اصیل تر نیز نشان می دهد.

یراق آلات

دراین کابینت انزو طوسی، از بهترین یراق آلات استفاده شده است که کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند. دستگیره‌های انتخاب شده از جنس سرامیکی است. علاوه بر این ریل کشوها ساچمه‌ای می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است و برای راحت باز شدن درب این کابینت‌ طوسی رنگ از لولاهای ایتالیایی آرام‌بند با کیفیت بالا استفاده شده.

زمان تحویل کابینت انزو

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت انزو طوسی بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری‌هایی که در کابینت انزو وجود دارد، باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید می‌شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت طوسی رنگ بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت انزو
دکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت انزوگالری تصاویر کابینت نئوکلاسیک
عکس کابینت انزوکابینت ایرانیکابینت رنگ روشنمدلهای کابینت آشپزخانه

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.