کابینت مناسب آشپزخانه

چه کابینتی مناسب آشپزخانه شماست؟

948 بازدید

کابینت ها علاوه بر کاربردشان نقش اساسی و مهمی در زیبا و چشمگیر کردن فضای اشپرخانه را دارند، و شامل طرح ها و رنگ های متنوعی می باشند شما میتوانید بسته به نیاز و ابعاد اشپزخانه خود و سبک مورد نظرتان کابینت مناسب آشپزخانه تان را انتخاب کنید.

قبل از مطالعه این مطلب تنها کافیست بدانید آشپزخانه شما بزرگ است یا کوچک ؟ و اینکه چقدر میخواهید هزینه کنید؟ در این مطلب شما را با انواع جنس و سبک های انواع کابینت آشپزخانه آشنا می‌کنیم تا راحت تر تصمیم بگیرید کابینت مناسب آشپزخانه شما کدام است.

کابینت مناسب آشپزخانه 1402

خب حالا با این همه مدل مختلف در سبک و سیاق مختلف و قیمت های بالا پایین بازار، کابینت مناسب آشپزخانه شما کدومه؟ در اینجا می‌خواهم بهتون کمک کنم تا انتخاب بهتری برای کابینت آشپزخانه خودتون داشته باشید. خوب اول باید نگاهی به دیگر وسایل کل خونه و آشپزخونه بیاندازید و ببینید بیشتر وسایلتون چه رنگیه؟ مدرنه یا کلاسیک؟ رنگ گاز و یخچال و ماشین لباسشویی و ظرفشویی چطور؟

اصلا آشپزخونه اتون بزرگه یا کوچیک، صد در صد تو هر خونه ای شامل یه کاتالوگ رنگیه از رنگ وسایلی که در آن خونه چیده شده، حالا رنگ دیوارهای پذیرایی رو هم به اینها اضافه کنید، از کاغذ دیواری استفاده کردید یا رنگ؟

کاشی های بین کابینتی و رنگ کف آشپزخونه رو فراموش نکنید که مهم ترین نکته است، یه انتخاب خوب برای دکوراسیون منزل و کابینت آشپزخانه به همین نکات کوچیک بستگی دارد، اگر بخوام تو یه جمله خلاصه بگم کابینت شما باید به دکور خونتون و دکور خونتون باید به رنگ دیوار و کف بیاد تا بتونید چشم هر مهمانی رو به زیبایی های خونتون جلب کنید.

عکس های دکوراسیون آشپزخانه 2024 را از دست ندهید.

کابینت نئوکلاسیک مناسب آشپزخانه بزرگ

جنس مناسب کابینت آشپزخانه

کابینت ها از اصلی ترین عناصر آشپزخانه هستند و جنس های متقاوتی دارند که هر کدام دارای ویژگی هایی هستند. امروزه تنوع در جنس و طرح کابینت بسیار زیاد شده است و هر سلیقه ای را شامل می شود. جنس کابینت باید با توجه به نیاز و دکوراسیون آشپزخانه انتخاب شود. هر کدام از انواع کابینت ها برای فضای مختلفی به کار برده می شوند.

طراحی کابینت رایگان را از نوین کابین بخواهید.

در طراحی یک آشپزخانه حتی می توان دو جنس از کابینت را به کار برد که این کاملا بستگی به سلیقه شما دارد. ممکن است که این جنس ها را نشناسید و در این باره به راهنمایی نیاز داشته باشید. با توجه به سبک کابینتی که میپسندید، چندین جنس به شما پیشنهاد می شود تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه انواع جنس کابینت که در منازل ایرانی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند را بررسی می کنیم:

کابینت مناسب آشپزخانه کوچک

همانطور که میدانید طرح کابینت آشپزخانه در بزرگتر به نظر رسیدن فضای آشپزخانه تاثیر به سزایی دارد، بهتر است برای آشپزخانه های کوچک از کابینت های های گلاس که در زمره کابینت های مدرن می باشد، با رنگ روشن استفاده کنید، زیرا این مدل کابینت ها باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضای آشپزخانه شما می شوند. اگر طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک با شیوه ای اصولی و کاربردی انجام شود برای چیدمان وسایل مورد نیاز در آشپزخانه مشکلی نخواهید داشت.

جهت مشاهده لیست قیمت کابینت کلیک کنید.

خلوت نگه داشتن روی کابینت نیز در بزرگتر نشان دادن فضای اشپزخانه تاثیر گذار می باشد. به طور کل پیشنهاد میکنم آشپزخانه مدرن مناسب ترین دکور برای آشپزخانه شماست.

کابینت آشپزخانه کوچک

کابینت مناسب آشپزخانه بزرگ

قلب هر خانه ای آشپزخانه آن است و زیبا و دلنشین بودن هر قلب نشان دهنده سلیقه صاحب آن خانه میباشد، برای انتخاب کابینت مناسب آشپزخانه های بزرگ شما گزینه های بیشتری را برای انتخاب دارید و می توانید از انواع سبک، طرح و رنگ های کابینت استفاده کنید. انتخاب دو رنگ برای کابینت در صورتی که مکمل یکدیگر باشند به زیبایی یک اشپزخانه با فضایی بزرگ می افزاید و فضا را دلپذیر و چشمگیر نمایان می کند. برای آشپزخانه بزرگ، کابینت سبک کلاسیک بسیار چشم نواز تر خواهد بود.

کابینت آشپزخانه بزرگ

کابینت ها به سه دسته کلاسیک و مدرن و نئوکلاسیک تقسیم میشوند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

کابینت کلاسیک مناسب آشپزخانه مجلل

از قدیمی و سنتی ترین نوع کابینت، شناخته شده است و جنس مورد استفاده در آن غالبا چوب است که جلوه ای از هنر و زیبایی برگرفته از طبیعت در آن موج میزند، کابینت های کلاسیک خود به سه مدل شامل کابینت چوب، کابینت روکش چوب (طرح چوب) و کابینت ممبران (وکیوم) دسته بندی می شوند.

با کابینت کلاسیک بیشتر آشنا شوید.

کابینت چوب مناسب آشپزخانه با حس و حال طبیعت

کلاسیک ترین و مناسب ترین کابینت موجود در میان کابینت های کلاسیک، این نوع دکور می باشد. از مهم ترین خصوصیات کابینت چوب دوام بسیار طولانی آن است که بعد از سالها استفاده با فراوری های متداول ایجاد شده در صنعت کابینت سازی و رنگ میتوان کابینت های فرسوده و یا قدیمی را همانند روز اول نصب کابینت ارائه کرد. این نوع کابینت شامل ستون سر ستون، تاج و زیر چراغ ابزار خورده، گل های منبت ماری شده می باشد. کابینت چوبی بیشتر در آشپزخانه ای با نور کافی و فضای بزرگ بکار گزفته می شود و بسیار زیباست.

کابینت چوبی از قدیمی ترین مدل های موجود در بازار است و از سالیان خیلی دور دکور خانه های لوکس و لاکچری بوده است.

کابینت چوب

کابینت روکش چوب مناسب آشپزخانه بزرگ

دربهای کابینت روکش چوب با مغز ام دی اف می باشد، که به وسیله دستگاه و طی حرارت، ورق روکش چوب بر روی ام دی اف (ایرانی خارجی) پرس می شود. و توسط دستگاه cnc بسته به سلیقه مشتری ابزار میخورد کابینت روکش چوب به علت شباهت جنس و متریالش به چوب دوام بسیار زیادی دارد. از نظر بصری نیز کابینت کلاسیک چوب و کابینت کلاسیک روکش چوب شباهت دو چندانی به یکدیگر دارند.

جهت آشنایی بیشتر با کابینت طرح چوب کلیک کنید.

کابینت روکش چوب

کابینت ممبران مناسب آشپزخانه مجلل در عین حال قیمت مناسب

کابینت ممبران در گروه کابینت کلاسیک قرار می گیرد و به همین دلیل برای خانه هایی با سبک دکوراسیون کلاسیک و قدیمی مناسب تر است. از آنجا که این کابینت قیمت پایین تری نسبت به سایر کابینت های سبک کلاسیک دارد، شما با سفارش کابینت ممبران می توانید یک کابینت کلاسیک و قیمت مناسب را در آشپزخانه خود داشته باشید.

 در طراحی و ساخت کابینت های کلاسیک می توان از تاج، زیر چراغ، ستون، سرستون و گلهای ابزار خورده مختلف استفاده کرد، که سبب چشمگیر و متفاوت شدن این نوع کابینت می شود. کابینت ممبران به نام کابینت وکیوم نیز شناخته می شود.

جهت آشنایی بیشتر با کابینت ممبران کلیک کنید.

کابینت ممبران

کابینت مدرن مناسب آشپزخانه شیک

از نوین ترین و بروزترین و در عین حال ساده ترین کابینت در طراحی، ساخت و اجرا کابینت مدرن می باشد. استفاده از کابینت مدرن برای آشپزخانه کوچک بسیار کاربردی تر از کابینت های کلاسیک می باشد. تنوع بسیار بالا در انواع ورق و رنگ های گوناگون امکان طراحی تلفیقی با چند نوع ورق و رنگ را در کابینت مدرن میسر میکند.

با کابینت مدرن بیشتر آشنا شوید.

از دیگر ویژگی های این کابینت که سبب استقبال و خواستنی شدنش نسبت به کابینت های کلاسیک در بازار شده است، ارزان قیمت و مقرون به صرفه بودن کابینت های سبک مدرن در طراحی و ساخت می باشد. کابینت های مدرن خود به سه مدل به نام های، کابینت های گلاس، کابینت فوق برجسته، کابینت ملامینه دسته بندی می شوند.

کابینت پولیشی

کابینت های گلاس مناسب دکور مدرن و ساده

این نوع ام دی اف دارای روکشی براق و مات در رنگ و طرح های مختلف می باشد که میتوان به روکش اکرولیک، پلی گلاس، پلی لاک اشاره نمود. ورق های ام دی اف روکش های گلاس به صورت خارجی و ایرانی در بازار موجود می باشد. که به علت گران قیمت بودن ورق های اروپایی همانند نیمن المان و… تمایل مشتریان بیشتر به سمت ورق های های گلاس ترک و ایرانی میباشد. فوق العاده مناسب برای آشپزخانه های کوچک. 😉

جهت آشنایی با انواع مدل های کابینت های گلاس کلیک کنید.

کابینت های گلاس

کابینت فوق برجسته مناسب دکور مدرن کمی تا اندکی شلوغ تر

مغز این کابینت ام دی اف و روکش آن در انواع رنگ ها و طرح های برجسته است که علاوه بر فوق برجسته بودن این نوع کابینت تا حدی ضدخش می باشد یعنی به راحتی نمی توان به آن آسیبی رساند و در زمره مقاوم ترین روکش های موجود در بازار می باشد. کابینت های فوق برجسته در ایران توسط شرکت فرامید تولید می شود.

گرچه کابینت فوق برجسته توسط برندهای خارجی نیز تولید می شود اما به جهت کیفیت و زیبایی بالا محصولات فرامید و تنوع رنگی بالا این محصول و صد البته قیمت مقرون به صرفه تر نسبت به کابینت مشابه خارجی عموم متقاضیان این مدل از برند ایرانی فرامید استفاده می کنند.

جهت مشاهده عکس و مدل های کابینت فوق برجسته کلیک کنید.

کابینت فوق برجسته

کابینت ملامینه (ام دی اف)

ظریف ترین و سبک ترین روکش ام دی اف روکش ملامینه با طرح ها و رنگ های متنوع می باشد. کابینت ام دی اف (ملامینه) جز ارزان قیمت ترین ام دی اف های موجود در بازار های ایران است که تولیدش در کشور خودمان نیز با کیفیت معقول عرضه میگردد. این نوع ام دی اف در دسته بندی انواع ورق ها جز اولین مواد اولیه کابینت در دنیا محسوب می شود.

روکش های ملامینه نیز دارای برجستگی های قابل لمس می باشند، که این نوع ام دی اف را از سادگی خود کمی به دور می کند. اگر این سبک کابینت را کابینت مناسب آشپزخانه تان می‌دانید همین الان تماس بگیرید. پیشنهاد نوین کابین به آشپزخانه های کوچک کابینت ملامینه است.

کابینت ملامینه

کابینت نئوکلاسیک مناسب سخت پسندان

سبک نئوکلاسیک جدیدترین سبک کابینت آشپزخانه است و مانند سبک کلاسیک و مدرن متریال اصلی این سبک نیز ورق ام دی اف خام است این سبک شامل سه مدل به نام های کابینت پوششی، کابینت پولیشی و کابینت انزو می باشد که هرکدام مشخصات مختص خود را دارند اما شباهت هایی نیز دارد.

هر سه این محصولات از ورق ام دی اف خام تولید می شود و ابزار هایی توسط دستگاه سی ان سی روی درب های سایز شده حک می شود و در مرحله آخر توسط دستگاه های رنگ پاش رنگ آمیزی میشوند.

نوع رنگی که در این سبک استفاده میشود رنگ پولیشی و رنگ پوششی نام دارد، در ادامه بیشتر و یک به یک به خصوصیات زیر مجموعه های کابینت نئوکلاسیک خواهیم پرداخت.

کابینت نئوکلاسیک برای آشپزخانه بزرگ

کابینت پوششی

کابینت پوششی از جدید ترین مدل های کابینت مناسب آشپزخانه ترجیحا بزرگ است. رنگ این مدل کابینت تنوع زیادی دارد اما تمامی رنگ ها مات می باشد، با توجه به مدت زمان کوتاهی که این مدل کابینت در کشور ما تولید می شود محبوبیت بسیاری دارد. به دلیل زیبایی و جلوه بسیار عالی و فراهم کردن سطح یکدست بر روی درب و سایر اجزای کابینت، جلوه خوبی را در محیط آشپزخانه فراهم می کنند.

با توجه به نوع طراحی که برای کابینت های نئوکلاسیک در نظر گرفته شده است، ممکن است در برخی از مدل ها اجزایی متفاوت با نوع کلاسیک به کار رود.  در حالت کلی می توان تفاوت این کابینت ها را نوع کلاسیک در استفاده از طرح های ساده با ابزارزنی های کمتر به کمک دستگاه سی ان سی دانست.

علاوه براین، این کابینت ها به اندازه کابینت های مدرن ساده نمی باشند و اجزای مختلفی از قبیل ستون و سرستون، تاج و زیر چراغ در آنها استفاده میشود که از کنده کاری و حکاکی به مقدار کم در آنها استفاده میشود.

طرح کابینت 2024 را از دست ندهید.

کابینت پوششی

کابینت پولیشی

کابینت مناسب آشپزخانه پولیشی به کابینتی گفته می شود که در آن از رنگ پولیشی استفاده شده، رنگ پولیشی خاصیت براقی دارد این مدل کابینت جزو خاص ترین دکورهای آشپزخانه محسوب می شود. این نوع کابینت ها همان روند تولید کابینت پوششی را دارند و فقط در نوع رنگ و مدل های درب های آن است. تاج و زیر چراغ این دکور زیبا ابزار خورده است و ستون و سرستون های مختص خود دارد. کابینت پولیشی در سالیان گذشته جزو محبوب ترین و پرفروش ترین مدل ها بوده و هر روز به طرفداران این مدل کابینت آشپزخانه افزوده می شود.

کابینت پولیشی

کابینت انزو (طرح انزو)

کابینت مناسب آشپزخانه انزو محصولی ایتالیایی است و در واقع انزو یا Zentique نام برند این شرکت است. در نتیجه محصولاتی که در کشور ما به این اسم فروخته می شود الهام گرفته از شرکت انزو است، در غیر این صورت هزینه این مدل کابینت بسیار سرسام آور است اما هستند شرکت های معتبری که در ایران این محصول را با کیفیتی عالی تولید می کنند.

کابینت انزو جزو لوکس ترین محصولات روز دنیاست، این دکوراسیون تنوع رنگی زیاد در انواع رنگ های مات و براق دارد و شامل تاج و زیر چراغ و ستون های زیبای ابزار خورده است که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

جهت آشنایی بیشتر با کابینت انزو کلیک کنید.

چه کابینتی مناسب آشپزخانه شماست؟

سخن پایانی

هدف ما ایجاد یک رابطه ی بلند مدت با شما مشتریان عزیز است. و به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ همان طور که گفته شد ضمانت دوازده ماهه را برای تمام خدماتی که ارائه می دهیم در نظر داریم. پس می توانید با خیال آسوده همین الآن طرح پیشنهادی کابینت مناسب آشپزخانه محل موردنظرتان را با گرفتن شماره 02177005467 – 02177005481 ببینید. و برای دیدن نمونه کارهای بیشتر و همینطور مطالب عنوان شده؛ به آدرس novincabinco.com و تنها پیج رسمی نوین کابین در اینستاگرام نوین کابین مراجعه فرمایید.

عکس های کابینت مناسب برای آشپزخانه کوچک و بزرگ

کابینت مدرن مناسب دکور مدرن
 کابینت مدرن مناسب دکور مدرن
کابینت سفید مناسب آشپزخانه بزرگ و کوچک
 کابینت سفید مناسب آشپزخانه بزرگ و کوچک
کابینت چوبی مناسب آشپزخانه لاکچری
کابینت چوبی مناسب آشپزخانه لاکچری
کابینت شاینی مناسب آشپزخانه کوچک و بزرگ
کابینت شاینی مناسب آشپزخانه کوچک و بزرگ
کابینت سفید مات مناسب آشپزخانه کوچک
کابینت سفید مات – کابینت مناسب آشپزخانه کوچک
کابینت مدرن برای آشپزخانه کوچک
کابینت مدرن –  کابینت مناسب آشپزخانه کوچک
کابینت لوکس برای آشپزخانه بزرگ
کابینت لوکس های گلاس – کابینت مناسب آشپزخانه بزرگ و کوچک
کابینت سفید برای بزرگ نشان دادن آشپزخانه کوچک
کابینت سفید برای بزرگ نشان دادن آشپزخانه کوچک
جزیره بزرگ مدرن مناسب آشپزخانه بزرگ
جزیره بزرگ مدرن – کابینت مناسب آشپزخانه بزرگ
کابینت مدرن فرامید مناسب آشپزخانه بزرگ
کابینت مدرن فرامید – کابینت مناسب آشپزخانه بزرگ
کابینت پله ای مدرن مناسب آشپزخانه کوچک
کابینت پله ای مدرن – کابینت مناسب آشپزخانه کوچک
کابینت مدرن های گلاس مناسب آشپزخانه بزرگ
کابینت مدرن های گلاس – کابینت مناسب آشپزخانه بزرگ
کابینت مدرن لوکس مناسب آشپزخانه کوچک
کابینت مدرن لوکس – کابینت مناسب آشپزخانه کوچک
کابینت تمام چوب مناسب آشپزخانه بزرگ
کابینت تمام چوب – کابینت مناسب آشپزخانه بزرگ
کابینت مدرن های گلاس براق مناسب آشپزخانه کوچک و بزرگ
کابینت مدرن های گلاس براق – کابینت مناسب آشپزخانه کوچک و بزرگ
راهنمای خرید کابینت آشپزخانهآموزشدکور آشپزخانهمعرفی مدل دکور آشپزخانه

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

مطالب مرتبط

اپن آشپزخانه

مدل اپن آشپزخانه جدید

اگر فردی هستید که به مد اهمیت می دهید و خواستار این هستید که آشپزخانه مدرن و زیبایی داشته باشید، باید با اصول طراحی…
انواع صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت

کابینت آشپزخانه از گذشته تا به امروز علاوه بر کارایی جنبه تزئینی هم داشته است. یکی از ابزار هایی که جلوه بصری در فضای…

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.