کابینت رنگ سبز پسته ای

کابینت سبز رنگ
کابینت رنگ سبز پسته ای
کابینت نئوکلاسیک سبز
کابینت با رنگ پسته ای
کابینت پسته ای
کابینت پسته ای رنگ
کابینت سبز رنگ
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: نئوکلاسیک پوششی
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: تک لگن
  • هود: مخفی
  • گاز: رومیزی فر دار

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت رنگ سبز پسته ای

قبل از توضیحات کابینت رنگ سبز پسته ای در تصویر بهتره کمی با کابینت نئوکلاسیک آشنا شوید. کابینت نئوکلاسیک نسلی جدید از کابینت ها است که تنوع رنگی بالایی دارد. نئوکلاسیک سبکی ترکیب شده از مدرن و کلاسیک است. ظاهر آن مانند کابینت های کلاسیک و جنسش از کار های مدرن می باشد. کابینت نئوکلاسیک در طرح های ساده تری نسبت به کار کلاسیک طراحی می شود و چون جنس آن از چوب طبیعی نیست قسمت مناسب تری هم دارد. این سبک کابینت هم برای خانه های بزرگ و هم کوچک قابل اجرا می باشد.

در صورت نیاز و مشاهده عکس های بیشتر با کابینت نئوکلاسیک و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید.

آشپزخانه ی با کابینت رنگ سبز پسته ای که در تصاویر بالا مشاهده می فرمایید کابینت نئوکلاسیک به رنگ سبز پسته ای درآمده است و دارای سینک تک لگن بزرگ، دو فر توکار و هود مخفی و همین طور یک گاز توکار است. طراحی کابینت این آشپزخانه به شکل U اجرا شده و انتخاب مناسبی با توجه به محیط آشپزخانه بوده است. آشپزخانه هایی با کابینت سبک نئوکلاسیک معمولا دارای جزیره هستند ولی در این طراحی با توجه به سلیقه مشتری، یک میز گرد چوبی وسط آشپزخانه قرار داده شده و جذابیت خاصی به آشپزخانه داده است. درمورد جزیره آشپزخانه و مدل های جدید آن پیشنهاد میکنم مطلب جزیره آشپزخانه 2024 را از دست ندهید.

برخی از کابینت های دیواری کابینت رنگ سبز پسته ای به صورت ویترینی هستند که هم بر زیبایی کار افزوده و هم کار را به سبک کلاسیک نزدیک تر کرده اند. تعدادی کمد سوپر مارکتی در این آشپزخانه به کار رفته که فضای بیشتری برای نگهداری وسایل آشپزخانه می دهد و انتخاب بسیار هوشمندانه ای بوده است. طرح های روی کابینت ها و همینطور دستگیره کابینت های این آشپزخانه بسیار منحصر به فرد هستند و نشان از سلیقه خاص مشتری عزیز داشته است.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه با کابینت رنگ سبز پسته ای

تنوع در کابینت های سبک نئوکلاسیک بالا است و کابینت های این آشپزخانه یکی از خاص ترین رنگ ها را دارد. رنگ سبز نماد طراوت و تازگی است که حس شادی و صمیمیت را در محیط ایجاد می کند. به کار بردن این رنگ کابینت در کنار رنگ چوب به کار رفته در میز نهار خوری و کف آشپزخانه، محیط بسیار آرامش بخشی را به وجود آورده است.

از نظر نور پردازی آشپزخانه دارای یک لوستر بسیار زیبا و کلاسیک در بالای میز نهار خوری می باشد. همچنین در سر تا سر سقف هالوژن هایی قرار دارند تا نور محیط بیشتر باشد. ال ای دی هایی نیز در زیر کابینت های دیواری تعبیه شده اند که حین کار نور بیشتری وجود داشته باشد. این نور ها علاوه بر آن که کاربردی هستند بر جذابیت طراحی نیز افزوده اند.

پنجره هایی هم در آشپزخانه با کابینت رنگ سبز پسته ای هستند که منبع روشنایی طبیعی آشپزخانه می باشند و در میزان نور محیط تاثیر بسزایی دارند.

اگر تا اینجای مطلب ، جزو دسته آدمهایی هستید که از کابینت سبز رنگ خوشتون اومده و در انتخاب سبک کار مردد هستید، پیشنهاد می‌کنم نمونه کارهای کابینت مدرن سبز و کابینت کلاسیک سبز رو مشاهده کنید. و تصمیم بگیرید بین این سه سبک کدوم مدنظرتون هست 😉

متریال کابینت رنگ سبز پسته ای

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت نئوکلاسیک سبز پسته ای ، از ام دی اف سفید انتخاب شده است. درب‌های این کابینت به وسیله‌ی دستگاه‌های تمام اتوماتیک سی ان سی طبق طرح مورد نظر ابزار خورده و جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در این کار از سنگ مصنوعی کورین سفید می‌باشد و علاوه بر ضدخش بودن و دوام بالای آن؛ کار را شیک تر نیز نشان می دهد.

با کابینت ام دی اف و مزایا معایب آن بیشتر آشنا شوید.

یراق آلات و قیمت کابینت نئوکلاسیک سبز پسته ای

در این کابینت رنگ سبز پسته ای از بهترین یراق آلات استفاده شده است که کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند. دستگیره‌های انتخاب شده از جنس استیل تک پیچ است. علاوه بر این ریل کشوها بلوم می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است و برای راحت باز شدن درب کابینت‌ها از لولاهای ایتالیایی آرام‌بند با کیفیت بالا استفاده شده است.

قیمت کابینت نئوکلاسیک را مستقیم و بدون واسطه از نوین کابین بخواهید.

زمان تحویل کابینت نئوکلاسیک رنگ سبز پسته ای

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت رنگ سبز پسته ای بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. متراژ و مساحت آشپزخانه و ظریف کاری‌هایی که در کابینت نئوکلاسیک وجود دارد باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید می‌شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد. زمان آماده شدن کار بستگی به تعداد کابینت ها و اندازه کابینت ها دارد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت نئوکلاسیک بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت نئوکلاسیک
گالری تصاویر کابینت انزودکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت نئوکلاسیک
آشپزخانه U شکلعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت انزوکابینت ایرانیکابینت دیواریکابینت رنگ روشنکابینت زمینیمدلهای کابینت آشپزخانه

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • رامین اسدالهی
    فروردین 16, 1402 4:33 ب.ظ

    سلام نوع جزیره هم بر قیمت تاثیر داره؟ من برای آشپزخونم کابینت نئوکلاسیک میخواستم کیفیت و قیمت این کابینت چجوریه؟ انتخاب مناسبیه؟

    پاسخ
    • سلام بله سبک و نوع جزیره قطعا روی قیمت تاثیر گذار هست. در مورد کابینت نئوکلاسیک باید بگم که این کابینت کیفیت بسیار بالایی داره و از بهترین انتخاب ها برای هر آشپزخانه ای به شمار میره. کابینت نئوکلاسیک در سه نوع پوششی، پولیشی و انزو قابل اجراست.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.