کابینت روکش چوب طبیعی

کابینت روکش چوب طبیعی
کابینت چوب طبیعی
کابینت چوب روکش طبیعی
کابینت روکش چوب طبیعی
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: روکش چوب
  • جنس صفحه روی کابینت: چوب فندق
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دولگن استیل
  • هود: مخفی کلاسیک
  • گاز: رومیزی پنج شعله

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

کابینت روکش چوب طبیعی

در این نمونه کار کابینت روکش چوب طبیعی که در تصویر بالا مشاهده می کنید و همانطور که در اسم آن بهش اشاره شده، با متریال ورق های چوبی ساخته و اجرا شده. این سبک کابینت که زیر مجموعه کابینت های کلاسیک به حساب میاد همونطور که از اسمش مشخصه جزو کابینت های لوکس و لاکچریه. مشتری عزیزمون با انتخاب نوین کابین به عنوان تولید کننده ی کابینتهاش، (با بیش از 20 سال سابقه ای که در ساخت این سبک کابینت ها داریم.) به عنوان مجری پروژه اش تونست طرح مورد نظرش رو اجرا کنه.

و اگه بخوام راحت تر بگم اینه که دستتون در انتخاب محصول کابینت روکش چوب طبیعی فوق العاده بازه. زیرا که در نمایشگاه کابینت نوین کابین پس از مشاهده نمونه ستون و سرستون ها – همچنین نمونه درب های ابزار خورده شما میتونین طرحتون رو با توجه به سلیقتون جلو ببرید. در این نمونه کار هم مشتری با توجه به مابقی دکوراسیون منزلشون این طرح و سبک رو انتخاب کردند.

برای قسمت جزیره آشپزخانه نیز از کمترین فضا ها بهینه ترین استفاده را بردند. و با این جزیره زیبا علاوه بر نمای فوق العاده ای که فضای آشپزخونه بخشیدند، با تعبیه کشو و کمد ها ، فضایی برای قرار دادن وسایلشون در نظر گرفتند.

جدید ترین مدل های جزیره آشپزخانه نوین کابین را از دست ندهید.

کاور یخچال به گونه ای طراحی شده که به قول مشتری عزیزمون هرکی میاد خونشون سراغ سازندشو میگیره! پس حق داریم بهش افتخار کنیم. 😎

در کنار کاور هود دو ستون به صورت قرینه ایجاد شده که داخلشون اکسسوری جا ادویه ای در نظر گرفته شده. و به همراه ستون ها و گل های کار شده روی آن نمای زیبایی را به دیزاین کلی آشپزخانه داده است. ویترین هایی که در این نمونه کار در کنار کابینت ها تعبیه شره کار را زیباتر نشان داده. این آشپزخانه دارای تاج بسیار زیبا و پاخور مناسب برای پوشاندن پایه های کابینت و همچنین زیرچراغ می باشد.

با کابینت روکش چوب بیشتر آشنا شوید.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

کابینت روکش چوب طبیعی در رنگ های متفاوت و متنوعی موجود است. ما در این آشپزخانه بنا به سفارش به مشتری کابینت رنگ سفید رو اجرا کردیم. و خب با توجه به نور فوق العاده مناسبی که این آشپزخانه زیبا داشت باعث شد فوق العاده انعکاس مناسبی روی فضا داشته باشه. و اما…. رنگ جزیره آشپزخانه که فوق العاده اجرا شده . و در واقع میشه گفت نقطه عطف این آشپزخانه لاکچری هستش. به رنگ آبی 2024 انتخاب شده. و با رنگ صفحه چوب طبیعی تضاد رنگی خوبی رو در محیط اجرا کرده.

در قسمت آرک سقف آشپزخانه چراغ های هالوژن نصب شده همچنین در قسمت زیر چراغ کابینت های دیواری از چراغ های ال ای دی استفاده شده که در شب نمای بسیار زیبایی را به تصویر می کشد.

با کابینت سفید و مزایا معایب آن بیشتر آشنا شوید.

متریال کابینت

قبل از مطالعه متریال این کابینت روکش چوب طبیعی زیبا پیشنهاد میکنم اگه در انتخاب جنس چوب کابینتتون مردد هستید، مطلب 15 چوب رایج در صنعت کابینت سازی رو حتما مطالعه کنید.

خب باید بگیم که جنس بدنه کابینت روکش چوب طبیعی از ام دی اف سفید صابونی درجه یک تولید شده که از نظر کیفیت و استحکام دارای بالا ترین استاندارد ها می باشد. در قسمت درب کابینت از ورق روکش چوب طبیعی افرا استفاده شده. این درب ها بعد از سایز شدن توسط دستگاه سی ان سی ابزار خورده و حکاکی شده اند. این درب ها در مرحله آخر و توسط دستگاه های رنگ پاش رنگ می شوند.

و اما جنس صفحه این دکوراسیون لوکس نیز از چوب طبیعی است. چوب طبیعی درخت فندق. و توسط دست استادکاران نوین کابین حکاکی شده و به این صورت که مشاهده میکنید دراومده. و حتی قسمت هایی که این جزیره زیبا دارای ستون است، دور ستون چرخیده.

یراق آلات

در این آشپزخانه شیک همونطور که بالاتر گفیتم در قسمت های ستون هایی روکش چوب طبیعی که قرینه هور مخفی کار، اجرا شدند از اکسسوری سوپر ادویه استفاده شده تا دسترسی به وسایل پر کاربرد و کوچک آشپزخانه را فراهم کند. در این دکور کابینت روکش چوب شیک از دستگیره های تک پیچ طلایی ساده با توجه به انتخاب مشتری استفاده شده. همچنین جنس ریل کشو ها تاندم می باشد که از دوام و کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. لولای استفاده شده برای درب ها از جنس آرام بند هستند. کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند.

مناسب ترین قیمت کابینت روکش چوب رو از تولید کننده اصلی آن و بدون واسطه بخواهید.

زمان تحویل کابینت روکش چوب

تیم نوین کابین تعهد ویژه ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت روکش چوب طبیعی بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری هایی که در کابینت کلاسیک روکش چوب وجود دارد باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید شود البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت روکش چوب بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت روکش چوب
گالری تصاویر کابینت روکش چوبدکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک
آشپزخانه g شکلاکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت روکش چوبکابینت ایرانیکابینت دیواریکابینت رنگ روشنکابینت زمینیمدلهای کابینت آشپزخانه

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.