کابینت نئوکلاسیک طوسی

کابینت نئوکلاسیک طوسی
کابینت طوسی روشن
کابینت طوسی نئوکلاسیک
کابینت طوسی
کابینت نئوکلاسیک طوسی
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: پلی اورتان
  • جنس صفحه روی کابینت: کوارتز
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: تگ لگن استیل
  • هود: مخفی
  • گاز: پنج شعله رو میزی

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت نئوکلاسیک طوسی

کابینت نئوکلاسیک طوسی سبکی زیبا و جدید که در بین کابینت های امروزی نمایان شده و بسیار مورد استقبال قرار گرفته.. در تصویر بالا نمونه کار کابینت نئوکلاسیک طوسی اجرا شده در نوین کابین را مشاهده میکنید. این کابینت بسیار زیبا، کاری ست با ظاهر کلاسیک و ستون و سر ستون و در عین حال سبکی مدرن و امروزی دارد. هزینه ی آن کم تر از کلاسیک است چون در کلاسیک از چوب طبیعی استفاده شده و قیمت بالاتری دارد.

کار های نئوکلاسیک رنگ های متنوعی دارد. این سبک بسیار ساده تر از کلاسیک است و جزئیات به صورت ظریف تر در آن رعایت شده. همانطور که در کابینت نئوکلاسیک طوسی رنگ در قسمت جزیره میبینید سبک کابینت رومی کار شده. پس در این سبک هم هیچ گونه محدودیتی در مدل انتخابی و مدنظر شما وجود نداره.

رنگ های طوسی و سرمه ای و سفید در کابینت نئوکلاسیک بسیار دیده می شود. تقارن در کار های نئوکلاسیک بسیار رعایت می شود و کابینت نئوکلاسیک چه در آشپزخانه ی کوچک و چه بزرگ می تواند اجرا شود. رنگ های آن اکثرا سرد و ملایم هستند.

با کابینت نئوکلاسیک بیشتر آشنا شوید.

کابینت های دیواری نئوکلاسیک دارای ارتفاع می باشد که اکثرا تا نزدیک سقف می رسد. کابینت های نئوکلاسیک بسیار جادار نیز می باشند. برای رو کابینتی و پیشخوان در این سبک اکثرا از سنگ استفاده می شود. همچنین با انتخاب این سبک هیچ محدودیتی در لوازم و وسایل ندارید هم میتونین لوازم مدرن و هم کلاسیک استفاده نمایید.

این آشپزخانه ای که مشاهده می کنید، یک آشپزخانه ی بزرگ است که کابینت های آن نئوکلاسیک طوسی کمرنگ است. رنگ کف و دیوار بین کابینتی نیز به رنگ روشن انتخاب شده و دارای گاز رومیزی و هود مخفی و یک فر توکار  تعبیه شده. همچنین یک جزیره وسط آشپزخانه به رنگ کابینت ها که دو فر تو کار هم در بدنه ی آن قرار دارد. البته علاوه بر جزیره که چند صندلی اپن نیز دارد در قسمتی آن طرف تر میز ناهار خوری هم قرار داده شده. این آشپزخانه بسیار دلباز و کارآمد می باشد.

مدل های جزیره آشپزخانه جدید ۲۰۲۴ رو از دست ندهید.

در اکثر آشپزخانه ها با کابینت نئوکلاسیک دو یا چند کابینت به صورت ویترینی می باشد. که زیبایی بسیاری هم برای محیط دارد. در این آشپزخانه یک قسمتی به عنوان کاور یخچال هم در نظر گرفته شده. این قسمت نیز مانند کابینت های دیگر نئوکلاسیک طوسی کار شده که یخچال نیز مانند فر و گاز، توکار قرار گرفته و در کنار آن کمد سوپر مارکت که مانند کمد دیواری می ماند و مواد غذایی شما که انقضای بالایی هم دارد و نیاز به یخچال ندارد در آن قرار می گیرد.

در قسمت اکسسوری کابینت میتونین با مدل های آن آشنا شوید.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

رنگ طوسی در سبک نئوکلاسیک بسیار محبوب است و در طیف گسترده ای وجود دارد. این کابینت در شمال مازندران اجرا شده و با توجه به سلیقه ی مشتری عزیزمان انتخاب شده است. کابینت نئوکلاسیک رنگ طوسی بسیار پر طرفدار است و به خصوص در خانواده های نسل جدید بسیار کارایی دارد. رنگ روشنی دارد و باعث دلبازی و انعکاس نور بیشتر در آشپزخانه ست. هرچند که نور طبیعی این آشپزخانه بسیار زیاد است و چند پنجره و تراس سراسری تا پایین دارد.

درباره ی نور های غیر طبیعی هم باید بگویم که هم در زیر کابینت ها، هالوژن های زیر کابینتی داریم که هنگام کار نور بسیاری ایجاد می کنند و هم می توان از هالوژن های پر نور سقفی گفت که در روشنایی محیط بی تاثیر نیست.

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت نئوکلاسیک طوسی از ام دی اف سفید انتخاب شده است. درب‌های این کابینت به وسیله‌ی دستگاه‌های تمام اتوماتیک سی ان سی طبق طرح مورد نظر ابزار خورده. و جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در این کار از سنگ کوارتز تیره می‌باشد. که این سنگ هم از نظر جنس و هم رنگ با صفحه ی جزیره هماهنگ است و علاوه بر ضدخش بودن و دوام بالای آن؛ کار را کلاسیک‌تر نیز نشان می دهد.

نمونه کار کابینت روکش چوب طوسی

یراق آلات

در این کابینت نئوکلاسیک طوسی رنگ، از بهترین یراق آلات استفاده شده است که کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند. دستگیره‌های انتخاب شده از جنس استیل تک پیچ است. علاوه بر این ریل کشوها ساچمه‌ای می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است و برای راحت باز شدن درب کابینت‌ها از لولاهای ایتالیایی آرام‌بند با کیفیت بالا استفاده شده.

زمان تحویل کابینت نئوکلاسیک

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت نئوکلاسیک طوسی بازه زمانی یک ماهه از موعد قرارداد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما (که طرح این پروژه کابینت نئوکلاسیک طوسی می‌باشد.)

نمونه کار کمد دیواری نئوکلاسیک طوسی رو از دست ندهید.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت نئوکلاسیک بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت نئوکلاسیک
گالری تصاویر کابینت نئوکلاسیکدکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت انزو
آشپزخانه g شکلآشپزخانه L شکلعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت انزوکابینت ایرانیکابینت دیواریکابینت رنگ روشنکابینت زمینیمدلهای کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.