کابینت پوششی سفید

کابینت انزو
کابینت پوششی مدرن
کابینت جدید پوششی
کابینت مدرن
کابینت انزو
  • جنس بدنه : ام دی اف MDF
  • جنس درب : پوششی سفید
  • جنس صفحه روی کابینت : HPL
  • لولا و جک : آرام بند
  • سینک : تگ لگن استیل
  • هود : معمولی
  • گاز : پنج شعله معمولی

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت پوششی سفید

کابینت پوششی سفید نمونه کار این آشپزخانه زیباست. که فوق العاده مینیمال و ساده اجرا شده، و در این مطلب به توضیح این سبک کابینت پرداخته ایم. کابینت آشپزخانه مستلزم ترین قسمت آشپزخانه است. پس چه بهتر که سبکی کار کنید که زمان طولانی تری برایتان کار کند و زیبایی بسیاری هم داشته باشد. کابینت پوششی زیر مجموعه کابینت نئوکلاسیک و جزو کابینت های رنگ و رنگ روغنی به حساب می آید. دراین نوع کابینت رنگ آمیزی جوری انجام می شود که بافت چوب و ایرادات زیرین آن معلوم نمی شود و کار یکدست می شود.

کابینت پوششی سفید از نظر قیمت از کارهای دیگر مناسب تر است و همچنین رنگ های این سبک اکثرا براق است و باعث زیبایی بیشتر آن در آشپزخانه می‌شود. مزیتی که نسبت به پولیشی دارد این است که تنوع رنگ بالایی نسبت به پولیشی دارد.

نمونه کار کابینتی که مشاهده می کنید کابینت پوششی سفید است که در آن گاز و هود معمولی جایگذاری شده است. و همین طور سینک تک لگن استیل و دو فر توکار دارد. همچنین در این آشپزخانه مدرن شیک جزیره سفید وسط آشپزخانه قرار گرفته که دارای کابینت و کشو می باشد. و همین طور کابینت مخصوص برای یخچال دارد که جای کمتری را اشغال می کند. البته در قسمتی دیگر از آشپزخانه کمد سوپر مارکت هم موجود است که برای مواد غذایی اضافی می باشد.

نمونه کار کابینت نئوکلاسیک سفید رو از دست ندهید.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

این آشپزخانه با کابینت های پوشش سفید شیکش با توجه به سلیقه ی مشتری انتخاب شده است. رنگ آن روشن است و انعکاس نور بسیار در این آشپزخانه وجود دارد. بنابراین جزو کابینت روشن است. و نور طبیعی از پنجره ی سقفی و دیواری به داخل کشیده می شود. لوستر ساده و شیکی مخصوص آشپزخانه داریم و همین طور یک سری هالوزن سقفی برای روشنایی و زیبایی کار وجود دارد. همین طور یک سری هالوژن زیر کابینتی هم داریم که حین کار بسیار کار آمد می باشد. رنگ کف و دیوار ها نیز به رنگ سفید است. البته می توانید رنگ سفید را با رنگی دیگر تلفیق کنید یا جزیره ی کار را یک رنگ زیبا انتخاب کنید.

با کابینت سفید و مزایا و معایب آن آشنا شوید.

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت پوششی سفید از ام دی اف خام انتخاب شده است. درب‌های این کابینت به وسیله‌ی دستگاه‌های تمام اتوماتیک سی ان سی طبق طرح مورد نظر ابزار خورده و جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در این کار از HPL سفید می‌باشد که با صفحه روی جزیره ای هم هماهنگ شده و با هم زیبایی بیشتری به آشپزخانه داده است.

عکس جزیره آشپزخانه و مدلهای آن بیشتر آشنا شوید.

یراق آلات

دراین کابینت پوششی سفید رنگ، از بهترین یراق آلات استفاده شده است که کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند. دستگیره‌های انتخاب شده از جنس استیل است. علاوه بر این ریل کشوها ساچمه‌ای می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است. و برای راحت باز شدن درب کابینت‌ها از لولاهای ایتالیایی آرام‌بند با کیفیت بالا استفاده شده.

قیمت کابینت نئوکلاسیک پوششی را از تولید کننده بخواهید.

زمان تحویل کابینت پوششی

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت پوششی بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد. حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت پوششی بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت نئوکلاسیک
گالری تصاویر کابینت انزودکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت نئوکلاسیک
عکس آشپزخانه سادهعکس کابینت انزوکابینت ایرانیکابینت دیواریکابینت رنگ روشنکابینت زمینیمدلهای کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.