رنگ کابینت مدرن سال ۲۰۲۲

رنگ بندی کابینت مدرن – بهترین ترکیب رنگ کابینت مدرن 2023

576 بازدید

کابینت مدرن تنوع رنگی بسیار گسترده ای دارد و هر سال رنگ های جدید توسط برندهای منختلف ایرانی و خارجی به رنگ های قبلی اضافه می شود، ما قصد داریم در این مقاله بهترین رنگ بندی کابینت مدرن در سال 2023 را به شما معرفی کنیم، همچنین بهترین ترکیب رنگ کابینت مدرن ۲۰۲۳ را مرور خواهیم کرد. از شما دعوت می کنم تا انتها با ما همراه باشید.

پیشنهاد می‌کنم قبل از شروع مطالعه مطلب با کابینت مدرن و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید.

چگونه رنگ کابینت مدرن را انتخاب کنم؟

کابینت آشپزخانه محصولی نیست که مشتریان آگاهی زیادی درباره آن داشته باشند و بیشتر به کابینت ساز و طراحی سه بعدی تکیه می کنند. و معمولاً مشتریان از رنگ های روز و ترکیب رنگ های هارمونیک به دور هستند. هدف ما از این مقاله آگاهی دادن به شما جهت انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه است.

اولین نکته که برای انتخاب رنگ کابینت باید به آن توجه داشته باشید رنگ وسایلی مانند مبلمان منزل، ماشین لباس شویی و ظرفشویی و سبک چیدمان منزل توجه داشته باشید. حتی جهت انتخاب رنگ مناسب برای کابینت باید به رنگ و طرح کاشی و کف و رنگ دیوارها دقت داشته باشید.

کابینت آشپزخانه تک رنگ بخرم یا دو رنگ ؟

اصول انتخاب رنگ کابینت مدرن

اصول انتخاب رنگ کابینت مدرن به عواملی همچون رنگ دیگر وسایل منزل شما تاثیر مستقیم دارد. شما برای کابینت آشپزخانه می‌توانید از یک یا دو رنگ استفاده کنید. حال ما می خواهیم به شما بگوییم از چه رنگ هایی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. اگر آشپزخانه شما کوچک است یا نور کافی و پنجره مشرف ندارد پیشنهاد میکنیم از رنگ های روشن استفاده کنید چرا که انعکاس نور در محیط آشپزخانه با استفاده از رنگ های روشن دو چندان می‌شود.

همچنین پیشنهاد ما در آشپزخانه های کوچک استفاده از یک رنگ است. و اگر آشپزخانه شما بزرگ است بهتر است از رنگ های تیره نظیر گردویی یا قهوه ای استفاده کنید. به علاوه مطالبی که ارائه شد شما در آشپزخانه بزرگ امکان استفاده از دو رنگ در محیط را دارید.

همچنین پیشنهاد میکنم جدیدترین رنگ بندی کابینت های گلاس خانواده مدرن رو از دست ندهید!

کابینت مدرن دو رنگ

کابینت آشپزخانه چند سالی است که دست خوش تغییرات بسیاری شده به طور مثال تا همین چند سال پیش استفاده از دو رنگ در کابینت آشپزخانه امری طبیعی و مرسوم نبود. اما امروزه کمتر کسی است که منکر زیبایی و جذابیت دکوراسیون های دو رنگ باشد. البته انتخاب دو رنگ و ترکیب آن در یک آشپزخانه موضوع ساده ای نیست.

اگر شما قصد خرید کابینت آشپزخانه دو رنگ دارید باید به نکاتی توجه کنید که در ادامه توجه شما را به آن جلب خواهیم کرد. در صورتی که قصد استفاده از دو رنگ برای دکور آشپزخانه خود را دارید توجه داشته باشید که بهتر است رنگ اول و زمینه روشن تر انتخاب شود. و برای رنگ ثانویه از رنگ های متضاد و تیره استفاده کنید.

لیکن با انتخاب رنگ روشن زمینه باعث بزرگ تر دیده شدن محیط آشپزخانه شما می شود. و نور به بهترین شکل در محیط بازتاب پیدا می کند. و رنگ تیره که به عنوان رنگ دوم انتخاب شده باعث جذابیت و چشم نوازی دکوراسیون آشپزخانه شما می شود.

بهترین رنگ کابینت مدرن

کابینت مدرن تنوع رنگی بسیار زیادی دارد و انتخاب بهترین رنگ کابینت مدرن به چند عامل بستگی دارد. بطور مثال اگر آشپزخانه ای کوچک و کم نور دارید، رنگ سفید بهترین رنگ برای آشپزخانه شماست. ابعاد و نور آشپزخانه از مهم ترین عوامل در انتخاب رنگ بندی کابینت مدرن می باشند. پس اگر فضایی دلباز می خواهید از رنگ های روشن مانند کرم و سفید استفاده نمایید. امروزه رنگ هایی نظیر طوسی و خاکستری، همچنین رنگ های پاستیلی سبز و آبی نیز در بهترین رنگ کابینت مدرن جای گرفته اند و از رنگ های پر فروش کابینت مدرن هستند. بنابراین با توجه به تنوع رنگی بالای کابینت مدرن، انتخاب بهترین رنگ برای کابینت نیازمند وسواس زیادی است.

بهترین رنگ کابینت مدرن
بهترین رنگ کابینت مدرن

20 مدل رنگ بندی کابینت مدرن

امیدواریم از مطالبی که ارائه شد بهره کافی را برده باشید. ما در انتها 20 مدل رنگبندی کابینت مدرن ۲۰۲۳ شامل کابینت مدرن تک رنگ و دو رنگ را برای شما گردآوری کرده ایم تا شما بیشتر با انواع رنگ کابینت های امروزی آشنا شوید.

رنگ بندی جدید کابینت مدرن در سال 2020

رنگ بندی کابینت مدرن قرمز شیک ۲۰۲۰

رنگ بندی کابینت مدرن طرح چوبی ۲۰۲۰

بهترین رنگ بندی سبز کابینت مدرن ۲۰۲۰

بهترین رنگ بندی کابینت مدرن آبی روشن ۲۰۲۰

بهترین رنگ بندی طوسی کابینت مدرن ۲۰۲۰

بهترین رنگ بندی زرد کابینت مدرن ۲۰۲۰

بهترین رنگ بندی زرشکی کابینت مدرن ۲۰۲۰

بهترین رنگ بندی سفید کابینت مدرن ۲۰۲۰

بهترین رنگ بندی قرمز کابینت مدرن ۲۰۲۰

بهترین رنگ بندی چوب کابینت مدرن ۲۰۲۰

بهترین رنگ بندی زرد سبز کابینت مدرن ۲۰۲۰

بهترین رنگ بندی خاکستری کابینت مدرن ۲۰۲۰

 

عکس بالا دکور اجرایی کابینت های گلاس خاکستری می‌باشد. که پیشنهاد می‌کنم عکس وجوه دیگر و توضیحات نمونه کار کابینت های گلاس خاکستری را مشاهده فرمایید.
با ما همراه باشید 😉

 

بهترین رنگ بندی نسکافه ای کابینت مدرن ۲۰۲۰

رنگ بندی آبی شیک کابینت مدرن ۲۰۲۰

بهترین رنگ بندی مشکی کابینت مدرن ۲۰۲۰

بهترین رنگ بندی نارنجی کابینت مدرن ۲۰۲۰

بهترین رنگبندی مشکی کابینت مدرن ۲۰۲۰

بهترین رنگ بندی سورمه ای کابینت مدرن ۲۰۲۰

رنگ بندی کابینت مدرن مات در سال 2020

 

جهت آشنایی بیشتر نمونه کارهای کابینت مدرن را مشاهده فرمایید.

سخن پایانی

امیدوارم با مطالبی که ارائه کردیم توانسته باشیم در انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه به شما آگاهی داده باشیم، از شما عزیزان دعوت می کنم تا برای مشاهده رنگ انواع کابینت مدرن و کلاسیک از نمایشگاه دائمی کابینت شرکت نوین کابین دیدن کنید و از مشاوره با طراحان و استادکاران زبده بهره ببرید، همچنین شرکت نوین کابین مزایای همچون طراحی سه بعدی و مشاوره رایگان و گارانتی و خدمات پس از فروش برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

هدف ما ایجاد یک رابطه ی بلند مدت با شما مشتریان عزیز است. و به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ همان طور که گفته شد ضمانت دوازده ماهه را برای تمام خدماتی که ارائه می دهیم در نظر داریم. پس می توانید با خیال آسوده همین الآن طرح پیشنهادی محل موردنظرتان را با گرفتن شماره 02177005467 – 02177005481 ببینید. و برای دیدن نمونه کارهای بیشتر و همینطور مطالب عنوان شده؛ به آدرس novincabinco.com و تنها پیج رسمی نوین کابین در اینستاگرام نوین کابین مراجعه فرمایید.

دکور آشپزخانهآموزشراهنمای خرید کابینت آشپزخانهمعرفی مدل دکور آشپزخانه

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

میانگین امتیاز 2.3/5 - تعداد رای 3

مطالب مرتبط

اپن آشپزخانه

مدل اپن آشپزخانه جدید

اگر فردی هستید که به مد اهمیت می دهید و خواستار این هستید که آشپزخانه مدرن و زیبایی داشته باشید، باید با اصول طراحی…
انواع صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت

کابینت آشپزخانه از گذشته تا به امروز علاوه بر کارایی جنبه تزئینی هم داشته است. یکی از ابزار هایی که جلوه بصری در فضای…

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.