کابینت ساده ارزان قیمت در تهران

کابینت ساده ارزان قیمت در تهران

663 بازدید

کابینت ساده ارزان قیمت برخلاف تصور بسیاری از افراد که آن ها را با کابینت های بی کیفیت یکسان می‌دانند، اگر با شناخت و آگاهی کامل خریداری شوند، می‌توانند به یکی از بهترین گزینه ها برای آشپزخانه تبدیل شوند. با توجه به اهمیت بسیار زیاد کابینت آشپزخانه در دکوراسیون و نظم بخشیدن به آن، تنوع بسیار بالایی در آنها وجود دارد و با چند راهکار می‌توان به راحتی کابینت ساده ارزان قیمت در تهران و سایر شهرها را انتخاب و خریداری نمود. نوین کابین؛ تولید و عرضه کننده انواع کابینت آشپزخانه ساده، مدرن و کلاسیک در ادامه به هر آنچه که باید درباره انتخاب و خرید کابینت ارزان قیمت بدانید اشاره خواهد نمود.

انواع کابینت ساده ارزان قیمت

صنعت طراحی و تولید کابینت آشپزخانه از گذشته تا امروز با تغییر و تحول زیادی روبرو شده است. این تغییرات نه تنها در شکل و طرح آنها بوده، بلکه جنس و متریال به کار رفته برای تولید بخش‌های مختلف آنها نیز همیشه در حال تغییر می‌باشد. به طوریکه می‌توان برای خرید کابینت ارزان قیمت نمونه های مختلفی را انتخاب نمود که اغلب آنها در گروه کابینت مدرن قرار دارند.

انواع کابینت ساده ارزان قیمت

از رایج ترین و پرطرفدارترین کابینت های ساده که از نظر قیمت نیز در سطح پایین تری نسبت به کابینت ممبران و کلاسیک قرار دارند می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

طرح کابینت آشپزخانه ساده و شیک 2022

در طراحی دکوراسیون آشپزخانه، مهم ترین عنصر طراحی کابینت های آن است. طراحی کابینت آشپزخانه تغییرات مثبت و خوبی را در آشپزخانه ایجاد می کند. طراحی کابینت ساده و شیک 2022 تنوع زیادی دارد و متفاوت از گذشته صورت می گیرد. دستگیره کابینت ها نسبت به سال های پیش طرح ساده تری دارد؛ به نحوی که این دستگیره ها خطی و بدون طرح خاصی در رنگ های ملایم قابل سفارش می باشند. البته یکی از مواردی که امسال بیش از گذشته طرفدار پیدا کرده کابینت های بدون دستگیره هستند. این کابینت ها به صورت مگنتی و با فشار دست باز و بسته می شوند.

طرح کابینت ساده و شیک

کابینت بدون دستگیره بیشتر برای سبک مدرن به کار برده می شوند و برای کابینت های نئوکلاسیک و کلاسیک ایده مناسبی نیستند. از دیگر تغییرات طرح کابینت ساده و شیک 2022 می توان به جزیره ها اشاره کرد. امروزه اکثر مردم علاقه مند به داشتن یک جزیره زیبا و شیک در آشپزخانه خود هستند. جزیره ای جذاب با پایه ها و صفحه ای ساده موجب چشم نواز شدن آشپزخانه خواهد شد. جزیره می‌تواند به صورت پلکانی اجرا شود و یا با چراغ آویزهایی تزئین گردد.

کابینت آشپزخانه ساده ایرانی

برای داشتن آشپزخانه ای زیبا و شیک مدل های کابینت ساده و مدرن را انتخاب کنید. کابینت های مدرن با متریال های مختلفی اعم از ام دی اف، ملامینه و هایگلاس ساخته و اجرا می شوند. در کابینت ساده ایرانی متریال ام دی اف و هایگلاس به دلیل قیمت و کیفیت مناسب و از طرفی تنوع طرح بالا بیشتر از سایر متریال ها محبوبیت دارند. علاوه بر سادگی، استفاده از رنگ های جسورانه و شاد در کابینت ساده ایرانی بیشتر به چشم میخورد. توجه داشته باشید که نورپردازی در جذابیت دکوراسیون آشپزخانه تاثیر بسزایی خواهد داشت. به کار بردن هالوژن و نور مخفی برای دکوراسیون کابینت ساده ایرانی، فضایی مدرن و شیک ایجاد می کند.

کابینت ساده ایرانی

کابینت ساده ارزان قیمت ام دی اف

یکی از بهترین و با کیفیت ترین نمونه هایی که می‌توان برای خرید کابینت ارزان تهران در نظر گرفت، کابینت های ام دی اف می‌باشند. کابینت های ام دی اف تنوع بسیار بالایی داشته و متریال مورد استفاده برای کابینت های مدرن نیز ورق های مقاوم mdf می‌باشند. از مهم ترین ویژگی های این نوع کابینت می توان به تنوع بسیار بالا در رنگ آنها اشاره نمود و به همین دلیل می‌توان متناسب با سبک دکوراسیون و با هزینه کم انتخاب خوبی داشت. البته توجه داشته باشید که در ساخت کابینت نئوکلاسیک و کلاسیک نیز از ورق های ام دی اف استفاده میشود که به دلیل نوع طرح و تکنولوژی تولید آنها قیمت گران تری نسبت به کابینت های مدرن دارند.

کابینت ساده ارزان ام دی اف

مسئله بسیار مهمی که باید برای خرید کابینت های ام دی اف در نظر داشته باشید این است که این گروه از کابینت ها از نظر قیمت تنوع زیادی داشته و همیشه در گروه کابینت های ارزان قرار ندارند. به عنوان مثال، کابینت های گلاس و اچ پی ال دو نوع کابینت بسیار زیبا و شیک می‌باشند که بدنه هر دو از ورق های ام دی اف ساخته شده اما روکش به کار رفته برای درب ها ورق های پلاستیکی براق و بسیار مقاوم می‌باشد. این گروه از کابینت ها اغلب دارای دستگیره های مخفی و مگنتی بوده و از نظر قیمت گران تر از سایر انواع کابینت ساده هستند.

قیمت کابینت آشپزخانه را به روز و بدون واسطه از تولیدی نوین کابین بخواهید. 😎

کابینت ارزان قیمت ملامینه

از دیگر نمونه های بسیار پرکاربرد که در چند سال اخیر با تقاضای زیادی مواجه شده اند، کابینت های ملامینه می‌باشند. این گروه از کابینت ها زیرمجموعه ای از کابینت های مدرن و ساده و ام دی اف به شمار می‌روند که روکش آنها ملامینه بوده و در برابر رطوبت و سایش و حرارت مقاومت بالایی دارد.

نمونه کارهای کابینت ملامینه را از دست ندهید.

البته لازم به ذکر است که برای خرید کابینت ساده ارزان قیمت می توان دو نوع کابینت های ام دی اف با روکش ملامینه و کابینت نئوپان ملامینه را انتخاب کنید که تفاوت های زیادی با هم دارند.

کابینت ارزان قیمت ملامینه

کابینت نئوپان ملامینه یا کابینت لترون که یکی از ساده ترین و ارزان ترین انواع کابینت به شمار می‌رود، از ورق های نئوپان ساخته شده و با دستگاه های برش نمی‌توان در لبه‌های آنها طرح ایجاد نمود. علاوه براین، مقاومت کابینت لترون پایین تر از کابینت ام دی اف ملامینه می‌باشد. در حالت کلی پیشنهاد می‌کنیم برای خرید کابینت ساده ارزان، نوع ام دی اف ملامینه را انتخاب کنید تا کیفیت خریدتان تضمین شده باشد.

کابینت آشپزخانه ساده کوچک

از آنجا که آشپزخانه های امروزی فضای خیلی بزرگی ندارند و ممکن است با محدودیت فضا مواجه باشیم پس یک کابینت آشپزخانه ساده کوچک می تواند انتخابی مناسب برای این آشپزخانه ها باشد. کابینت آشپزخانه ساده کوچک که به رنگ روشن اجرا شود، به دلیل سطح یکنواختی که دارد، فضای آشپزخانه را بزرگتر نشان خواهد داد. برای آشپزخانه کوچک، کابینت هایگلاس هم می تواند پیشنهاد خوبی باشد. کابینت هایگلاس به دلیل سطح براقی که دارد، محیط را پر نور تر از آچه که هست نشان می دهد و بسیار زیباست.

کابینت ارزان آماده یا پیش ساخته

یکی از کابینت هایی که قیمت آن بسیار پایین تر از کابینت سفارشی است، کابینت آماده یا پیش ساخته می باشد. کابینت آماده کابینت هایی هستند که از قبل در ابعادی مشخص ساخته شده اند و می توان آنها را از فروشگاه ها تهیه کرد. مزیت این دسته از کابینت ها این است که به راحتی قابل خرید و نصب هستند. همچنین کابینت آماده ارزان است، زیرا متریال به کار رفته در آن قیمت کمتری دارد.

کابینت پیش ساخته

در کنار اینها کابینت پیش ساخته دارای معایبی نیز هست. یکی از این معایب این است که چون این کابینت با توجه به اندازه های آشپزخانه شما ساخته نشده، ممکن است فضای پرتی در آشپزخانه ایجاد شود. این مسئله بر روی زیبایی فضای آشپزخانه تاثیر گذار خواهد بود. انتخاب کابینت آماده کمی دشوار است چرا که ممکن است طرح و رنگ کابینت دلخواه خود را پیدا نکنید و مجبور به خرید کابینت دیگری شوید. یا این حال امروزه کابینت آماده تنوع بیشتری پیدا کرده و حتی در نوع ممبران هم تولید و عرضه می گردد.

کابینت کلاسیک ارزان

همانطور که می دانید کابینت های کلاسیک به این علت که معمولا از چوب ساخته می شوند قیمت بالاتری نیز دارند. اما در میان انواع کابینت کلاسیک، کابینت ممبران قیمت مناسب تری را داراست. بنابراین اگر به کابینت چوبی علاقه مند هستید اما می خواهید هزینه کمتری بپردازید پیشنهاد می کنم که از کابینت ممبران برای آشپزخانه خود استفاده کنید. کابینت ممبران از جدید ترین کابینت های سبک کلاسیک به شمار می رود و برای ساخت آن حکاکی هایی توسط دستگاه سی ان سی بر روی چوب مصنوعی صورت می گیرد.

کابینت ممبران از لحاظ قیمت ارزانتر از کابینت چوبی و روکش چوب است و تنوع طرح بسیاری دارد. کابینت ممبران ارزان بسیار زیباست و جلوه خاصی به آشپزخانه شما خواهد بخشید.

کابینت کلاسیک ارزان

نورپردازی در کابینت ساده و ارزان

امروزه نورپردازی در دکوراسیون آشپزخانه بیش از گذشته حائز اهمیت است و توجه به آن از اصلی ترین اصول طراحی یک آشپزخانه محسوب می شود. نورپردازی در یک فضای مدرن جلوه ای خاص ایجاد خواهد کرد. همچنین وجود نور بیشتر در آشپزخانه باعث بزرگتر دیده شدن فضا می شود. در یک آشپزخانه ساده، نورپردازی جلوه ای خاص را ایجاد خواهد کرد. روش های مختلفی برای نورپردازی در آشپزخانه وجود دارد که می توانید با توجه به سلیقه خود از آنها در آشپزخانه خود بهره ببرید. برای ایجاد نورپردازی در کابینت ساده و ارزان می توانید از نور مخفی و لامپ های هالوژن استفاده نمایید.

نورپردازی کابینت آشپزخانه ساده

چراغ هایی تحت عنوان فلورنست نیز برای نورپردازی در زیر کابینت ها به کار می روند. این چراغ ها تنها برای زیبایی استفاده نمی شوند بلکه باعث سهولت در انجام کار ها و در نتیجه سرعت بخشیدن به آنها نیز خواهند شد. لامپ های هالوژن هم با توجه به فضای آشپزخانه می توانند در نقاط مختلفی تعبیه شوند تا نور پردازی خوبی در محیط ایجاد شود. چراغ آویز ها نیز از دیگر ابزار ها برای ایجاد نور در آشپزخانه ساده هستند که بیشتر در بالای جزیره تعبیه می شوند و بسیار زیبا هستند.

چطور کابینت ساده ارزان قیمت بخریم؟

علاوه بر شناخت متریال و سبک طراحی و تولید کابینت، برای خرید نمونه‌های ارزان آنها لازم است فاکتورهای دیگری نیز مدنظر قرار گیرند که برخی از آنها عبارتند از:

مقایسه قیمت کابینت ساده

از دیگر راهکارهای مناسب برای خرید کابینت ساده ارزان قیمت، مقایسه قبل از خرید می باشد. منظور از مقایسه در اینجا نه تنها توجه به متریال به کار رفته برای بدنه و روکش درب ها می باشد، بلکه باید بتوانید طرح و سبک کابینت و همچنین قیمت آن در عرضه کنندگان مختلف را نیز با هم مقایسه نمایید. به عنوان مثال، با ورود به بخش محصولات نوین کابین می‌توانید مجموعه گسترده‌ای از انواع کابینت را با تصاویری از نمونه های واقعی و اجرا شده توسط این مجموعه مشاهده نموده و متناسب با بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب و سفارش ساخت را ثبت کنید.

نمونه کارهای کابینت نوین کابین را از دست ندهید 😉

کابینت آشپزخانه ساده سفید

امروزه استفاده از رنگ های روشن در آشپزخانه بیش از گذشته صورت می گیرد. رنگ سفید مزایای بسیاری دارد مانند اینکه فضا را بزرگ تر نشان می دهد و یا اینکه با بازتاب نور موجب روشنایی بیشتر در محیط می شود. کابینت آشپزخانه سفید ساده سفید در آشپزخانه ای مدرن جلوه ای امروزی و شیک را بوجود می آورد که برای هر نوع آشپزخانه ای مناسب است. پس اگر فضای آشپزخانه شما کم نور و یا کوچک است در انتخاب کابینت آشپزخانه سفید ساده درنگ نکنید چرا که بهترین کابینت برای آشپزخانه شما همین است.

مزایا و معایب کابینت آشپزخانه سفید

خرید کابینت قیمت مناسب ساده و ارزان بدون واسطه در تهران

نحوه محاسبه قیمت کابینت کاملا مشخص است و بر اساس طول کابینت با ارتفاع و عمق استاندارد انجام میشود. علاوه بر این دو فاکتور، طرح و نوع روکش نیز بر قیمت تاثیر زیادی دارد. نحوه عرضه کابینت از دیگر مواردی می باشد که در گران یا ارزان بودن قیمت آنها می تواند نقش مهمی داشته باشد. به عبارت دیگر، برای خرید کابینت ساده ارزان قیمت در تهران یا سایر شهرها تا حد امکان باید سعی کنید از تولید کننده اصلی و بدون واسطه خرید را انجام دهید.

در صنعت تولید کابینت، برخی تولید کننده بوده و عده‌ای به عنوان واسطه عمل نموده و کابینت را با قیمت گران تر از آنچه از تولیدکننده اصلی خریداری نموده‌اند به فروش می‌رساند.

خرید کابینت ساده ارزان

نوین کابین از بزرگترین تولیدکنندگان کابینت ارزان تهران می‌باشد که محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت ارزان ارائه می‌دهد. این مجموعه با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا در صنعت تولید کابینت، انواع کابینت از قبیل کلاسیک، نئوکلاسیک، کابینت انزو، مدرن، پولیشی و چوبی را با بالاترین کیفیت و با قیمت مناسب طراحی، تولید و عرضه می کند.

لازم به ذکر است، کارشناسان نوین کابین از طریق شماره تماس 02177005481 و 02177005467 مشاوره رایگان برای انتخاب و خرید هر نوع کابینت ساده ارزان یا لوکس ارائه داده و در صورت لزوم هماهنگی های لازم برای بازدید طراحان دکوراسیون از منزل و طراحی و ساخت کابینت کاملا سفارشی را انجام می‌دهند.

معرفی مدل دکور آشپزخانهآموزشدکور آشپزخانهراهنمای خرید کابینت آشپزخانه

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

میانگین امتیاز 2.5/5 - تعداد رای 4

مطالب مرتبط

اپن آشپزخانه

مدل اپن آشپزخانه جدید

اگر فردی هستید که به مد اهمیت می دهید و خواستار این هستید که آشپزخانه مدرن و زیبایی داشته باشید، باید با اصول طراحی…
انواع صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت

کابینت آشپزخانه از گذشته تا به امروز علاوه بر کارایی جنبه تزئینی هم داشته است. یکی از ابزار هایی که جلوه بصری در فضای…

20 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.