کابینت سعادت آباد

کابینت سعادت آباد
کابینت در سعادت آباد
کابینت محله سعادت آباد
کابینت در محله سعادت آباد
کابینت روکش چوب سعادت آباد
کابینت کلاسیک سعادت آباد
کابینت روکش چوب در سعادت آباد
کابینت کلاسیک در سعادت آباد
کابینت روکش چوب محله سعادت آباد
کابینت کلاسیک اجرا شده سعادت آباد
کابینت سعادت آباد
کابینت سعادت آباد
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: کلاسیک روکش چوب
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دو لگن سرامیکی
  • هود: مخفی
  • گاز: پنج شعله شومینه ای

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت سعادت آباد

محله سعادت آباد از محله های شمال غرب تهران است که در منطقه 2 قرار دارد. این محله از لوکس ترین محلات تهران است که ساختمان های شیک و مجلل فراوانی در آن به چشم می خورد. نوین کابین ارائه دهنده خدمات در زمینه اجرای انواع کابینت می باشد که تصاویر بالا نیز از نمونه کار های این شرکت می باشد. سبک کابینت سعادت آباد، کلاسیک و از نوع روکش چوب می باشد. این کابینت ظاهری اشراف گونه دارد و حکاکی های زیادی بر روی درب آن مشاهده می شود و امروزه محبوبیت بسیاری پیدا کرده است.

کابینت کلاسیک چیست؟

کابینت روکش چوب که نمونه کار سعادت آباد در این سبک اجرا شده است، یکی از بهترین مدل های کابینت آشپزخانه است که از نظر زیبایی دست کمی از کابینت تمام چوب ندارد. دلیل استفاده از روکش چوب تنها کاهش هزینه تمام شده کابینت نیست بلکه دلایل دیگری هم برای استفاده از روکش‌ بجای چوب وجود دارد. یکی از آنها تنوع بسیار بالای روکش های چوبی نسبت به انواع ورق MDF است. وجود این تنوع باعث افزایش قدرت انتخاب مشتریان از نظر طرح و رنگ کابینت آشپزخانه می شود.

درب کابینت سعادت آباد، دارای حکاکی های زیبایی است که کار را کلاسیک تر نشان می دهد. تاج و سرستون ها هم طرحی سنتی دارند تا نمایانگر سبک کلاسیک دکوراسیون این آشپزخانه زیبا باشند. یک جزیره منحصربفرد در مرکز این آشپزخانه قرار دارد که طراحی خاص آن فضایی بی نظیر را به وجود آورده است. این جزیره آشپزخانه  پروژه کابینت اجرا شده در سعادت آباد علاوه بر اینکه به انجام کارها سرعت می بخشد، به عنوان میز غذاخوری کاربرد دارد.

جدیدترین تصاویر کابینت آشپزخانه

در طراحی کابینت سعادت آباد کابینت کمدی یک دیوار را پوشانده اند که بهترین ایده برای این آشپزخانه شیک و مجلل بوده است، چرا که می توان وسایل زیادی را در این کابینت های سرتاسری قرار داد و آشپزخانه ای منظم داشت. در دو سمت گاز از اکسسوری سوپر ادویه بهره برده شده است. این اکسسوری بسیار کارآمد است و کار آشپزی را آسان تر و دلپذیر تر خواهد کرد. اگر به اکسسوری ها علاقه مند هستید پیشنهاد می کنم به صفحه اکسسوری کابینت سر بزنید.

از جمله موارد خاصی که در کابینت سعادت آباد نگاه را به خود خیره می کند وجود یک نیمکت است که به آن شاه نشین گفته می شود. با توجه به اینکه آشپزخانه ابعاد بزرگی دارد و کابینت های زیادی را در خود جای داده است، برای ایجاد جلوه بصری بیشتر این نیمکت در آشپزخانه قرار گرفته است. با توجه به اینکه یکی از دیوارهای آشپزخانه دارای دو پنجره است امکان نصب کابینت هوایی در این قسمت وجود ندارد، پس طراحی کابینت شاه نشین برای این قسمت از آشپزخانه بسیار کاربردی و چشم نواز خواهد بود.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

رنگ کابینت سعادت آباد با توجه به سلیقه مشتری عزیز به رنگ سفید و طلایی انتخاب شده است. رنگ سفید رنگی است که در تمامی سبک های کابینت کاربرد دارد و فضا را دلباز می کند. رنگ طلایی نیز که بیشتر در سبک های کلاسیک بکار برده می شود نماد مجلل بودن است و کار را لوکس و شیک نشان می دهد. برای فضای بسته این آشپزخانه استفاده از این ترکیب رنگی انتخابی هوشمندانه و متناسب بوده است.

کابینت سفید مدرن و کلاسیک

در کابینت سعادت آباد از لحاظ نورپردازی دو پنجره در آشپزخانه وجود دارد که نور طبیعی را در طول روز به آشپزخانه وارد می کند. این نور طبیعی مانع از دلگیر شدن فضا شده و محیط آشپزخانه را روشن کرده است. یک لوستر کلاسیک شیک هم در مرکز سقف این آشپزخانه قرار دارد که نور زیادی را برای آشپزخانه فراهم کرده است. علاوه بر آن تعدادی هالوژن سقفی هم در طراحی کابینت سعادت آباد لحاظ شده تا نور آشپزخانه کافی باشد.

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت سعادت آباد از ام دی اف سفید انتخاب شده است. درب‌های این کابینت دارای روکش چوب زیبایی است که بیانگر اصالت و ایجاد فضایی کلاسیک می باشد. کابینت روکش چوب حس گرما و صمیمیت را بوجود می آورد و برای دکوراسیون آشپزخانه هایی با ابعاد متوسط و بزرگ از بهترین پیشنهاد ها به شمار می رود. جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در پروژه کابینت سعادت آباد از سنگ مصنوعی کورین سفید می‌باشد و علاوه بر ضدخش بودن و دوام بالای آن، کار را کلاسیک‌تر نیز نشان می دهد.

یراق آلات

در کابینت سعادت آباد، از بهترین یراق آلات استفاده شده است که کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند. دستگیره‌های انتخاب شده از جنس سرامیکی است. علاوه بر این ریل کشوها ساچمه‌ای می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است. و برای راحت باز شدن درب کابینت‌ اجرا شده در سعادت آباد از لولاهای ایتالیایی آرام‌بند با کیفیت بالا استفاده شده. یراق آلات بکار برده شده در پروژه کابینت سعادت آباد کیفیت بالایی دارند و سال های سال جذابیت و اصالت اولیه خود را حفظ خواهند کرد.

قیمت کابینت روکش چوب

زمان تحویل کابینت روکش چوب

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت سعادت آباد بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما، متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری‌هایی که در کابینت کلاسیک روکش چوب وجود دارد باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید می‌شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت روکش چوب بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت روکش چوب
دکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت روکش چوبگالری تصاویر کابینت کلاسیک
آشپزخانه U شکلاکسسوری آشپزخانهعکس کابینت روکش چوبکابینت ایرانیکابینت دیواریکابینت رنگ روشنکابینت زمینیمدلهای کابینت آشپزخانه

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سهیل قاسمی
    بهمن 17, 1401 3:49 ب.ظ

    سلام روز بخیر. این کابینت جزئیات بسیار زیبایی داره! قصد داشتم کابینت هایگلاس بزنم ولی با دیدن این نمونه کار از کابینت روکش چوب هم خوشم اومد. ممکنه راهنماییم کنین لطفا

    پاسخ
    • سلام روز بخیر. کابینت روکش چوب دارای سبک کلاسیک و کابینت هایگلاس دارای سبک مدرن هست. شما اول باید ببینید که سبک کلی دکوراسیون منزلتون مدرن هست یا کلاسیک و بعد با دریافت مشاوره میتونید کابینت مناسب آشپزخونتون و سفارش بدید.

      پاسخ
  • سحر عظیمی
    بهمن 24, 1401 4:35 ب.ظ

    خسته نباشید. کابینت روکش چوب برای آشپزخانه 9 متری خوب میشه؟ قیمت این کابینت متری چند؟

    پاسخ
    • ممنونم. بله اگر آشپزخانه دارای نور کافی باشه و رنگ کابینت هاتون رو روشن انتخاب کنید کابینت روکش چوب برای آشپزخانه ای با این متراژ هم مناسبه. قیمت کابینت وکش چوب از متری 8.500 میلیون به بالاست.

      پاسخ
  • علی اکبر صفری
    بهمن 26, 1401 3:51 ب.ظ

    سلام شما کار صفر تا صد کابینت رو خودتون انجام میدید؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.