کابینت نئوکلاسیک براق

کابینت نئوکلاسیک براق
کابینت نئو کلاسیک براق
کابینت براق نئوکلاسیک
کابینت نئوکلاسیک براق
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: نئوکلاسیک پولیشی
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دو لگن گرانیتی
  • هود: مخفی
  • گاز: پنج شعله رو میزی

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت نئوکلاسیک براق

کابینت نئوکلاسیک براق را در تصویر مشاهده می کنید که طراحی خاصی دارد و در نوع پولیشی اجرا شده است. کابینت نئوکلاسیک سبکی تلفیقی از کابینت کلاسیک و مدرن است که ویژگی هر دو کابینت را در بر می گیرد. از مزیت های کابینت نئوکلاسیک براق می توان به این موارد اشاره کرد که با انعکاس نور، باعث ایجاد فضای روشن تری خواهد شد و علاوه بر این اگر در رنگ های روشن اجرا شود، به بزرگتر و دلباز تر دیده شدن آشپزخانه کمک می کند. کابینت نئوکلاسیک هم به صورت براق و هم به صورت مات قابل طراحی و اجراست. به نوع براق آن کابینت پولیشی گفته می شود.

برای آشنایی بیشتر با این سبک، به نوشته کابینت پولیشی سر بزنید.

این آشپزخانه با کابینت نئوکلاسیک براق دارای طراحی ال شکل است و باتوجه به فضای آشپزخانه بسیار زیبا طراحی شده. آشپزخانه دارای سینک گرانیتی، گاز رومیزی، هود مخفی و کاور فر و یخچال است. در بالای کاور یخچال یک کابینت قرار داده شده که برای نگهداری وسایلی که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند مناسب است و در کنار کاور یخچال یک کابینت کمدی دیده می شود. کابینت کمدی از کف تا سقف امتداد دارد و بسیار کارآمد است. در این کابینت می تواند ظرف ها و همچنین مواد غذایی بیرون از یخچال را قرار داد.

اجرای کابینت در تهران

اما نکته ای که طراحی این آشپزخانه را خاص کرده، وجود کابینت های منحنی است. ساخت کابینت های منحنی نیاز به تخصص دارد و کار هر کسی نیست. برای ساخت این کابینت ها باید دقت بیشتری صورت گیرد تا نتیجه دلخواه ایجاد شود. کابینت منحنی جلوه ای خاص به این آشپزخانه بخشیده و بسیار زیباست. این آشپزخانه با کابینت نئوکلاسیک براق دارای یک جزیره نیز می باشد جزیره خود دارای قفسه بندی هایی است تا گنجایش بیشتری برای نگهداری در آشپزخانه مهیا شود. علاوه بر آن، جزیره به عنوان میزغذاخوری هم کاربرد دارد.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

برای رنگ کابینت نئوکلاسیک براق در این آشپزخانه طبق درخواست مشتری عزیز، به رنگ سفید انتخاب شده. رنگ سفید حس پاکیزگی و صمیمیت را در محیط ایجاد می کند و به بزرگتر دیده شدن آشپزخانه کمک می کند. فرم دستگیره های این کابینت ساده می باشد و رنگ طلایی دارد. دستگیره ای با این سبک و رنگ به سادگی رنگ سفید کابینت ها روح بخشیده و آن را از یکنواختی خارج ساخته است.

راهنمای قیمت کابینت نئوکلاسیک

رنگ صفحه کابینت ها و کاشی های بین کابینتی در این آشپزخانه به رنگ تیره انتخاب شده. این رنگ های تیره تضادی را با رنگ های سفید موجود در آشپزخانه به وجود آورده اند و این ایده بسیار خوبی بوده است. از نظر نورپردازی در این آشپزخانه با کابینت نئوکلاسیک براق، پنجره یا تراسی در محیط آشپزخانه وجود ندارد و نور طبیعی وارد آشپزخانه نمی شود، اما تعدادی هالوژن روی سقف تعبیه شده که نور آشپزخانه کافی باشد؛ علاوه بر آن، دو جای لوستر روی سقف تعبیه شده و وجود دو لوستر کوچک می تواند نور آشپزخانه را تامین کند.

متریال کابینت

برای ساخت کابینت نئوکلاسیک براق، قبل از هر چیزی باید طرح، رنگ و مدل کابینت انتخاب شود که طبق آن‌ها، برش‌ها و مراحل دیگر شروع شوند. در این مرحله، طرح کلی درنظر گرفته می‌شود. بعد از انتخاب‌های اولیه، اندازه آشپزخانه نئوکلاسیک با توجه به متراژ و طرح گرفته می‌شود که بر اساس آن، چوب‌های خام با دستگاه برش داده می‌شوند که این مرحله بسیار دقیق و ظریف باید انجام شود تا در مراحل بعدی ساخت کابینت نئوکلاسیک، مشکلی ایجاد نشود. جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در این کار از سنگ مصنوعی کورین سفید می‌باشد و علاوه بر ضدخش بودن و دوام بالای آن؛ کار را کلاسیک‌تر نیز نشان می دهد.

یراق آلات

دراین کابینت نئوکلاسیک براق سفید رنگ، از بهترین یراق آلات استفاده شده است که کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند. دستگیره‌های انتخاب شده از جنس سرامیکی است. علاوه بر این ریل کشوها ساچمه‌ای می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است. و برای راحت باز شدن درب کابینت‌ها از لولاهای ایتالیایی آرام‌بند با کیفیت بالا استفاده شده. بنا به درخواست مشتری از دو اکسسوری سوپرادویه به صورت قرینه در دو طرف هود برای سهولت استفاده از وسایل کوچک آشپزخانه تعبیه شده است.

زمان تحویل کابینت نئوکلاسیک براق

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت نئوکلاسیک براق بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری‌هایی که در کابینت نئوکلاسیک براق وجود دارد باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید می‌شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت نئوکلاسیک بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت نئوکلاسیک
دکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت پولیشیگالری تصاویر کابینت نئوکلاسیک
عکس آشپزخانه سادهعکس کابینت پولیشیکابینت ایرانیکابینت رنگ روشن

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.