کابینت های گلاس کوچک مدل آشپزخانه کم جا

کابینت کمجای آشپزخانه
مدل آشپزخانه کم جا
کابینت مدرن کم جا
کابینت کمجای آشپزخانه
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: هایگلاس سفید قهوه ای
  • جنس صفحه روی کابینت: HPL طرح چوب قهوه ای
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دو لگن
  • هود: مخفی
  • گاز: چهار شعله رو میزی

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت های گلاس مدل آشپزخانه کم جا

طراحی کابینت آشپزخانه باید با توجه به فضای موجد در آن انجام شود؛ مثلا آشپزخانه ای که فضای زیادی ندارد بهتر است از همه ی قسمت ها و گوشه و کنار آن برای نصب کابینت و اکسسوری های مختلف استفاده کرد. در این آشپزخانه که بسیار کم جاست از ترکیب های گلاس و کابینت پلکانی فرامید طرح چوب قهوه ای استفاده شده است که برای این مساحت آشپزخانه، بهترین انتخاب می باشد. این کابینت های گلاس ترکیبی در سبک مدرن اجرا شده است.

جدیدترین تصاویر کابینت آشپزخانه رو از دست ندید.

کابینت های گلاس همان ام دی اف است که روکش های گلاس دارد و رنگ بندی فراوانی دارد. مراقب این کابینت باشید تا روی آن خش و خط ایجاد نشود و رطوبت به داخل آن نفوذ نکرده و موجب خرابی و بالا آمدن کار نگردد. این کاری که مشاهده می کنید یک آشپزخانه ی کوچک و کمجا است که کابینت های سفید، های گلاس براق می باشد و کابینت رنگ چوب قهوه ای، از کار های فرامید پله ای می باشد. این کابینت های گلاس ترکیبی زیبایی بسیاری به کار داده و ترکیب این دو با هم بسیار به جذابیت فضا افزوده است.

معایب و مزایای کابینت هایگلاس را قبل از خرید بدانید!

کار شامل فر توکار، گاز حرارتی رومیزی، سینک تک لگن، کانتری که برای میز ناهار خوری هم می تواند استفاده شود و سمت چپ آن می تواند برای دکوری های زیبای شما یا کتاب های مرتبط تان مورد استفاده قرار گیرد. البته کابینت های پله ای هم دو ردیف پشت هم هستند که این فضای بسیاری را برای شما ایجاد می کند. اپن آشپزخانه از بهترین بخش های این مدل دکوراسیون  آشپزخانه کم جا می باشد و با اینکه اندازه کوچکی دارد اما بسیار کاربردی است. دو صندلی زیبا اطراف اپن قرار گرفته تا بتوان از آن به عنوان میز غذاخوری هم استفاده کرد. کابینت های گلاس ترکیبی در این مدل آشپزخانه کم جا کاملا هوشمندانه طراحی شده است.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

با توجه به سلیقه‌ی مشتری و میزان ورودی نور به آشپزخانه، رنگ این کابینت های گلاس مدل آشپزخانه کم جا سفید و قهوه ای طرح چوب انتخاب شده است. که جزو رنگ‌های پرطرفدار و زیبا برای این آشپزخانه نقلی می‌باشد. همانطور که مشهود است برای ایجاد تفاهم بیشتر رنگی از صفحه‌ی کابینت قهوه ای طرح چوب که هماهنگ و یک دست با کابینت پلکانی فرامید می باشد است و فضای بین کابینتی نیزبا همان رنگ طرح چوب قهوه ای پوشانده شده تا فضای چشم نوازتری برای آشپزخانه بسازیم. یعنی کابینت پله ای با فاصله دیوار کابینت و صفحه رو کابینت یک دست کار شده است.

کابینت تک رنگ بهتر است یا کابینت دو رنگ؟

در قسمت نورپردازی این دکور کابینت های گلاس سفید مدل آشپزخانه کم جا با توجه به رنگ روشن انتخاب شده در کابینت‌ها؛ از هالوژن های خطی و مهتابی مانند و نور های ال ای دی بسیار روشن و قوی زیر کابینت ها یعنی دور کابینت پله ای برای منعکس شدن نور کافی استفاده شده است که در این آشپزخانه ی کم جا بسیار وجودش حیاطی ست هم زیبایی دارد و هم کارایی بسیار. البته رنگ کابینت هم سفید و براق است که با توجه به نور طبیعی تراس و پنجره ی سمت چپ نور بسیاری را منعکس می کند و رنگ کف آشپزخانه هم به رنگ سفید می باشد.

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت های گلاس ترکیبی از ام دی اف سفید انتخاب شده است. درب‌های این کابینت های گلاس می باشد و کابینت های فرامید هم بدنه ی ام دی اف خام دارند که این دو کابینت همخوانی بسیار زیبایی با هم ایحاد کرده است. جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در این کار از HPL طرح چوب قهوه ای می‌باشد. که با دیوار بین کابینت و کابینت فرامید طرح و رنگ یکسانی دارد و هارمونی زیبایی برای محیط ساخته است.

قیمت کابینت های گلاس

یراق آلات

در این کابینت های گلاس ترکیبی مدل آشپزخانه کم جا، از بهترین یراق آلات استفاده شده است که کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند. دستگیره‌های انتخاب شده مخفی است. علاوه بر این ریل کشوها ساچمه‌ای می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است و برای راحت باز شدن درب کابینت‌ها از لولاهای ایتالیایی آرام‌بند با کیفیت بالا استفاده شده. بنا به درخواست مشتری از دو اکسسوری سوپرادویه و اکسسوری های متفاوت برای سهولت استفاده از وسایل کوچک آشپزخانه می توان استفاده کرد.

زمان تحویل کابینت های گلاس و فرامید

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت های گلاس ترکیبی آشپزخانه ی کوچک بازه زمانی متفاوتی از موعد قرار داد وجود دارد و این بازه نسبت به متراژ و تعداد کابینت هایی که کار می شود و البته با توجه به طرح انتخابی شما متغیر است؛ البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت های گلاس بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت های گلاس
گالری تصاویر کابینت مدرندکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت فرامیدگالری تصاویر کابینت های گلاس
آشپزخانه L شکلعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت فوق برجستهعکس کابینت های گلاسکابینت ایرانیکابینت دو رنگکابینت دیواریکابینت رنگ روشنکابینت زمینیکابینت قهوه ایمدلهای کابینت آشپزخانه

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.