کابینت های گلاس نقره ای

کابینت مدرن نقره ای
کابینت نقره ای
کابینت های گلاس نقره ای
کابینت هایگلاس نقره ای
کابینت مدرن نقره ای
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: هایگلاس نقره ی
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: تگ لگن استیل
  • هود: مخفی
  • گاز: جایگذاری نشده

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت های گلاس نقره ای

امروزه کابینت های گلاس نقره ای طرفداران خاص خود را پیدا کرده است، اغلب از کابینت های گلاس در آشپزخانه هایی با فضاهای متفاوت، سبک های مدرن و بسیار ساده استفاده می شود. در واقع رنگ نقره ای یک رنگ سرد به شمار می آید، وسایل و چیدمان نقره ای به همراه چند رنگ تلفیقی جلوه ای زیبا به آشپزخانه ی شما خواهد داد.

کابینت سفید و معایب مزایای آن

در تصویر بالا در طراحی دکوراسیون فضای آشپزخانه از کابینت نقره ای استفاده شده است. در دکور این آشپزخانه ی شیک از صفحه سنگ کورین استفاده شده که تضاد زیبایی را ایجاد کرده. استفاده از دستگیره های مخفی و هالوژن فضای آشپزخانه را دوچندان زیبا کرده است. در این دکور شیک از سرامیک در همان تناژ رنگی برای برای کف آشپزخانه نیز استفاده شده. کابینت آشپزخانه های گلاس نقره ای به دو سبک مات و براق تقسیم می شود.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

با توجه به سلیقه ی مشتری و میزان ورودی نور به این آشپزخانه، رنگ این کابینت های گلاس نقره ای انتخاب شده است، که جزو رنگ‌های پرطرفدار و زیبا در این سبک کابینت می‌باشد. همانطور که مشهود است برای ایجاد همخوانی بیشتر با رنگ کابینت انتخابی مشتری از صفحه‌ی کابینت کورین با این ترکیب رنگ استفاده شده است. در قسمت نورپردازی این دکور کابینت های گلاس نقره ای با توجه به رنگ انتخابی کابینت، از چراغ های هالوژنی در سقف و لوستر برای منعکس شدن نور کافی استفاده شده است.

یکی از مهم ترین نکات در هنگام طراحی کابینت های گلاس نقره ای این است که از یک رنگ نقره ای با یک تناژ در رنگ کابینت ها استفاده کنید و یا رنگ نقره ای را با رنگ های مکمل ترکیب کنید و ترکیب های زیبایی ایجاد کنید مانند: کابینت نقره ای و مشکی، کابینت نقره ای و سفید، ترکیب نقره ای و طلایی.

در نمای فضای آشپزخانه ی شما عواملی هستند که در زیبایی و شکیل بودن آن تاثیر بسیاری دارند از جمله: رنگ دستگیره کابینت، رنگ جزیره آشپزخانه، رنگ دیوار های پشت کابینت (دیوار بین کابینتی).

متریال کابینت

جنس بدنه ی داخلی کابینت های گلاس نقره ای از ام دی اف سفید انتخاب شده است. جنس دربهای این کابینت از AGT ترک میباشد. همچنین در این دکور از تاج و زیرچراغ استفاده نشده تا جنبه مدرن کابینت ها حفظ شود. جنس صفحه این کابینت کورین است که ضدلک و ضدآب هم می باشد.

نمونه کار کابینت هایگلاس همراه صفحه کورین رو از دست ندهید. 😎

یراق آلات

در این دکور شیک کابینت های گلاس نقرهای با بدنه کابینت ام دی اف از دستگیره ی مخفی استفاده شده است. در این سبک کابینت از یراق آلات استیل استفاده شده. در این دکور شیک از لولا و یراق آلات درجه یک استفاده شده و کلیه یراق آلات و کابینت ها دارای گارانتی ۱۲ ماهه از شرکت نوین کابین هستند.

کابینت های گلاس سفید دستگیره مخفی 😉

زمان تحویل کابینت های گلاس نقره ای

تیم نوین کابین تعهد ویژه ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد.درخصوص روند تولید نمونه کار کابینت نقرهای بیست الی چهل روزه از موعد قرارداد وجود دارد و این پروسه نسبتا طولانی به جهت حجم بالای سفارشات شما عزیزان است. گرچه وجود حساسیت در روند تولید کابینت ها بی تاثیر نیست. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله ی مشاوره ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی، تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. درضمن برای دیدن نمونه کارهای کابینت های گلاس بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت های گلاس
گالری تصاویر کابینت های گلاسگالری تصاویر کابینت مدرن
آشپزخانه L شکلعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت های گلاسکابینت ایرانیکابینت دیواریکابینت رنگ تیرهکابینت زمینیمدلهای کابینت آشپزخانه

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • روز بخیر. کابینت هایگلاس چه رنگ هایی داره؟

    پاسخ
    • روز بخیر
      کابینت هایگلاس تنوع رنگی بسیاری از طیف رنگ های روشن و خنثی تا رنگ های تیره رو داره و شما می تونید هر رنگی که مطابق با سلیقتون هست رو انتخاب کنید.

      پاسخ
  • سلام کابینت هایگلاس برای آشپزخانه ال شکل 9 متری قیمت چقدر میشه؟ شما کار طراحی هم انجام میدید؟

    پاسخ
    • سلام. دوست عزیز باید دید که آشپزخانه شما به چند متر کابینت نیاز داره و بعد قیمت رو محاسبه کرد. اما قیما کابینت هایگلاس از متری 3.500 به بالاست. بله کار طراحی کابینت هم انجام میدیم.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.