عکس کابینت کلاسیک ساده

عکس کابینت کلاسیک ساده
کابینت ممبران سفید
کابینت آشپزخانه ممبران
عکس کابینت کلاسیک ساده
  • جنس بدنه : ام دی اف MDF
  • جنس درب : ممبران
  • جنس صفحه روی کابینت : کورین
  • لولا و جک : آرام بند
  • سینک : دو لگن استیل
  • هود : مخفی کلاسیک
  • گاز : رومیزی پنج شعله

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات عکس کابینت کلاسیک ساده

عکس کابینت کلاسیک ساده را در تصویر این آشپزخانه مشاهده می‌فرمایید. در این کابینت آشپزخانه از ستون و سر‌ستون‌های ابزارخورده منبت کاری شده همراه الماسه‌های سفید رنگ زیبا استفاده شده است. در آشپزخانه فوق اکسسوری سوپر ادویه در کنار کشوی زیر گاز رومیزی به صورت قرینه تعبیه شده است. همچنین در قسمت کاور هود مخفی و یونیت بالای یخچال از گل‌های افقی سفید رنگ معرق کاری شده، اجرا شده است.

کابینت ساده ارزان در تهران

در یک آشپزخانه ایده آل وجود یک مثلث فرضی که به مثلث طلایی آشپزخانه معروف است، الزامی است. که در این دکور لوکس مثلث طلایی (ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال ساید) همگی به رنگ کابینت سفید انتخاب شده‌اند. در قسمت کابینت‌های زمینی جهت پوشاندن پایه‌های کابینت، پاخور ابزار خورده‌ی ده سانتی‌متری تعبیه شده است. در قسمت کابینت‌های دیواری از تاج و زیرچراغ دندان‌موشی برای شکیل‌تر شدن دو چندان نمونه کار طراحی شده است. به نحوی که گویی کابینت دیواری درون قاب قرار داده شده است.

رنگ کابینت و نورپردازی آشپزخانه

عکس کابینت کلاسیک ساده موجود در تصویر با توجه به سلیقه مشتری، به رنگ کابینت سفید انتخاب شده است. انتخاب این رنگ باعث شده هم فضا روشن‌تر نشان دهد. و هم استفاده از رنگ سفید در این دکور با توجه به متراژ پایین آشپزخانه، باعث بزرگتر دیده شدن فضای داخلی آشپزخانه نسبت به استفاده از رنگ‌های تیره می‌باشد. در عین حال برای تضاد رنگی و چشم نوازتر کردن بیشتر این آشپزخانه شیک، از صفحه کابینت با رنگ مخالف یعنی سنگ کورین مشکی استفاده شده است.

نورپردازی در عکس کابینت کلاسیک با توجه به میزان نور کمی که از پنجره بالای سینک وارد می‌شود. و نیاز مشتری برای نور بیشتر، تیم نوین کابین چراغ های هالوژن در آرک آشپزخانه و نور ال ای دی در زیر کابینت‌ها را طراحی نمود. تا هم نمای فوق العاده‌ای به نمونه کار ببخشد و هم باعث شود نور به شکل مناسب در تمام نقاط آشپزخانه منعکس شود.

متریال کابینت

جنس بدنه داخلی موجود در عکس کابینت کلاسیک در این آشپزخانه از ام دی اف سفید صابونی استفاده شده است. و در قسمت درب‌های این دکور آشپزخانه شیک، از جنس روکش ممبران سفید بهره می‌برد. روی درب کابینت این آشپزخانه طرح موردنظر و هماهنگ با سلیقه مشتری ابزار زده شده است. و در انتها توسط دستگاه های تمام اتوماتیک، روکش پی وی سی، روی ورقه های آن پرس یا اصطلاحا وکیوم می شود. جنس صفحه کابینت آشپزخانه، سنگ مصنوعی کورین مشکی رنگ برای چشم نوازی بیشتر همانطور که در قسمت رنگ توضیح دادیم، انتخاب شده است.

عکس کابینت ممبران سفید ساده 😉

یراق آلات

در عکس کابینت کلاسیک از دستگیره های سرامیکی زیبا و طرح‌دار استفاده شده. همچنین جنس ریل کشو ها ساچمه‌ای می باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است. در این دکوراسیون شیک از اکسسوری سوپر ادویه نیز استفاده شده تا دسترسی به وسایل پر کاربرد و کوچک آشپزخانه را فراهم کند. لولای استفاده شده برای درب ها از جنس آرام بند هستند. همچنین در قسمت بالای سینک و بالای یخچال از درب‌هایی با لولای جکی بهره گرفته شده است. کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند.

زمان تحویل کابینت ممبران

تیم نوین کابین تعهد ویژه ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت ممبران کلاسیک بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری هایی که در کابینت ممبران وجود دارد باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید شود البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

قیمت کابینت ممبران

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت ممبران بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت ممبران
گالری تصاویر کابینت ممبراندکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک
اکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت ممبرانکابینت ایرانیکابینت دیواریکابینت رنگ روشنکابینت زمینیمدلهای کابینت آشپزخانه

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.