عکس کابینت آشپزخانه

عکس کابینت آشپزخانه + 120 عکس کابینت آشپزخانه ترند 1402

1,859 بازدید

کابینت در آشپزخانه ها امروزه تغییر و تحول زیادی نسبت به گذشته کرده است. در قدیم فقط کابینه بودن آشپزخانه زیبایی و جلای آن بوده اما امروزه با توجه به سبک های مختلف در طرح ها و رنگ های متنوع کابینت ها رو به تولید هستند. و در واقع کابینت ها در دو بخش عمده کابینت کلاسیک و کابینت مدرن دسته‌بندی می‌شوند. شما نیز برای شناخت، انتخاب بهتر و دکوراسیون زیباتر آشپزخانه خود می‌توانید از مقالات قبلی ما دیدن فرمایید. ما در این مقاله تحت عنوان عکس کابینت آشپزخانه – 90 عکس جدید از کابینت های ۱۴۰۲ را برای شما دسته بندی کردیم تا به انتخاب شما عزیزان کمک کنیم.

عکس انواع کابینت آشپزخانه

کابینت ها امروزه تنوع بسیاری نسبت به گذشته دارند و در دو سبک اصلی کابینت کلاسیک و کابینت مدرن دیده می‌شوند.

عکس کابینت آشپزخانه کلاسیک

کابینت های کلاسیک که خود دارای دسته‌‌بندی جداگانه شامل چوب، روکش چوب، ممبران و کابینت رومی و… می‌باشند. مشخصه این کابینت ها ستون سرستون، تاج و زیرچراغ، و پاخور می‌باشند. و کلیه درب ها و نماها ابزار خورده می‌باشند: منظور از ابزارخوردگی درب ها این است که این درب ها دارای نقوش برجسته و فرورفته است که توسط دستگاه سی ان سی ایجاد می‌شوند. صفحه روی این سبک کابینت ها بیشتر از سنگ مصنوعی کورین استفاده می‌شود.

کابینت کلاسیک

این کابینت ها از نظر کیفیت، قیمت و سبک تولید، روند متفاوتی دارند. قیمت کابینت کلاسیک نسبت به کابینت مدرن بالاتر است و مدت زمان بیشتری در مرحله تولید قرار دارد و این به جهت پرکار بودن این سبک کابینت است. این سبک عکس کابینت آشپزخانه در آشپزخانه‌ی بزرگتر جلوه‌ی بهتری دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر از مقالات و نمونه کارهای کابینت نوین کابین دیدن فرمایید.

عکس کابینت تمام چوب

کابینت های تمام چوب، اصیل ترین کابینت است و دوام و طول عمر بالایی دارد. امروزه این سبک کابینت کلاسیک بیشتر در خانه های بزرگ و مجلل به کار می روند. کابینت تمام چوب دارای ستون، تاج و حکاکی های بسیاری است. از آنجایی که چوب در برابر رطوبت مقاوم نیست این کابینت ها باید رنگ آمیزی شوند تا آسیبی به آن نرسد. این کابینت ها حس گرما و صمیمیت را به محیط می دهند و تنوع طرح در آنها بسیار بالاست. اگر به دکوراسیون کلاسیک علاقه مند هستید کابینت تمام چوب بهترین انتخاب برای شما می باشد. گران ترین و مچلل ترین سبک کابینت ها، کابینت های تمام چوب هستند.

کابینت تمام چوب

عکس کابینت ممبران

کابینت ممبران نوعی از کابینت های کلاسیک می باشد. امروزه این کابینت ها محبوبیت بالایی دارند که دلیل این محبوبیت تنوع طرح و حکاکی و برجسته سازی آن می باشد. کابینت ممبران دارای بدنه ام دی اف و روکش پی وی سی است که از آسیب رسیدن به آن محافظت می کند. قیمت کابینت ممبران نسبت به کابینت تمام چوب مناسب تر است. طرح این کابینت ها میتوانند طبق سلیقه شما کاملا منحصربفرد و خاص باشند و ظاهر کلاسیک را به آشپزخانه شما بدهند.

کابینت ممبران

عکس کابینت روکش چوب ۱۴۰۲

کابینت آشپزخانه روکش چوب به کابینتی می گویند که درب و نمای آن از ترکیب ورق MDF خام و یک لایه روکش چوب طبیعی ساخته شده باشد. این کابینت یکی از بهترین‌ مدل‌های کابینت آشپزخانه است که از نظر زیبایی دست کمی از کابینت تمام چوب ندارد. از روکش‌ های چوب معمولاً در ساخت انواع مختلف کابینت های مدرن و کلاسیک و حتی کابینت نئوکلاسیک استفاده می شود.

دلیل استفاده از روکش چوب تنها کاهش هزینه تمام شده کابینت نیست بلکه دلایل دیگری هم برای استفاده از روکش‌ بجای چوب وجود دارد، یکی از آنها تنوع بسیار بالایی است که کابینت روکش چوب نسبت به انواع ورق MDF دارند. وجود این تنوع باعث افزایش قدرت انتخاب مشتریان از نظر طرح و رنگ کابینت آشپزخانه می‌شود. در انتهای صفحه عکس کابینت آشپزخانه در سبک های مختلف را حتما ببینید.

عکس کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت های مدرن مدت زمان کمتری وقت می‌برد و این سبک کار از نظر قیمت مقرون به صرفه‌تر است. این کابینتها شامل کابینت: های گلاس، کابینت ملامینه، کابینت فرامید کابینت های ام دی اف می‌باشند. که این تفاوت قیمت کابینت، علاوه بر تاثیری که انتخاب سبک کابینت بر روی قیمت دارد، (به این دلیل که کابینت مدرن، فاقد تاج و ستون هستند). بنابراین این سبک کابینت قیمت پایین‌تری دارد. همچنین کلیه زیرمجموعه های کابینت مدرن نیز از نظر قیمت با هم متفاوت هستند.

کابینت مدرن

این کابینت ها فاقد درب‌های ابزارخورده هستند. اما برای مثال کابینت های فرامید دارای روکش های برجسته و فوق برجسته هستند که به صورت رگه های چوب طراحی شده‌اند یا در انواع رنگ های هایگلاس و انواع رنگ های مات و براق موجود هستند که در عکس های زیر می‌توانید به این موضوع پی ببرید.

هر آن چیز که یک آشپزخانه مدرن نیاز دارد.

عکس کابینت ام دی اف

ام دی اف یا  Medium Density Fibreboard نوعی فراورده چوبی محسوب می شود که جایگزین بسیار مناسبی برای چوب است. از این چوب مصنوعی در سات انواع کابینت، کمد دیواری و… استفاده می شود. جنس بدنه اکثر کابینت ها ام دی اف است. کابینت ام دی اف نوعی از کابینت های مدرن می باشند که از نظر قیمت بسیار اقتصادی هستند و ظاهر ساده و زیبایی دارند. این کابینت ها می توانند روکش های مختلفی داشته باشند. ام دی اف بافت نرمی دارد و ابزار زنی آن ساده می باشد.

کابینت ام دی اف

عکس کابینت های گلاس

نوع دیگری از کابینتت مدرن، کابینت های گلاس است که ظاهری براق و شفاف دارد. این کابینت از پرطرفدار ترین کابینت های امروزی به شمار می رود. علت محبوبیت کابینت هایگلاس دوام و مقاومت بسیار بالای آن است. این کابینت در برابر حرارت و رطوبت مقاوم است و قیمت مناسبی نیز دارد. براق بودن این کابینت ها باعث انعکاس نور بیشتر، در نتیجه روشنایی بیشتر محیط می شود. تمیز کردن این کابینت ها آسان است و سبک است. کابینت هایگلاس از چوب ام دی اف ساخته می شود و یک روکش براق روی آن قرار می گیرد و به همین دلیل دارای تنوع رنگی بالایی نیز هست.

کابینت هایگلاس

عکس کابینت ملامینه

در ساخت ام دی اف از خرده چوب ها و الیاف چوب، رزین و انواع چسب استفاده می شود. این مواد با استفاده از فشار و دمای بالا متراکم شده و ام دی اف تشکیل می شود. ورق ملامینه، یکی از انواع روکش ام دی اف است که از پلاستیک سختی تشکیل شده است. ملامینه از طریق پلیمریزاسیون و به عنوان یک ماده پلاستیکی سخت و بادوام تشکیل می‌شود و ویژگی هایی همچون مقاومت بالا در برابر حرارت و آتش را داراست.

در مبحث تفاوت کابینت ام دی اف و کابینت ملامینه، وزن و تراکم دو عاملی هستند که در ورق ملامینه و ام دی اف، متفاوت است. از آنجا که ورق ملامینه از جنس نئوپان است وزن و تراکم کمتری دارد. همچنین به طور کلی مقاومت ورق ام دی اف از نئوپان در برابر فشار و خم شدن بیشتر است. در نتیجه در این زمینه مقاومت ام دی اف از ورق ملامینه بیشتر است.

عکس کابینت نئوکلاسیک

دو نوع اصلی کابینت ها، کابینت مدرن و کلاسیک هستند که هر کدام طرفداران خود را دارند. کابینت نئوکلاسیک در واقع جدید ترین سبک کابینت آشپزخانه به شمار می رود و تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرن می باشد. این کابینت ها می توانند مانند کابینت های کلاسیک دارای تاج و ستون و طرح هایی باشند، البته طرح هایی ساده تر، و جنس آنها به کابینت های مدرن شباهت دارد. در ادامه عکس کابینت نئوکلاسیک را در رنگ های متنوع مشاهده فرمایید. و راحت تر به مدل مورد نظرتان در این سبک دسترسی پیدا کنید.

اگر علاقه به این سبک کابینت دارید، نمونه کار های کابینت نئوکلاسیک را از دست ندهید.

کابینت نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک دارای دو زیر شاخه انزو و پولیشی است که این دو مدل دارای ویژگی های خاص خود هستند که در ادامه آنها را بررسی می کنیم:

عکس کابینت انزو یا پولیشی

کابینت انزو که زیر مجموعه کابینت نئوکلاسیک و تلفیقی از کابینت های مدرن های گلاس با کابینت کلاسیک ابزار خورده است. ظاهر آن براق است و درخشندگی زیادی دارد. به این نوع از کابینت ها، کابینت پولیشی هم گفته می شود. کابینت پولیشی مغزی از جنس ام دی اف خام دارد. این ورق ها توسط دستگاه های برش و سی ان سی بریده می شوند و پس از حکاکی و ابزار خوردگی قابل اجرا در منازل هستند. مهم ترین مسئله در تولید کابینت انزو کیفیت رنگ مصرفی وابزار آلات است.

کابینت انزو

عکس کابینت پوششی

کابینت پوششی نوع دیگری از زیر مجموعه های کابینت نئوکلاسیک است و مهم ترین ویژگی این کابینت ها، عدم مشاهده بافت چوب و متریال به کار رفته در آن می باشد. درب و سایر قسمت های این کابینت کاملا یک دست هستند. این نوع کابینت ها مات هستند  و نحوه رنگ آمیزی آنها با کابینت های پولیشی یا انزو متفاوت می باشد. در کابینت پوششی هم می شود حکاکی یا تاج و ستون های ساده به کار برد.

کابینت پوششی

سفارش کابینت با عکس کابینت

آشپزخانه از کاربردی ترین بخش های یک خانه است که بسیار مرکز توجه واقع می شود. مهم ترین عنصر در یک آشپزخانه کابینت های آن است. اگر مدل و سبک کابینت آشپزخانه به درستی و متناسب با فضای آشپزخانه انتخاب شود، فضایی دلنشین ایجاد خواهد شد. در واقع هر چه طراحی کابینت آشپزخانه ای زیبا تر باشد، نمای کلی آشپزخانه بهتر است.

کابینت هایی که از چوب در ساخت آنها استفاده شده است، با طراحی های زیبایی که دارند می‌توانند آشپزخانه شما را به شکل اصیل و قدیمی نمایان کنند. از طرفی کابینت های مدرن ساده و شیک هستند و اخیرا بسیار پرطرفدار شده اند. شما می توانید با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید و فضای آشپزخانه خود، کابینتی زیبا و منحصر بفرد را سفارش دهید که چشم ها را به خود خیره کند.

طراحی کابینت آشپزخانه رایگان

طراحی انواع کابینت در مجموعه نوین کابین به صورت کاملاً رایگان و با کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. طراحی کابینت های کلاسیک به طور میانگین بین سه الی پنج روز کاری زمان می‌برد و این زمان صرفاً جهت پر کار بودن این سبک کار است و طراحی کابینت های مدرن مدت زمان کمتری وقت می‌برد. همچنین شما عزیزان همه روزه امکان بازدید از نمایشگاه دائمی واقع در محل کارخانه تولیدی را دارید و می‌توانید از انواع مدل های اجرا شده روز دیدن نمایید. همچینین از ده ها سمپل و صدها رنگ و طرح دیدن کنید و عکس طرح آشپزخانه منزل خود را به صورت کاملاً رایگان مشاهده فرمایید.

90 عکس کابینت آشپزخانه ترند ۱۴۰۲

عکس دکور کابینت آشپزخانه جدید و شیک

عکس دکور کابینت آشپزخانه شیک 2021

عکس کابینت آشپزخانه جدید

عکس کابینت آشپزخانه جدید چوب

عکس کابینت آشپزخانه جدید 2021 سفید

عکس کابینت آشپزخانه ترند

عکس کابینت جدید

عکس کابینت های جدید

عکس کابینت مدرن

عکس کابینت سورمه ای

عکس کابینت فوق العاده شیک

عکس کابینت کلاسیک شیک

عکس کابینت آشپزخانه جدید روکش چوب

عکس کابینت طوسی

عکس کابینت دو رنگ 2020

عکس کابینت سفید مشکی

عکس کابینت آشپزخانه روشن

عکس کابینت سبز روشن

عکس کابینت مشکی جدید

عکس کابینت آبی 2021

عکس کابینت آشپزخانه سفید

عکس کابینت آشپزخانه آبی روشن

عکس کابینت آشپزخانه + 120 عکس کابینت آشپزخانه ترند 1402

عکس کابینت آشپزخانه جزیره

35عکس کابینت آشپزخانه طوسی

عکس کابینت آشپزخانه سفید

37عکس کابینت آشپزخانه دورنگ

عکس کابینت آشپزخانه روشن

عکس کابینت آشپزخانه مدرن

عکس کابینت آشپزخانه سفید با ابزار

عکس کابینت آشپزخانه با ابزار

عکس کابینت آشپزخانه طوسی پرنگ

عکس کابینت آشپزخانه

عکس کابینت آشپزخانه هایگلاس

عکس کابینت آشپزخانه نقره ای سفید

عکس کابینت آشپزخانه مدرن جدید

عکس کابینت آشپزخانه + 120 عکس کابینت آشپزخانه ترند 1402

عکس کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک سفید

عکس کابینت آشپزخانه سفید هایگلاس

عکس کابینت آشپزخانه کلاسیک روشن

عکس کابینت آشپزخانه روکش چوب

عکس کابینت آشپزخانه هایگلاس سفید

عکس کابینت آشپزخانه قهوه ای

عکس کابینت آشپزخانه قهوه ای

عکس کابینت آشپزخانه هایگلاس طوسی

عکس کابینت آشپزخانه هایگلاس طوسی

عکس کابینت آشپزخانه + 120 عکس کابینت آشپزخانه ترند 1402

عکس کابینت آشپزخانه خاکستری

عکس کابینت آشپزخانه هایگلس مات

عکس کابینت آشپزخانه روشن هایگلاس

عکس کابینت آشپزخانه هایگلس دورنگ

عکس کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک تیره

عکس کابینت آشپزخانه با ابزار تیره

عکس کابینت آشپزخانه طرح چوب سلطنتی

عکس کابینت آشپزخانه مدرن طرحدار

عکس کابینت آشپزخانه پولیشی

عکس کابینت آشپزخانه هایگلاس رنگی

عکس کابینت آشپزخانه هایگلس سبز

عکس کابینت آشپزخانه سفید پولیشی

عکس کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک خاکستری

عکس کابینت آشپزخانه ترکیبی

عکس کابینت آشپزخانه مدرن هایگلس

عکس کابینت آشپزخانه هایگلس استخونی

عکس کابینت آشپزخانه + 120 عکس کابینت آشپزخانه ترند 1402

عکس کابینت آشپزخانه هایگلس نقره ای

عکس کابینت آشپزخانه هایگلس مات مشکی

عکس کابینت آشپزخانه لوکس هایگلس

عکس کابینت آشپزخانه سلطنتی

عکس کابینت آشپزخانه هایگلس سفیدقهوه ای

عکس کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک دسته نقره ای

عکس کابینت آشپزخانه سفیدنقره ای

عکس کابینت آشپزخانه قهوه ای روشن

عکس کابینت آشپزخانه نخودی

عکس کابینت آشپزخانه مشکی هایگلس

عکس کابینت آشپزخانه مشکی نقره ای

عکس کابینت آشپزخانه هایگلس خاکی رنگ

عکس کابینت آشپزخانه دو رنگ

عکس کابینت آشپزخانه یشمی

عکس کابینت ممبران مشکی جدید

عکس کابینت نئوکلاسیک جدید

عکس دکور آشپزخانه جدید به سبک رومی

عکس کابینت آشپزخانه جدید 2021

عکس کابینت آشپزخانه جدید کلاسیک

عکس کابینت آشپزخانه جدید کلاسیک مدرن

عکس کابینت آشپزخانه جدید مدرن های گلاس

عکس کابینت آشپزخانه جدیدهلالی(منحنی)

عکس کابینت آشپزخانه جدید و دکور زیبای جنگلی

عکس کابینت آشپزخانه جدید و شیک کلاسیک

عکس کابینت آشپزخانه جدید و فوق مدرن

عکس کابینت آشپزخانه فیروزه ای مدرن

عکس کابینت آشپزخانه کلاسیک سلطنتی

عکس کابینت آشپزخانه نیو مدرن ترکیبی

عکس کابینت تیره ترند 2020

عکس کابینت رومی جدید

کابینت آشپزخانه با جزیره خاص

عکس کابینت آشپزخانه با جزیره

عکس کابینت آشپزخانه با جزیره

عکس کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک

کابینت آشپزخانه سفید

عکس کابینت آشپزخانه رنگ قهوه ای

عکس کابینت آشپزخانه انزو سفید
عکس کابینت آشپزخانه انزو سفید

کابینت آشپزخانه سفید شیک

کابینت آشپزخانه لاکچری

عکس کابینت آشپزخانه سفید قهوه ای

عکس کابینت آشپزخانه رنگ روشن

کابینت آشپزخانه مدرن با جزیره گرانیتی

عکس کابینت آشپزخانه جدید نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک سفید با جزیره خاص

کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک شیک

کابینت آشپزخانه رنگ روشن و دلباز

عکس کابینت آشپزخانه با طراحی مدرن

عکس کابینت آشپزخانه + 120 عکس کابینت آشپزخانه ترند 1402

عکس کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک با جزیره بزرگ

عکس کابینت آشپزخانه رنگ فندقی

عکس کابینت آشپزخانه رنگ قهوه ای تیره

عکس کابینت آشپزخانه + 120 عکس کابینت آشپزخانه ترند 1402عکس کابینت آشپزخانه + 120 عکس کابینت آشپزخانه ترند 1402عکس کابینت آشپزخانه + 120 عکس کابینت آشپزخانه ترند 1402عکس کابینت آشپزخانه + 120 عکس کابینت آشپزخانه ترند 1402

عکس کابینت نئوکلاسیک سفید و سبز

عکس کابینت آشپزخانه کلاسیک سنتی

کابینت کلاسیک لاکچری با دو جزیره

عکس کابینت کلاسیک با درب شیشه ای

کابینت آشپزخانه سفید با جزیره زیبا

پیشنهاد می کنم عکس کابینت روکش چوب ، عکس دکور کابینت ممبران ، و عکس کابینت چوبی نوین کابین رو از دست ندهید. 😎

زیبایی یک خانه به دکور آن بستگی دارد و بدیهی است که دکوراتیو بودن آشپزخانه آن هم به نحو احسنت می‌تواند نه تنها آشپزخانه، بلکه خانه‌ای زیبا و مجلل برای شما نمایان سازد. قصد مقاله عکس کابینت آشپزخانه 2024 به شما برای انتخاب بهتر کابینت مناسب آشپزخانه‌ تان با عکس های به روز و جدید که از طراحان خبره و قهار به عمل آمده است کمک خواهیم کرد. مجموعه نوین کابین در جهت بهبود و تنوع بیشتر، انواع سبک و طرح دلخواه شما را برای ساخت و اجرا می‌پذیرد. همچنین از شما برای دیدن نمایشگاه دائمی نوین کابین (شوروم) دعوت می‌نماییم.

دکور آشپزخانهراهنمای خرید کابینت آشپزخانهمعرفی مدل دکور آشپزخانه

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

میانگین امتیاز 3.6/5 - تعداد رای 34

مطالب مرتبط

اپن آشپزخانه

مدل اپن آشپزخانه جدید

اگر فردی هستید که به مد اهمیت می دهید و خواستار این هستید که آشپزخانه مدرن و زیبایی داشته باشید، باید با اصول طراحی…
انواع صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت

کابینت آشپزخانه از گذشته تا به امروز علاوه بر کارایی جنبه تزئینی هم داشته است. یکی از ابزار هایی که جلوه بصری در فضای…

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.