قیمت کابینت های گلاس

قیمت کابینت های گلاس

570 بازدید

قیمت کابینت های گلاس ترک و ایرانی مانند سایر انواع کابینت آشپزخانه تخت تاثیر عوامل متعددی قرار گرفته و به همین دلیل در زمان سفارش و خرید کابینت گلاس با تنوع بالای قیمت مواجه خواهید بود. های گلاس نوعی کابینت مدرن می باشد که دارای بدنه ام دی اف بوده و از ورق های شیشه ای و براق برای روکش آنها استفاده میشود و نسبت به کابینت چوبی و ممبران ارزان تر است.

نوین کابین؛ تولید کننده کابینت های گلاس و سایر انواع کابینت آشپزخانه در ادامه هر آنچه که باید درباره قیمت کابینت هایگلاس از کابینت ها بدانید از قبیل نحوه محاسبه نرخ و فاکتورهای مهم در قیمت کابینت های گلاس اشاره خواهد داشت.

قیمت کابینت های گلاس ترک AGT

اخیرا استفاده از کابینت هایگلاس ترک برای دکوراسیون آشپزخانه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. کابینت هایگلاس ترک AGT از مرغوب ترین و بهترین کابینت های موجود در بازار می باشد. یکی از دلایل بالا بودن قیمت کابینت هایگلاس ترک نیز همین موضوع است. همچنین دلیل محبوبیت و پرتقاضا بودن این برند، کیفیت بالای ورق AGT می باشد. ورق ترک AGT مطابق با استاندارد های جهانی ساخته می شود و کیفیت بسیار خوبی دارد. این نوع ورق هایگلاس نسبت به سایر کابینت‌های ام دی اف، تراکم مغز بیشتری دارد؛

همچنین کابینت هایگلاس ترک AGT از روکش بدون موج و براق برخوردار است و طول عمر و دوام بالا است. با توجه به کیفیت بالای این ورق ها، قیمت کابینت هایگلاس ترک AGT کمی بیشتر از سایر انواع کابینت هایگلاس می باشد.

قیمت کابینت هایگلاس ترک AGT

تفاوت قیمت کابینت های گلاس ترک و ایرانی

کابینت هایگلاس ترک طبق استاندارد کشور های اروپایی ساخته می شود و بخشی از مواد اولیه تولید آن از کشور لهستان که بزرگترین تولید کننده ام دی اف در اروپاست تامین می گردد. در مقابل، کابینت هایگلاس ایرانی مواد اولیه خود را از تایلند می گیرد؛ بنابراین طبیعی است که وقتی صحبت فرق های گلاس ترک و ایرانی می شود کیفیت کابینت هایگلاس ترک بالاتر باشد.

از دیگر تفاوت قیمت های گلاس ترک و ایرانی را می توان به این مورد اشاره کرد که در ساخت کابینت های گلاس ترک از یک لایه محافظ UV برای درخشندگی و دوام بیشتر در برابر نور استفاده می شود.

همین مسئله موجب حفظ درخشندگی و ثابت ماندن رنگ کابینت هایگلاس ترک می شود. با این حال کابینت هایگلاس ایرانی نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

اگر در خرید کابینت های گلاس مردد هستید در مورد انواع کابینت آشپزخانه بیشتر بخوانید.

برای بررسی فرق قیمت هایگلاس ترک و ایرانی بهتر است بدانید قیمت کابینت های گلاس ترک کمی بالاتر از های گلاس ایرانی است که این اختلاف قیمت دلایل متعددی دارد. یکی از این علت ها کیفیت بالاتر ورق های گلاس ترک می باشد چرا که این کابینت مطابق با استاندارد های اروپا ساخته می شود. از طرفی کابینت های گلاس ترک دارای لایه محافظ UV که درخشندگی و دوام بیشتری به کابینت می بخشد.

البته این به معنی پایین بودن کیفیت کابینت هایگلاس ایرانی نیست. کابینت هایگلاس ایرانی نیز با کیفیت مناسب و در رنگ های متنوعی تولید می شوند که قابل رقابت با نمونه های ترک هستند. امروزه کابینت های گلاس سفید طوسی از پرطرفدار ترین کابینت است.

قیمت روکش کابینت های گلاس

همان طور که اشاره شد، کابینت های گلاس دارای بدنه ام دی اف بوده و برای روکش آنها از ورق های براق و شیشه ای های گلاس استفاده میشود. این ورق ها از نظر کیفیت تنوع بالایی داشته و توسط برندهای مختلف تولید میشوند. به همین دلیل نوع لایه های گلاس به کار رفته در کابینت می تواند منجر به گران یا ارزان تر شدن آن شود. نکته بسیار مهم اینکه، کابینت آشپزخانه از جمله تجهیزات مورد نیاز در ساختمان می باشد که برای سالهای بسیار طولانی تعویض نمیشوند و به همین دلیل نباید بخاطر ارزان تر شدن آن، از کیفیت چشم پوشی شود.

لذا پیشنهاد می کنیم اگر دلیل گران تر بودن قیمت کابینت های گلاس جنس لایه رویی آنها می باشد، پرداخت هزینه بیشتر را بپذیرید تا سالها طولانی از انتخاب و خرید خود راضی باشید.

قیمت کابینت آشپزخانه های گلاس را در این صفحه مشاهده کنید.

قیمت طراحی کابینت های گلاس

قیمت بدنه کابینت های گلاس

کابینت های گلاس مانند سایر کابینت های مدرن از قبیل کابینت ممبران دارای بدنه ام دی اف می باشد و به همین دلیل مقاومت خوبی در برابر وزن دارند. ام دی اف های به کار رفته برای بدنه کابینت دارای کیفیت های متفاوتی بوده و قیمت ارائه شده برای آنها توسط برندهای مختلف با هم فرق دارد. یکی از مهم ترین عواملی که می تواند در گران یا ارزان تر شدن نرخ کابینت های گلاس نقش داشته باشد، جنس ام دی اف و داخلی یا خارجی بودن آنها می باشد.

کابینت های گلاس چیست؟

قیمت طراحی کابینت های گلاس

به عنوان اولین گام در فرآیند ساخت کابینت های گلاس و اکثر سبک های مدرن و کلاسیک می توان به طراحی آن اشاره نمود که تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی کار نهایی خواهد داشت. افرادی که در این زمینه فعالیت دارند با توجه به کیفیت و منحصر به فرد بودن طراحی و همچنین ارائه طرح سه بعدی قیمت های متفاوتی را برای کار خود در نظر میگیرند که در نهایت بر نرخ کابینت های گلاس تاثیرگذار است.

طراحی کابینت های گلاس

اجزای به کار رفته در کابینت ها، تعداد و نوع آنها و همچنین استفاده یا عدم استفاده از دستگیره برای درب ها و غیره همگی از جمله جزئیاتی می باشند که طراح حرفه ای باید به ان توجه داشته باشد.

قیمت کابینت های گلاس کمدی

قیمت کابینت های گلاس زمینی

در محاسبه قیمت کابینت آشپزخانه در مدل ها و جنس های مختلف، زمینی و دیواری بودن آنها اصلی ترین فاکتور می باشد. به عنوان مثال، در نرخ کابینت های گلاس زمینی که بر اساس متر طول در نظر گرفته میشود، ابعاد استاندارد آنها ارتفاع 90 و عمق 60 سانتی متر در نظر گرفته میشود. توجه داشته باشید که 90 سانتی متر در نظر گرفته شده برای این کابینت ها به معنای حدود 15 سانتی متر پاخور و پایه، 72 سانتی متر یونیت یا همان کابین و حدود 3 سانتی متر صفحه رویی کابینت می باشد.

جهت مشاهده نمونه کارهای کابینت های گلاس کلیک کنید.

قیمت کابینت های گلاس دیواری

کابینت های دیواری همان طور که از نامشان مشخص است بر روی دیوار نصب شده و در همان کابینت های ردیف بالایی در آشپزخانه ها می باشند. برای محاسبه قیمت کابینت دیواری های گلاس ارتفاع استاندارد آنها 70 سانتی متر و عمق 35 سانتی متر در نظر گرفته میشود. بر اساس قوانین ارائه شده توسط اتحادیه کابینت سازان، قیمت هر متر کابینت به معنای 60 درصد قیمت کابینت های زمینی و 40 درصد دیواری می باشد.

به عبارت دیگر، قیمت ارائه شده برای هر متر کابینت های گلاس اگر 3000000 می باشد، به معنای این است که 1800000 تومان آن برای متعلق به کابینت های ردیف پایین بوده و 1200000 آن برای ردیف بالایی و دیواری می باشد. با مشاهده ویدئو پایین راحت تر این موضوع را متوجه خواهید شد.

جهت آشنایی بیشتر با کابینت های گلاس ویدئو رو از دست ندید.

قیمت کابینت های گلاس کمدی

بر اساس میزان فضای موجود در آشپزخانه و طراحی در نظر گرفته شده برای کابینت های آن، ممکن است از کابینت های ایستاده یا کمدی نیز در آنها استفاده شود. این کابینت ها از زمین شروع شده و هم ارتفاع با کابینت های دیواری می باشند. بر اساس قوانین اتحادیه در محاسبه نرخ کابینت های گلاس برای کابینت های کمدی 180 درصد از قیمت در نظر متر طول در نظر گرفته میشود. به عبارت دیگر، قیمت آنها 3 برابر کابینت های زمینی می باشد.

معایب مزایا کابینت های گلاس را قبل از خرید بدانید.

قیمت جزیره کابینت های گلاس

کابینت های به کار رفته در آشپزخانه از نظر ابعاد و ارتفاع و همچنین کاربری تنوع زیادی دارند، به عنوان مثال در کابینت های مدرن از جزیره استفاده میشود که در قسمت ورودی آشپزخانه قرار میگیرند. با توجه به اینکه کانتر یا همان جزیره در سالهای اخیر کاربرد زیادی پیدا کرده است، لازم است از تاثیر آن بر قیمت نهایی اطلاع داشته باشید. از هر قیمت هر متر طول کابینت، 90 درصد آن متعلق به کابینت های جزیره می باشد، به عبارت دیگر، تاثیر آنها یک و نیم برابر بیشتر از نوع زمینی است.

علاوه بر موارد فوق، جنس دستگیره، لولا و سایر یراق آلات به کار رفته در کابینت ها، تاثیر زیادی بر نرخ قیمت کابینت های گلاس دارند. همچنین لازم به ذکر است که اجرت ساخت کابینت نیز در کارگاه های تولید کابینت بر اساس سابقه فعالیت و همچنین تخصص و ظرافت به کار رفته در کار متفاومت می باشد.

جدیدترین مدل های جزیره آشپزخانه را مشاهده فرمایید.

استعلام قیمت روز کابینت های گلاس

کابینت های گلاس سفید

قیمت انواع کابینت هایگلاس

در حالت کلی کابینت های سبک مدرن قیمت پایین تری نسبت به کابینت های کلاسیک و نئوکلاسیک دارند. مغزی کابینت هایگلاس از ام دی اف است که روکش های گوناگون و متنوعی روی آن کشیده می شود. با توجه به جنس و کیفیت روکش قیمت کابینت هایگلاس متفاوت می باشد. یکی از این روکش ها روکش پلکسی گلاس می باشد.

روکش پلکسی گلاس از جنس پلاستیک است و سطح شفافی شبیه به شیشه دارد. کابینت پلکسی گلاس شفاف ترین نوع کابینت هایگلاس است و خط و خش را به وضوح نشان می دهد. اما از با کیفیت ترین کابینت های مدرن است و قیمت بالاتری به نسبت مدل های معمولی دارد.

عوامل موثر بر قیمت کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس امروزه طرفداران بی شماری را به سمت خود جذب کره است و دلیل آن هم کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب می باشد. همانطور که می دانید مهم ترین عامل در قیمت کابینت های گلاس نوع متریال به کار رفته در ساخت آن می باشد. برترین انواع کابینت ام دی اف را کشور هایی نظیر آلمان، ایتالیا و اتریش تولید می کنند. ام دی اف های وارد شده از این کشور ها قیمت بالاتری نسبت به ام دی اف های ایرانی و ترک دارند.

علاوه بر متریال، موارد دیگری نیز در مبحث قیمت کابینت هایگلاس دخیل هستند. مانند طرح کابینت، ابزار و یراق مورد استفاده و جنس دستگیره. هر چه طرح انتخابی و نوع دستگیره ها ساده تر باشند، قیمت تمام شده کابینت هایگلاس کمتر خواهد بود. در انتخاب این موارد برای کابینت، دکوراسیون منزل و سلیقه افراد تاثیر گذار خواهند بود.

قیمت کابینت هایگلاس اکلیلی

کابینت هایگلاس اکلیلی از جذاب ترین کابینت های مدرن است و باعث چشم گیر شدن آشپزخانه می شود. براق بودن کابینت ها به دلباز تر شدن و بزرگ تر دیده شدن فضا کمک می کند و برای آشپزخانه های امروزی که فضای محدودی دارند، از بهترین انتخاب ها است. کابینت های گلاس سفید اکلیلی در طیف گسترده ای از طرح ها و رنگ ها قابل اجرا است، که انتخابی عالی برای تکمیل چیدمان مدرن آشپزخانه های مدرن و شیک محسوب می شود.

نمونه کار کابینت های گلاس اکلیلی را از دست ندهید.

این کابینت علاوه بر زیبایی، اگر به خوبی مراقبت شود سال های سال می تواند زینت بخش آشپزخانه مدرن شما باشد. قیمت کابینت هایگلاس اکلیلی با رنگ ساده آن تفاوت چندانی ندارد و انتخاب بین این دو کاملا سلیقه ای می باشد.

محاسبه قیمت کابینت های گلاس

امروزه قیمت کابینت های گلاس با توجه به میزان براق بودن و ایرانی و ترک بودن آن از 5 میلیون تومان تا 7 میلیون تومان متغیر می باشد. برای اینکه بدانید آشپزخانه تان به چند متر کابینت نیاز دارد می توانید از طریق ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان نوین کابین در این زمینه به شما کمک کنند. در حال حاضر امکان محاسبه آنلاین قیمت کابینت های گلاس هم وجود دارد.

استعلام قیمت روز کابینت های گلاس

همان طور که در طول متن اشاره شد، فاکتورهای زیادی بر نرخ قیمت کابینت های گلاس تاثیر گذار می باشند و مهم تر از همه اینکه، نوسانات نرخ ارز نیز بر تمام هزینه های صنعت کابینت سازی تاثیر زیادی دارد. به همین دلیل نرخ ثابت و مشخصی را نمی توان به صورت همیشگی برای کابینت ارائه داد. برای استعلام و اطلاع از قیمت کابینت های گلاس به روز می توانید با کارشناسان نوین کابین از طریق شماره تلفن ۰۲۱۷۷۰۰۵۴۶۷ در ارتباط باشید.

راهنمای خرید کابینت آشپزخانهدکور آشپزخانه

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

میانگین امتیاز 3/5 - تعداد رای 20

مطالب مرتبط

اپن آشپزخانه

مدل اپن آشپزخانه جدید

اگر فردی هستید که به مد اهمیت می دهید و خواستار این هستید که آشپزخانه مدرن و زیبایی داشته باشید، باید با اصول طراحی…
انواع صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت

کابینت آشپزخانه از گذشته تا به امروز علاوه بر کارایی جنبه تزئینی هم داشته است. یکی از ابزار هایی که جلوه بصری در فضای…

23 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.