قیمت کابینت ممبران

قیمت کابینت ممبران + محاسبه قیمت کابینت ممبران

606 بازدید

قیمت کابینت ممبران از مهم ترین مواردی می باشد که اغلب افراد در زمان انتخاب و خرید کابینت ممبران برای آشپزخانه به دنبال دلیل تفاوت در قیمت آن هستند. برای آشپزخانه هایی که به سبک کلاسیک طراحی میشوند، کابینت ممبران یا وکیوم یکی از بهترین گزینه ها به شمار می رود؛ اما واقعیت این است که قیمت آنها نسبتا گران بوده و تنوع در نرخ های این کابینت ها بسیار زیاد می باشد. نوین کابین؛ تولید کننده انواع کابینت مدرن و کلاسیک در ادامه قیمت کابینت های وکیوم یا ممبران را بررسی نموده و فاکتورهای تاثیرگذار در آن را ارائه خواهد داد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

قیمت کابینت ممبران متری چند؟

کابینت ممبران یا وکیوم یکی از زیباترین انواع کابینت آشپزخانه می باشند. که اصالت و زیبایی کابینت کلاسیک و چوبی را با طراحی مدرن تلفیق نموده و به همین دلیل با استقبال بالایی مواجه شده اند. علیرغم طراحی و جلوه حرفه ای و منحصر به فرد این گروه از کابینت ها، قیمت نسبتا گران آنها یک نقطه منفی به شمار می رود.

اما لازم به ذکر است که در تعیین قیمت کابینت ممبران فاکتورهای متعددی تاثیرگذار هستند که با اطلاع از هر یک می توان شرایط را برای انتخاب و خرید کابینت های ارزان تر فراهم نمود. اگر به دنبال پاسخی برای این سوال هستید که قیمت کابینت ممبران متری چند؟ لازم است از عوامل مهم در نرخ گذاری آنها اطلاع داشته باشید که عبارتند از:

قبل از استعلام قیمت کابینت ممبران جهت خرید، پیشنهاد می‌کنم مزایا و معایب کابینت ممبران را از دست ندهید.

قیمت کابینت ممبران بر اساس جنس بدنه

در تولید و ساخت کابینت های گلاس، ممبران، چوبی و غیره توجه به بدنه و میزان استقامت آنها در برابر وزن، نم و رطوبت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. بدنه کابینت های وکیوم یا ممبران از ورق های ام دی اف بسیار مقاوم می باشد که ضخامت خوبی داشته و قدرت تحمل وزن آنها نیز در سطح بالایی قرار دارد. یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت کابینت ممبران جنس ام دی اف به کار رفته برای بدنه می باشد. دو نوع ام دی اف کاستامونا و واناچای در تولید این نوع کابینت کاربرد زیادی داشته و از نظر قیمت با هم تفاوت دارند.

قیمت کابینت ممبران متری چند؟
قیمت کابینت ممبران

قیمت کابینت ممبران بر اساس طرح

با مرور نمونه کارهای اجرا شده از کابینت های ممبران اولین ویژگی که از آنها به چشم میخورد، کنده کاری و طرح های هنرمندانه در روی درب و سرستون ها و غیره می باشد. این طرح ها با دستگاه های سی ان سی اجرا شده و تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی ظاهری کابینت دارند. لازم به ذکر است که هر چه طرح های کنده کاری شده ظرافت و پیجیدگی بیشتری داشته باشد، بدون شک باعث میشود تا قیمت کابینت ممبران نیز افزایش پیدا کند. لذا اگر به دنبال کابینت های ارزان قیمت هستید، بهتر است گزینه هایی را انتخاب کنید که ساده تر بوده و طرح زیادی روی درب و ستون و تاج و سایر اجزای آنها وجود نداشته باشد.

از نمونه کارهای کابینت ممبران دیدن کنید.

قیمت کابینت وکیوم (روکش)

کابینت های ممبران دارای بدنه ام دی اف می باشند که لایه های پی وی سی بر روی آنها روکش میشود. جنس این لایه ارتباط مستقیم با طول عمر کابینت داشته و به همین دلیل لازم است از برندهای شناخته شده و معتبر تهیه شود. این کاملا طبیعی است که هر چه کیفیت لایه روکش و پی وی سی بالاتر باشد، به همین نسبت نیز قیمت کابینت ممبران بیشتر خواهد شد. اما واقعیت این است که پرداخت هزینه کمی بیشتر با توجه به تاثیری که بر ماندگاری کابینت دارد کاملا توجیه شده خواهد بود.

علاوه بر جنس روکش، تکنولوژی که برای وکیوم این لایه بر روی بدنه درب ها و سایر اجزا استفاده میشود به شدت بر قیمت و همچنین کیفیت کار تاثیرگذار است. لازم به ذکر است که دستگاه ها و تجهیزاتی که کارگاه های کابینت سازی برای این منظور استفاده می کنند با هم متفاوت بوده و خروجی کار آنها نیز از نظر کیفیت با هم متفاوت خواهند بود.

قیمت کابینت ممبران
قیمت کابینت ممبران

قیمت کابینت وکیوم (چسب)

برای قرار گرفتن لایه روکش بر روی بدنه ام دی اف از چسب های مخصوص استفاده میشود. این چسب ها توسط برندهای مختلف ایرانی و خارجی تولید میشوند و از نظر کیفیت نیز با هم کاملا متفاوت می باشند. در صورت عدم مرغوبیت چسب به کار رفته برای چسباندن لایه پی وی سی، به مرور زمان روکش ممکن است از روی بدنه کابینت جدا شود که تاثیر بسیار بدی بر زیبایی ظاهری کابینت خواهد داشت.

پس برای سفارش کابینت ممبران کیفیت را فدای قیمت نکنید و اگر قصد دارید که سالیان سال از زیبایی این کابینت بهره ببرید، حتما توجه داشته باشید که چسب مرغوبی در ساخت کابینت ممبران بکار برده شود و در این باره با کابینت ساز خود صحبت کنید.

هر چه چسب کابینت ممبران کیفیت بالاتری داشته باشد، قیمت بالاتری نیز دارد. کابینت های ممبران که در تولید آنها از چسب های خارجی متعلق به برندهای شناخته شده استفاده است کمی گران تر از سایر نمونه ها می باشد.

ویدیو معرفی کابینت ممبران رو از دست ندید.

تفاوت قیمت کابینت ممبران و روکش چوب

کابینت ممبران و کابینت روکش چوب هر دو کابینت های سبک کلاسیک می باشند. روکش طبیعی چوب اصطلاحی است که برای برش‌های نازک چوب طبیعی یا پوسته‌های درختان به کار می‌رود. طرح طبیعی روکش چوبی کابینت‌ها، ظاهری بسیار خاص و زیبا به محیط آشپزخانه می‌دهد. از آنجا که این روکش‌ها برش‌های چوب هستند، امکان ندارد برش‌های مختلف از چوب‌های مختلف به هم شباهت داشته باشند.

به همین دلیل انتخاب‌های گسترده‌ای در کابینت‌های روکش طبیعی چوب وجود دارد. کابینت‌های روکش ممبران در رنگ‌های مختلف وجود دارند و از چوب مصنوعی تولید می شوند. پس قیمت به صرفه تری نسبت به کابینت روکش چوب خواهند داشت.

قیمت کابینت روکش چوب

مقایسه قیمت کابینت ممبران و نئوکلاسیک

طراحی کابینت نئوکلاسیک به این صورت است که ویژگی های مدرنی بر پایه کابینت کلاسیک دارد. این سبک کابینت هم در خانه هایی با سبک کلاسیک و هم مدرن قابل طراحی و پیاده سازی است. طرح هایی که روی این کابینت ها وجود دارد ساده بوده و از خطوط دایره و منحنی زیادی در آن استفاده شده است و جزئیات ظریفی دارد.

کابینت نئوکلاسیک در انواع رنگ ها وجود دارد، اما سفید و طوسی محبوب ترین رنگ ها در این سبک از کابینت ها می باشند. در زمینه مقایسه این دو کابینت، قیمت و هزینه کابینت نئوکلاسیک بالاتر از کابینت ممبران می باشد. زیرا متریال به کار رفته در کابینت نئوکلاسیک قیمت بالاتری دارد و این کابینت پرکار تر می باشد. همچنین ساخت کابینت نئوکلاسیک زمان بیشتری می برد.

قیمت کابینت نئوکلاسیک

تفاوت قیمت کابینت ممبران و هایگلاس

در سال های اخیر کابینت های ممبران و هایگلاس از پر طرفدارترین انتخاب ها برای آشپزخانه های ایرانی بوده اند. به همین خاطر ممکن است بین این دو کابینت مردد باشید. انتخاب نهایی در مقایسه قیمت کابینت ممبران و هایگلاس سلیقه‌ای بوده و به بودجه شما هم بستگی دارد. ولی به طور کلی میتوان گفت که کابینت ممبران جایگزینی ارزانتر برای کابینت چوب، طرح چوب یا پلی اورتان است. برای طراحی های مدرن و هزینه متوسط کابینت هایگلاس که امروزه در انواع پلی گلاس یا لمی گلاس نیز عرضه شده انتخاب بهتری است.

قیمت کابینت های گلاس

کابینت ممبران هم در سبک کلاسیک و هم در سبک مدرن قابل اجراست اما اگر قصد دارید فضایی لوکس و کلاسیک را در آشپزخانه خود ایجاد کنید، کابینت ممبران فضایی دلنشین تر را برای شما به وجود خواهد آورد. کابینت ممبران پرکار تر از کابینت های گلاس می باشد و هزینه ساخت بالاتری دارد، در نتیجه قیمت کابینت ممبران از کابینت هایگلاس کمی بالاتر است.

قیمت کابینت ممبران ساده

کابینت ممبران طرح های متنوع و زیبایی دارد که هم می تواند ساده و هم کلاسیک تر باشد. قیمت کابینت ممبران ساده از انواع طرح های سنتی تر آن کمتر می باشد. دلیل این امر نیز راحت تر بودن طراحی و ساخت کابینت ممبران ساده است. اگر به کابینت ساده و مدرن علاقه مند هستید یک کابینت ممبران سقید صدفی از پیشنهاد های بسیار خوب برای آشپزخانه شما به شمار می رود. کابینت ممبران سفید صدفی ساده از پر طرفدارترین کابینت ها در سبک کلاسیک است و بسیار چشم نواز می باشد.

قیمت کابینت ممبران (یراق آلات)

در نرخ گذاری کابینت های ممبران نباید از دستگیره، لولا، پاخور، تاج و پایه و سایر یراق آلات و موارد مشابه چشم پوشی کرد. با توجه به اینکه این یراق آلات وارداتی می باشند یا خیر و تولید کدام برند هستند قیمت های متفاوتی دارند و در نهایت بر قیمت کابینت وکیوم تاثیرگذار خواهد بود.

قیمت کابینت ممبران دیواری یا زمینی؟

با توجه به اینکه در طراحی در نظر گرفته شده برای کابینت های ممبران، کابینت های دیواری، زمینی، کمدی، نیمه کمدی، ستون، تاج، سرستون، کابینت بالا یخچالی، جزیره و کابینت های ویترینی ایستاده در نظر گرفته شده باشد یا خیر قیمت نهایی متفاوت خواهد بود. بر اساس قوانین ارائه شده توسط اتحادیه قیمت کابینت آشپزخانه بر اساس متر طول بوده و با ابعاد استاندارد در طول و عمق، نسبت 60 به 40 برای کابینت های زمینی و دیواری در نظر گرفته میشود.

علاوه بر موارد فوق، فاکتورهای دیگری از جمله هزینه های طراحی، اجرت ساخت و همچنین نصب کابینت بر قیمت آنها تاثیرگذار می باشد. در بسیاری از مواقع گران بودن کابینت به طراحی حرفه ای و ارائه مدل های سه بعدی برای مشتری قبل از تولید می باشد که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

اصول انتخاب بهترین رنگ کابینت را قبل از خرید بدانید.

استعلام قیمت روز کابینت ممبران

با توجه به تعداد زیاد فاکتورهای موثر در تعیین نرخ کابینت ها و تاثیراتی که نوسانات نرخ ارز بر آن دارد، محاسبه قیمت کمی سخت و پیچیده می باشد. نوین کابین به عنوان یکی از با سابقه ترین تیم های فعال در حوزه تولید و ساخت کابینت چوبی، مدرن و کابینت کلاسیک آماده ارائه قیمت روز کابینت ممبران می باشد. جهت اطلاع از قیمت کابینت ممبران با شماره تلفن ۰۲۱۷۷۰۰۵۴۶۷ تماس حاصل فرمایید.

راهنمای خرید کابینت آشپزخانهدکور آشپزخانه

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

میانگین امتیاز 3/5 - تعداد رای 5

مطالب مرتبط

اپن آشپزخانه

مدل اپن آشپزخانه جدید

اگر فردی هستید که به مد اهمیت می دهید و خواستار این هستید که آشپزخانه مدرن و زیبایی داشته باشید، باید با اصول طراحی…
انواع صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت

کابینت آشپزخانه از گذشته تا به امروز علاوه بر کارایی جنبه تزئینی هم داشته است. یکی از ابزار هایی که جلوه بصری در فضای…

26 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.