جدید ترین رنگ کمد دیواری اتاق خواب

رنگ کمد دیواری اتاق خواب ۱۴۰2 – بهترین و جدیدترین رنگ برای کمد دیواری چیست؟

578 بازدید

نظم دهی به وسایل از قدیم امری مهم تلقی می شده و برای خانه ای که وسایل زیادی دارد مورد نیاز است. وجود کمد دیواری در اتاق خواب به ایجاد این نظم کمک می کند و فضای نگهداری مناسبی را فراهم می آورد. کمد دیواری با توجه به نیاز شما و اندازه اتاق خوابتان قابل طراحی است. در این مطلب می‌خواهیم انواع رنگ کمد دیواری اتاق خواب را با توجه به دیزاین منزلتان با شما در میان بگذاریم.

رنگ کمد دیواری

از مهمترین مواردی که در انتخاب نوع و رنگ کمد دیواری شیک باید به آن توجه داشت، نوع و اندازه فضا است. استفاده از کمد دیواری در خانه های امروزی بسیار حائز اهمیت می باشد. بیشترین رنگی که در اجرای کمد دیواری به کار می رود رنگ قهوه ای و رنگ سفید است اما در این مقاله با جدید ترین رنگ کمد دیواری اتاق خواب آشنا شوید تا انتخاب درستی داشته باشید.

پیشنهاد میکنم قبل از مطالعه ادامه مطلب، نکات ریز و مهم در طراحی کمد دیواری را بخوانید.

کمد دیواری مدرن برای اتاق خواب

امروزه مدل کمد دیواری ها با گذشته کاملا متفاوت است. در گذشته کمد دیواری ها دارای چند کشو و درب های ساده بزرگ بودند اما در حال حاضر کمد دیواری ها در جنس ها و طرح و رنگ های بسیار متنوعی طراحی می شوند و طراحی داخلی آنها متناسب با هر وسیله و کاربردی صورت می گیرد.

کمد-دیواری-مدرن-برای-اتاق-خواب

کمد دیواری مدرن دارای قفسه بندی هاس جدا برای نگهداری لباس ها، کیف و کفش، لوازم آرایش، جواهرات و سایر وسایل است. همچنین قسمتی برای نگهداری چمدان، گاوصندوق و رختخواب به آنها اختصاص داده می شود. در کمد دیواری های جدید هر وسیله ای جایگاه خاص خودش را دارد و در طراح ها و سایز های مختلف طراحی می شود. این مسئله باعث ایجاد نظم بیشتر در اتاق خوب خواهد شد و دسترسی به وسایل مورد نیاز راحت تر خواهد بود.

برای آشنایی بیشتر با این سبک کمد دیواری، از صفحه کمد دیواری مدرن دیدن فرمایید.

ترکیب رنگ کمد دیواری اتاق خواب

رنگ کمد دیواری اتاق خواب ۱۴۰2 - بهترین و جدیدترین رنگ برای کمد دیواری چیست؟

ترکیب رنگ نقش مهمی درتعیین دیزاین کلی اتاق خواب دارد، چرا که باید با رنگ سایر وسایل موجود در اتاق خواب هماهنگی داشته باشد. رنگ کمد دیواری مانند رنگ دیوار ها موضوع مهمی به شمار می روند که اهمیت دادن به آن بر زیبایی اتاق می افزاید. ترکیب رنگی بستگی به سلیقه صاحب اتاق دارد به طور مثال کودکان رنگ های شاد را میپسندند و بزرگتر ها بیشتر به رنگ های خنثی و یا تیره علاقه مند هستند. با این حال با توجه به تفاوت سلیقه ها، ترکیب رنگی مورد علاقه خود را در دیزاین اتاق خواب و رنگ کمد دیواری ها بکار بگیرید. در ادامه با چند مورد از جدید ترین رنگ کمد دیواری اتاق خواب آشنا خواهیم شد.

کمد دیواری برای فضای کوچک و بزرگ

از جمله مزیت های طراحی مدرن می توان به استفاده حداکثری از فضا اشاره کرد. بطور مثال برای استفاده بهینه از فضا می توان از تخت خواب با تعدادی کشو استفاده کرد و یا یک کمد دیواری سفارشی متناسب با نیاز های فرد، همراه با نورپردازی مناسب طراحی کرد تا اتاق خواب کوچک را دلباز نشان دهد. بهترین انتخاب برای کمد دیواری اتاق کوچک، کمد دیواری با درب ریلی است که به راحتی باز و بسته می شوند و فضای اتاق خواب را اشغال نمی کنند. همچنین عمق کمد دیواری در اتاق خواب های کوچک نباید خیلی زیاد باشد تا فضا گرفته نشود. اندازه کمد دیواری به توجه به اندازه اتاق خواب تعیین می گردد.

کمد دیواری فضای کوچک

انواع مدل کمد دیواری مناسب اتاق خواب بزرگ و کوچک

در مورد انتخاب رنگ کمد دیواری در اتاق خواب کوچک، رنگ های روشن پیشنهاد می شود و رنگ ایده آلی برای این اتاق خواب ها به شمار می رود. همچنین می توان از ترکیب دورنگ که یک رنگ روشن و یک رنگ دلخواه باشد استفاده کرد اما هرگز از یک رنگ تیره برای کل کمد دیواری ها در اتاق خواب کوچک استفاده نکنید. پیشنهاد دیگر در این باره به کا رگیری کمد دیواری آینه دار می باشد. این کمد دیواری با انعکاس نور به بزرگ تر دیده شدن فضا کمک می کند.

کمد-دیواری-فضای-بزرگ

برای اتاق خواب های بزرگ در خصوص اندازه کمد دیواری، محدودیت خاصی وجود ندارد زیرا با توجه به سلیقه مشتری می توان کمد دیواری بزرگ و یا کوچک و کم عمق را اجرا کرد. در خصوص رنگ اگر رنگ دیوار ها سفید و یا رنگ های روشن باشد پیشنهاد می شود که از رنگ های به رنگ چوب استفاده کنید تا حس گرما و صمیمیت را به وجود آورید و محیط از یکنواختی خارج شود.

مدل کمد دیواری جادار برای اتاق خواب کوچک

کمد های جادار نقش مهمی را در یک اتاق خواب کوچک ایفا می کنند. انتخاب  مدل کمد دیواری در یک فضای کوچک بسیار حائز اهمیت می باشد. کمد دیواری جادار نظم بیشتری را در یک محیط کوچک ایجاد خواهد کرد و آرامش بیشتری به محیط می بخشد.

کمد-دیواری-جادار

از جمله فاکتور هایی که برای انتخاب کمد دیواری جادار باید به آن توجه داشت جنس و کیفیت کمد دیواری است. انتخاب مدل کمد دیواری برای فضای کوچک هم تاثیر بسزایی بر جادار بودن آن می گذارد. کمد دیواری باید با توجه به نیاز های شخص طراحی شود و فضای کافی برای وسایل ضروری داشته باشد. پس در انتخاب مدل و رنگ کمد دیواری خود دقت داشته باشید چرا که کمد دیواری تا سال ها در اتاق شما ماندگار است.

کمد دیواری اتاق خواب عروس و داماد

دکور و چیدمان اتاق خواب عروس و داماد باید متناسب با سبک مورد علاقه آنها و لباس ها و وسایل آنها طراحی و اجرا شود. سبک کمد دیواری همانند سبک چیدمان منزلشان می تواند مدرن، کلاسیک و یا نئوکلاسیک بوده همچنین درب آن می تواند لولایی، کشویی یا آکاردئونی باشد. یک کمد دیواری جادار برای این اتاق خواب بسیار کارآمد است و از ضروریات به شمار می رود.

کمد-دیواری-اتاق-عروس

با توجه به متراز اتاق می توان بهترین مدل را برای آن طراحی کرد. مدل کمد دیواری اتاق عروس و داماد در رنگ های مختلف بسیار جالب و چشمگیر می باشد. زیبایی دکوراسیون اتاق خواب عروس و داماد و سرویس خواب آنها در دیزاین اتاق خواب تاثیر بسیار زیادی دارد. اگر قصد دارید اتاقتان سرزنده و شاداب به نظر برسد از یکنواختی فاصله بگیرید و رنگ مورد علاقتان را برای کمد دیواری آن انتخاب کنید. کمد دیواری اتاق خواب عروس و داماد از جمله وسایلی است که بر فضای کلی اتاق خواب تاثیر فراوانی دارد و اگر به درستی طراحی شود و رنگ مناسبی داشته باشد فضا را دلنشین خواهد کرد.

جدیدترین مدلهای کمد دیواری 2022 رو میتونید در صفحه انواع کمد دیواری اتاق خواب ببینید.

جدید ترین رنگ های کمد دیواری ۱۴۰۱

از جمله پرفروش ترین و جدید ترین رنگ های کمد دیواری می توان به رنگ های طرح چوب، کرمی یا شیری، سفید، طوسی، مشکی و رنگ بنفش که رنگ سال ۱۴۰۱ است اشاره کرد. در ادامه چند نمونه کار از این رنگ های پرطرفدار سال 2022 را با هم بررسی میکنیم.

کمد دیواری سفید – محبوب ترین رنگ

کمد-دیواری-سفید

این رنگ پرطرفدارترین رنگ منتخب در چندین سال گذشته بوده و همچنان یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین رنگ هاست. چرا که کمد دیواری رنگ سفید به روشنایی و دلباز شدن محیط کمک بسیاری می کند و با به خوبی با سایر رنگ ها هماهنگ می شود. همچنین می توان از ترکیب رنگ سفید با سایر رنگ ها برای کمد دیواری استفاده کرد.

نمونه کار کمد دیواری کلاسیک سفید را از دست ندهید.

کمد دیواری سفید طلایی

ترکیب رنگ سفید و طلایی از لوکس ترین ترکیب رنگ ها در کمد دیواری می باشد. استفاده از رنگ طلایی برای افراد خاص پسند مناسب است و باید توجه داشت که اگر کمد دیواری شما به رنگ سفید و طلایی است، رنگ سایر وسایل اتاق هم با آن هارمونی داشته باشد و برای دیزاین اتاق خواب خود از وسایل لوکس یا رنگ های متناسب استفاده کنید تا طراحی اتاق به درستی صورت گیرد.

رنگ کمد دیواری اتاق خواب ۱۴۰2 - بهترین و جدیدترین رنگ برای کمد دیواری چیست؟

این ترکیب رنگ اگر همراه با حکاکی هایی روی درب کمددیواری باشد سبک آن را به کلاسیک نزدیک می کند. اما استفاده از این رنگ اگر روی کمددیواری با درب ساده بدون طرح یا به همراه طرح های مینیمال به کار رود، سبک آن می تواند مدرن باشد. پس در انتخاب رنگ کمد دیواری به طرح و سبک آن هم توجه داشته باشید.

نمونه کار اجرا شده کمد دیواری سفید طلایی را برای ایده از دست ندهید.

کمد دیواری آبی

کمد-دیواری-آبی

اگر رنگ دیوار اتاق خواب شما سفید است، یکی از بهترین رنگ ها برای کمد دیواری اتاق خواب می تواند رنگ آبی باشد. چرا که رنگ آبی آرامش را در فضا ایجاد می کند و از یکنواختی رنگ در اتاق خواب جلوگیری کرده و جلوه خاصی به محیط می بخشد.

کمد دیواری بنفش

رنگ کمد دیواری اتاق خواب ۱۴۰2 - بهترین و جدیدترین رنگ برای کمد دیواری چیست؟

رنگ بنفش یکی از رنگ های ترند سال 2022 می باشد که زیبایی چشمگیری دارد. بنفش رنگی است که تا قبل از این خیلی مورد توجه قرار نگرفته بود اما سال ۱۴۰۱ مورد استقبال بسیاری از مشتری ها قرار گرفته است و رنگی بسیار شیک در طراحی اتاق خواب همچنین رنگ کمد دیواری می باشد.

کمد دیواری طرح چوب

کمد-دیواری-طرح-چوب

یکی دیگر از پرطرفدار ترین رنگ ها در تولید کمد دیواری، کمد دیواری طرح چوب است که می تواند طیف روشن تا تیره را در بر بگیرد. همچنین امکان مات یا براق بودن را هم دارد. کمد دیواری طرح چوب تنوع زیادی دارد و همیشه از زیباترین و پرطرفدار ترین رنگ ها بوده و هست.

نمونه کار کمد دیواری چوبی

کمد دیواری سفید قهوه ای

کمد-دیواری-سفید-قهوه-ای

رنگ قهوه ای رنگ طبیعت است و استفاده از رنگ قهوه ای گرما و صمیمیت را در محیط ایجاد می کند. ترکیب رنگ قهوه ای با سفید ترکیب زیبایی است که حس خوب طبیعت را به خانه منتقل می کند و محیط دل نوازی را به وجود می آورد.

کمد دیواری کرم یا نسکافه ای

کمد-دیواری-کرم-نسکافه-ای

رنگ کرم و نسکافه ای از رنگ های جدید و پرفروش سال هستند که امروزه توجه بسیاری را به خود جلب نموده اند. این رنگ ها نمای خاصی را ایجاد می کنند و شیک و زیبا هستند. ترکیبرنگ کرم یا نسکافه ای با قهوه ای هم بسیار جذاب است.

کمد دیواری طوسی

کمد-دیواری-طوسی

رنگ طوسی از جمله رنگ های خنثی است که برای کمد دیواری انتخاب مناسبی است. رنگ طوسی بیشتر در طراحی های سبک مدرن مورد استفاده قرار می گیرد و افراد مدرن پسند از این رنگ استقبال می کنند. استفاده از رنگ طوسی برای کمد دیواری به همراه رنگ های جیغ برای دکوراسیون اتاق خواب، ترکیب رنگی چشم نوازی است که تعادل را در فضای اتاق خواب ایجاد می کند. استفاده از این رنگ برای اتاق خواب کوچک پیشنهاد نمی شود.

نمونه کار کمد دیواری نئوکلاسیک طوسی

کمددیواری مشکی

کمد-دیواری-مشکی

مشکی، از شیک ترین و به روز ترین رنگ ها در طراحی دکوراسیون اتاق خواب است اما این رنگ هم برای فضا های کوچک مناسب نیست چرا که فضا را کوچکتر نشان می دهد. اگر علاقه مند به این رنگ برای کمد دیواری خود هستید و فضای بزرگی ندارید پیشنهاد می شود از جنس های گلاس آن استفاده کنید تا به وسیله بازتاب نور تا حدی محیط را بزرگ تر جلوه بدهد. ترکیب رنگ مشکی با سفید هم بی نظیر خواهد شد.

کلیه نمونه کارهای کمد دیواری اجرا شده در نوین کابین را از دست ندهید.

رنگ کمد دیواری ام دی اف

کمد دیواری ام دی اف در سبک های ساده و مدرن طراحی می شود و برای یک خانه با دکوراسیون جدید و امروزی از بهترین گزینه ها به شمار می رود. کمد دیواری ساخته شده از ام دی اف قیمت کمتری نسبت به کمد دیواری کلاسیک با طرح های پیچیده و شلوغ دارد. همچنین با توجه به سادگی برای فضاهای کوچک انتخاب مناسب تری است. رنگ کمد دیواری ام دی اف تنوع بسیار زیادی دارد که شما می توانید با توجه به رنگ های بکار رفته در دکوراسیون منزل خود رنگ مورد نظر را سفارش دهید.

سخن آخر

کمد دیواری از واجبات اتاق خواب است که به چیدمان وسایل نظم می دهد و از به هم ریختگی جلوگیری می کند. در رابطه با رنگ کمد دیواری شیک دو نکته را باید در نظر بگیرید اول نحوه دیزاین و فرم کلی دکوراسیون اتاق خواب و بعدی سلیقه شخصی خودتان. در حالت کلی استفاده از رنگ های روشن برای فضاهای کوچک کاربرد دارد. و برای فضاهای بزرگ محدوده انتخاب رنگ بازتر می باشد. اما برای متعادل ساختن رنگ فضا ترکیبی از رنگ های روشن و تیره انتخابی هوشمندانه است. امروزه طیف رنگی کمددیواری ها بسیار گسترده تر از قبل شده و هر سلیقه ای را در بر میگیرد. با توجه به موارد ذکر شده می تونید رنگ های متنوع و جسورانه ای را برای رنگ کمد دیواری اتاق خواب خود انتخاب کنید. برای مشاهده نمونه کار های بیشتر به صفحه اینستاگرام نوین کابین سر بزنید.

مدل کمد دیواریآموزش

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

میانگین امتیاز 4.2/5 - تعداد رای 13

مطالب مرتبط

انواع صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت

کابینت آشپزخانه از گذشته تا به امروز علاوه بر کارایی جنبه تزئینی هم داشته است. یکی از ابزار هایی که جلوه بصری در فضای…

10 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.