کابینت مدرن

کابینت مدرن

4,489 بازدید

امروزه کابینت آشپزخانه مدرن طرفداران بسیاری دارد. این سبک کابینت از نظر قیمت جزو دسته کابینت های مقرون به صرفه به شمار می آید. علی الخصوص نسبت به کابینت سبک کلاسیک که با مطالعه این مقاله می توانید به دلایل آن پی ببرید. سبک کابینت مدرن شامل مدل های متفاوت از متریال متنوع در صدها رنگ مختلف است. همچنین در این مقاله قصد داریم انواع کابینت آشپزخانه مدرن که شامل: کابینت های گلاس، کابینت فوق برجسته (فرامید)، کابینت ملامینه (کابینت ام دی اف) و کابینت دو رنگ می باشد را به شما معرفی کنیم.

همچنین در این مطلب به موضوعات کابینت مدرن شیشه ای ، کابینت مدرن ترکیه ای ، کابینت مدرن تا سقف ، و با دستگیره و بدون دستگیره ، کابینت مدرن خطی و دوپله به همراه عکس توضیح داده شده. و در انتها به تفاوت کابینت مدرن و کابینت کلاسیک – فرق کابینت مدرن با نئوکلاسیک پرداخته ایم.

کابینت مدرن چیست؟

 

کلمه کابینت ریشه فرانسوی دارد، در اصل کابینت معنی قفسه بندی می دهد. در گذشته در کشور ما از گنجه استفاده می شد و از ابتدای قرن بیستم بود که کابینت ها به شکل امروزی در آمدند. با مطالعه ادامه مطلب متوجه خواهید شد کابینت آشپزخانه مدرن چیست؟ در واقع با وجود تنوع بسیار در صنعت کابینت، کابینت آشپزخانه مدرن توانسته به دلایل بسیاری که در ادامه خواهیم گفت طرفداران بسیاری را جذب زیبایی های خود کند. ولی به عنوان اصلی ترین مشخصه آن تنوع بسیار بالا در رنگ این نوع سبک و مقرون به صرفه تر بودن قیمت آن نسبت به سبک کابینت کلاسیک می توان اشاره نمود.

انواع کابینت مدرن جدید و شیک

کابینت های مدرن معمولا سطحی صاف و یکنواخت دارند و طرحی روی درب آنها دیده نمی شود. هر چه این کابینت ها طرح و رنگ ساده تر و یکدست تری داشته یاشند مدرن تر به شمار می روند. چوب، لمینت، شیشه و انواع فلزات در فرآیند تولید کابینت‌های مدرن نقش مهمی ایفا می‌کنند. تنوع رنگ بالا از مهم ترین ویژگی‌ها و مشخصات کابینت مدرن است.

در این سبک، برخلاف سبک‌های کلاسیک، محدودیت رنگ چندانی وجود ندارد و ما می‌توانیم از کابینت‌هایی با رنگ‌های شاد، پرانرژی و حتی غیرمتعارف استفاده کنیم. در یک کابینت مدرن شیک، از تاج و پاخور با نقش و نگار استفاده نمیشود، دستگیره ها ساده هستند و یا این کابینت ها اصلا دستگیره ندارند، همچنین لبه های آنها دارای قاب و یا لوازم اضافه نیستند.

کابینت مدرن به چهار دسته متفاوت تقسیم بندی می شود. این چهار سبک شامل: کابینت های گلاس ، کابینت فوق برجسته (فرامید)، کابینت ملامینه (کابینت ام دی اف) و کابینت مدرن دو رنگ می باشد. هر کدام از این چهار سبک خصوصیات و مشخصات خاص خود را دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

انواع کابینت مدرن جدید شیک

کابینت مدرن های گلاس

کابینت مدرن های گلاس بیشتر از هر ویژگی مثبت دیگری، به خاطر براق بودن سطحش معروف و شناخته شده است. کابینت های گلاس دارای مغز ام دی اف و ورق «های گلاس» است. ظاهر براق، شفاف و شیشه ای شکل این نوع ورق، بانوان خوش سلیقه را طرفدار خودش کرده و کلی باعث پیشرفت این سبک کار در بازار شده است.

این روکش ها انواع گسترده ای دارند که شامل: (روکش اکریلیک، روکش پلی گلاس، روکش هایگلاس) است. کابینت مدرن های گلاس معمولا ترک یا ایرانی هستند و بسته به نوع کیفیت و کد رنگ قیمت متفاوتی دارند.

با کابینت های گلاس و مزایا معایب آن بیشتر آشنا شوید.

این سبک کابینت مدرن این قابلیت را دارد تا با رنگ های دیگر ترکیب شوند و اصطلاحا کابینت مدرن دو رنگ را تشکیل دهند. تنظیف کابینت های گلاس به جهت جنس روکش آن به راحتی امکان پذیر است. این نوع کابینت در برابر رطوبت و خط و خش آسیب پذیر است.

کابینت مدرن آشپزخانه جدید

اما ورق «های گلاس» چیست؟ نامگذاری کلمه های گلاس برخلاف تصور عموم، ربطی به کلمه «Glass» به معنی شیشه ندارد. های گلاس در حقیقت متریالی است شبیه به ام دی اف که پوشش لایه بیرونی آن متفاوت و از جنس پلکسی گلاس (نوعی پلاستیک) است؛ در ام دی اف های معمولی، پوشش ورق از جنس ملامینه است.

معمولاً یک طرف ورق های گلاس با این لایه‌ی شفاف و زیبا پوشش داده می‌شود و سمت دیگر آن لایه معمولی‌تری دارد. برای همین عموماً فقط از یک سمت، شفافیت و زیباییِ خاصِ های گلاس را مشاهده می نمایید.

همه چیز درباره کابینت پست مدرن

کابینت مدرن فوق برجسته (فرامید)

کابینت فوق برجسته در ضخامت شانزده میل و مغر ام دی اف و روکش های متنوع کره ای تشکیل شده است. شرکت فرامید یک شرکت ایرانی در عرصه تولید کابینت های فوق برجسته است. این سبک کابینت بسیار مقرون به صرفه و زیباست. در عین حال این نوع کابینت شباهت بسیاری به کابینت کلیف ایتالیا دارد و در واقع الهام گرفته شده از این برند ایتالیایی است.

کابینت به روز و غیر کلاسیک با طرح چوب

همانند دیگر کابینت های سبک مدرن در این سبک هم قابلیت طراحی دو رنگ وجود دارد. به این صورت که ساخت کابینت با یک رنگ از فرامید مات (فوق برجسته) و رنگ دوم از متریال هایگلاس براق باشد. این مدل جدید نه تنها زیبایی کابینت آشپزخانه شما را برهم نمیزند بلکه زیبایی دو چندانی به دکوراسیون کابینت آشپزخانه می‌بخشد و برای اشخاصی که تنوع رنگی و ترکیب دو رنگ را در کابینت‌های خود در نظر دارند کمک فراوانی کرده و به زیبایی کابینت می‌افزاید.

و این موضوع در نمونه کارهای فوق برجسته اجرا شده تولیدی نوین کابین ثابت شده و همانطور که در بالا مشاهده میفرمائید نمونه فوق با ترکیب درب فرامید و کابینت های گلاس سفید کار شده است.

این نوع کابینت دارای گره های مصنوعی چوب است و سعی دارد با هزینه ای بسیار کمتر جلوه و زیبایی طبیعت را به خانه ببخشد. این سبک کابینت طرفداران زیادی دارد و در بازار ایران بسیار پر فروش است.

با کابینت فوق برجسته و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید. و نمونه کارهای ۲۰۲۴ را از دست ندهید.

کابینت مدرن ایرانی

کابینت مدرن در انواع آشپزخانه ها قابل اجراست و سادگی در آن حرف اول را می زند. امروزه کابینت مدرن ایرانی دارای المان های ساده و شیکی است که از بهترین انتخاب ها برای آشپزخانه ای با دکوراسیون مدرن می باشد. اکثر ایرانی ها علاقه مند به کابینت رنگ سفید هستند و دلیل این امر مزایایی است که این رنگ کابینت داد.

کابینت مدرن ایرانی
کابینت مدرن ایرانی

رنگ سفید برای کابینت مدرن ایرانی موجب می شود که آشپزخانه بزرگ تر و دلبازتر دیده شود و نشان از تمیزی دارد. یک کابینت مدرن ایرانی با کابینت درب شیشه ای که به آن کابینت ویترینی هم گفته می شود محل مناسبی برای قرار دادن دکوری های اصیل ایرانی مانند ظروف قدیمی می باشد. استقاده از دکوری بر روی جزیره و اپن آشپزخانه نیز در دکوراسیون آشپزخانه مدرن ایرانی کاربرد زیادی دارد.

کابینت مدرن دو رنگ

مسلما تا به حال آشپزخانه های زیادی را دیده اید که در آن ها از ترکیب دو رنگ متفاوت برای کابینت استفاده شده است، از نظر کارشناسان طراحی داخلی این کار یک روش عالی و کم هزینه نسبت به کابینت آشپزخانه کلاسیک و در عین حال اساسی برای تغییر دکوراسیون داخلی و تطبیق کابینت آشپزخانه با سایر المان های داخلی خانه است.

به عنوان مثال ست کردن رنگ کابینت با روکش مبلمان، میز تلویزیون و یا رنگ آمیزی دیوارها و کاغذ دیواری می‌تواند اساس دیزاین خانه شما را تشکیل دهد. کابینت دو رنگ معمولا در سبک کابینت آشپزخانه مدرن مورد استفاده قرار می گیرد.

چند نمونه کابینت دو رنگ ببینید. 😉

معمولا در کابینت مدرن دورنگ، یکی از رنگ ها سفید یا کرم استخوانی انتخاب می‌شود. این نکته به جهت انعکاس مناسب ترِ نور در فضای آشپزخانه در نظر گرفته می‌شود. و بیشتر مواقع این انتخاب اجتناب ناپذیر است اما برای انتخاب رنگ دوم باید به دیگر وسایل آشپزخانه نگاهی داشته باشید تا از نظر هارمونی رنگ ها و به کمک مشاوره با کارشناسان، بهترین انتخاب را انجام دهید.

مدل جدید ۲۰۱۸ کابینت مدرن دو رنگ

استفاده از دو رنگ متفاوت مانند تصویر نمونه کار اجرا شده، می‌تواند در کابینت های دیواری و زمینی صورت بگیرد، به عنوان مثال می‌توان از یک رنگ روشن در کابینت های دیواری و یک رنگ کمی تیره تر برای کابینت های زمینی استفاده نمود. اگر چه غالبا ترکیب رنگ به این شکل صورت می‌گیرد اما برای این که از چه نوع ترکیب رنگی استفاده شود، هیچ قانون خاصی وجود ندارد. و یا حتی می‌توان بر روی هر یک از دیوار های آشپزخانه از یک کابینت با رنگ متفاوت استفاده نمود. و این موضوع کاملا بستگی به سلیقه شخصی شما دارد.

کابینت مدرن ملامینه

سبک ترین روکش MDF روکش ملامینه می‌باشد. ملامینه ورقی است با مغز نئوپان که با روکش نازکی به نام ملامینه پوشانده شده است. این لایه نازک در کابینت ملامینه ضد آب و ضد خش است.

نقطه ضعف ملامینه حساسیت نئوپان به رطوبت است. لذا توصیه می‌شود در محل‌هایی که در معرض آب نیستند از ورق ملامینه استفاده شود مانند کمد دیواری های اتاق خواب، یا نقطه هایی از آشپزخانه که از سینک دورتر می‌باشد.

این سبک به اسم کابینت ام دی اف نیز شناخته می‌شود البته با کمی تفاوت. ورق‌های ام دی اف شبیه ملامینه هستند (ورقی با روکش ملامینه) اما با مغزی ای متفاوت. مغزی این ورق ها بجای نئوپان از جنس متریالی به نام ام دی اف می‌باشد که فشردگی بیشتری دارد. و دارای طرح و رنگ های فراوان است.

کابینت مدرن در آشپزخانه بزرگ

در تصویر نمونه کار بالا سعی نموده ایم ابعاد مختلف نمونه کار کاببنت ملامینه را در یک عکس برایتان بگنجانیم. که در نمونه کارهای کابینت ملامینه می‌توانید توضیحات مربوط به این نمونه کار را مطالعه فرمایید. کابینت ام دی اف جزو ارزان قیمت ترین ورق های موجود در بازار ایران است که تولیدش در کشور خودمان نیز با کیفیت معقول عرضه می‌گردد. این ورق ام دی اف در دسته‌بندی ورق ها جزو اولین مواد اولیه کابینت در دنیا محسوب می‌شود.

 با کابینت ملامینه و دلایل خرید آن بیشتر آشنا شوید

روکش های ملامینه نیز دارای برجستگی های قابل لمس می‌باشد که این نوع mdf را از سادگی خود کمی دور می‌کند. این سبک کابینت مانند دیگر سبک های کابینت آشپزخانه مدرن قابلیت طراحی و اجرا به صورت دو رنگ را دارد. معمولا در این سبک دکور بر خلاف سبک کابینت آشپزخانه کلاسیک از تاج و زیر چراغ استفاده نمی‌شود و این امر به خاطر حفظ ظاهر مدرن و شیک کابینت آشپزخانه شما در نظر گرفته می‌شود.

مزایا و معایب کابینت مدرن

اگر شما قصد انتخاب هر نوع از سبک کابینت مدرن را دارید لازم است قبل ثبت خرید، مزایا و معایب کابینت مدرن را مطالعه نمایید. با شناخت معایب و مزایای کابینت آشپزخانه مدرن انتخاب شما برای خرید یک انتخاب آگاهانه است. در واقع مزایای کابینت آشپزخانه مدرن بسیار بیشتر از معایب آن است. در ادامه این مطلب مهم ترین معایب و مزایای کابینت مدرن را با شما در میان می گذاریم :

معایب کابینت مدرن

  • این سبک کابینت آشپزخانه نسبت به حرارت حساسیت دارد.
  • این سبک کابینت نسبت به رطوبت حساس است.
  • کابینت مدرن نسبت به اشیا تیز و برنده آسیب پذیر است.
  • جنس روکش این کابینت ها نازک است و در برابر ضربه حساسیت دارد.
  • در صورت آسیب پذبری درب ها امکان تعمیر و تعویض وجود ندارد.

مزایای کابینت مدرن

  • کابینت آشپزخانه مدرن قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به کابینت کلاسیک دارند.
  • رنگ کابینت و طرح در کابینت مدرن بسیار متنوع است.
  • امکان استفاده از شکست کابینت دیواری در این سبک وجود دارد.
  • در صورت استفاده از متریال مرغوب این نوع کابینت بسیار با دوام است و طی سالیان طولانی همان نما و جذابیت ابتدایی را دارد.

طراحی کابینت مدرن

طراحی سه بعدی کابینت آشپزخانه مدرن اصولا قبل از خرید و سفارش کابینت انجام می شود و خریداران به دنبال یک طراح کابینت آشپزخانه می گردند و چون نمی دانند به کجا مراجعه کنند، به سراغ کابینت سازان رفته و یا از فضای مجازی و اینترنت طرح مورد نظر خود را یافته و از روی آن کپی می زنند. اما کابینت سازان کمی حرفه ای تر عمل کرده و از طریق افرادی که کمی با طراحی کابینت آشنایی دارند اقدام به کپی طرح های آماده می کنند. اما به راستی اگر به دنبال مکانی برای طراحی کابینت آشپزخانه باشیم باید به کجا مراجعه کنیم؟

طراحی کابینت مدرن و غیر کلاسیک

بزرگترین مزیت طراحی سه بعدی این است که شما می توانید قبل از سفارش کابینت طراحی و سبک کابینت خود را محیط آشپزخانه خود ببینید. این امر کمک شایانی به انتخاب طرح و مدل مورد نظر می‌کند. این طراحی ها با اندازه های دقیق محاسبه می شود و بسیار طبیعی و واقعی می‌باشد.

شرکت نوین کابین با بهره گیری از استادکاران و طراحان حرفه ای در زمینه کابینت مدرن، آمادگی دارد مشاوره و طراحی سه بعدی رایگان در اختیار شما مشتریان عزیز بگذارد.

در نهایت شما می‌توانید قبل از ثبت سفارش کابینت آشپزخانه مدرن خود، از مجموعه نوین کابین، که با ظرافت و دقت نظر بالای طراحانی که دارد، نمونه کار کابینت و دکوراسیون در طرح های پیشنهادی خود را با خیال آسوده به ما بسپارید و از کیفیت و دوام کابینت خود اطمینان حاصل نمایید.

یکی از ارکان مهم تیم طراحی نوین کابین توجه محسوس آن به این موارد می‌باشد. که پایین تر جزئیات بیشتری را در اختیارتان می‌گذاریم. همچنین با در نظر گرفتن استاندارد های موجود در طراحی دکور داخلی آشپزخانه، و مهم تر از آن متناسب با سلیقه مشتری ایده آل ترین طرح ممکن را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. برای اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

کابینت مدرن تا سقف

کابینت تا سقف از ویژگی ها و المان هایی است که در کابینت مدرن بیشتر دیده می شود. اجرای کابینت مدرن تا سقف به ابعاد آشپزخانه و همچنین ارتفاع سقف آن بستگی دارد. کابینت کشیده و بلند موجب جلوه بهتر آشپزخانه و همچنین زیبایی دو چندان آن خواهد شد. علاوه بر آن، فضای گنجایش برای نگهداری وسایل آشپزخانه بیشتر می شود.

کابینت مدرن تا سقف
کابینت مدرن تا سقف

کابینت های دیواری معمولا دارای ارتفاع 70 سانتی متر هستند. اما امروزه در بیشتر پروژه های مدرن و شیک از کابینت با ارتفاع بیشتر از حد استاندارد اجرا می‌شوند. در اجرای کابینت مدرن تا سقف، برای اینکه کابینت ها خیلی بلند و یکنواخت دیده نشوند میتوانیم کابینت های ردیف بالا را به صورت پلکانی و دو پله با ترکیب رنگ تیره و روشن طراحی کنیم تا جلوه بهتری در آشپزخانه ایجاد شود.

کابینت مدرن ترکیه ای

در سبک طراحی کابینت مدرن ترکیه ای فضای قابل توجهی از آشپزخانه در سبک دکوراسیون های ترکیه ای به کابینت های دیواری بلند اختصاص داده می شود. این مدل کابینت ها قابلیت نگهداری وسایل زیادی را دارند و با نصب آن ها در آشپزخانه می توانید از شلوغ شدن فضای آشپزخانه بزرگ و یا کوچک جلوگیری کنید.

کابینت مدرن ترکیه ای
کابینت مدرن ترکیه ای

در دکوراسیون های ترکیه ای معمولا برای طراحی آشپزخانه کوچک از رنگ های روشن استفاده می شود؛ زیرا رنگ های روشن باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضای آشپزخانه می شوند.

توجه داشته باشید که استفاده از رنگ های مناسب برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار است. در مدل کابینت‌ مدرن ترکیه ای معمولا از هایگلاس استفاده می‌شود. براقیت و کیفیت سطوح درب‌های این نوع کابینت سبب زیباتر شدن و جلوه بیشتر کابینت می‌شود.

بهترین ترکیب رنگ بندی کابینت مدرن 2024

کابینت مدرن خطی

به طراحی کابینت برای آشپزخانه ای که فقط یک دیوار دارد طراحی خطی گفته می شود. کابینت مدرن خطی دارای ویژگی هایی است که افراد بسیاری را به اجرای این سبک از کابینت در آشپزخانه خود علاقه مند ساخته است. در این طراحی تمامی ابزار ها و کابینت ها در یک خط قرار می گیرند و این کار هایی نظیر آشپزی را برای افراد خانواده راحت تر خواهد کرد.

در طراحی آشپزخانه خطی ایده‌های زیادی وجود دارد. آشپزخانه‌های خطی ساده‌ترین پیکربندی برای آشپزخانه باز را دارند. در چنین پلانی شما به راحتی می‌توانید اجزا و لوازم آشپزخانه مینیمال را با چند حرکت ساده تغییر بدهید.

کابینت مدرن خطی
کابینت مدرن خطی

از مزیت‌های جالب کابینت مدرن خطی، بازتر کردن فضای خانه با حذف دیوارهای اضافی است. با این کار هم نور طبیعی بیشتری به محیط خانه وارد می‌شود و هم از ساخت دیوارهای اضافی جلوگیری می‌شود. همچنین با افزودن یک جزیره به آشپزخانه ای با طراحی خطی می توان مرزی بین اتاق نشیمن و آشپزخانه ایجاد کرد. علاوه بر اینکه جزیره زیبایی چشم نوازی دارد و فضای نگهداری بیشتری را در آشپزخانه فراهم می کند.

کابینت مدرن دو طبقه

کابینت مدرن دو طبقه و یا پلکانی اخیرا طرفداران بسیاری را پیدا کرده و طراحی منحصربفردی دارد. در طراحی و ساخت کابینت‌ دو طبقه دیواری با عمق‌های مختلف و به شکل پلکانی اجرا می‌شود. برای ساخت این مدل کابینت به طور معمول، کابینت دیواری را به دو بخش تقسیم می‌کنند و عمق‌های مختلفی را برای این دو بخش در نظر می‌گیرند.

هرچه عمق کابینت دیواری بیشتر شود وزن آن نیز افزایش می‌یابد؛ بنابر این سعی کنید اگر کابینت دو طبقه سفارش می‌دهید، عمق کابینت‌های دیواری را تا حد امکان کمتر در نظر بگیرید.

کابینت پله ای اجرا شده توسط نوین کابین

در انتخاب رنگ برای کابینت دو طبقه سعی کنید حتما از ترکیب دو رنگ متضاد در طراحی کابینت پله ای استفاده کنید. یکی از روش های محبوب برای اجرا کردن کابینت دو رنگ آشپزخانه، انتخاب رنگ تیره برای کابینت های ردیف پایین، و انتخاب رنگ روشن برای کابینت های ردیف بالا است.

کابینت مدرن دو طبقه
کابینت مدرن دو طبقه

جالب است بدانید که با این روش آشپزخانه شما بزرگ تر دیده می شود، در نتیجه در آپارتمان های کوچک 60 تا 80 متری این روش می تواند خیلی به دلباز شدن فضای آشپزخانه کمک کند.

کابینت مدرن شیشه ای

استفاده از کابینتی با طراحی شیشه ای تنها به سبک کلاسیک محدود نمی شود و می توان از آن در کابینت سبک مدرن نیز بهره برد. کابینت‌های شیشه خور با نورپردازی داخلی مناسب بهترین جا برای نگهداری از ظروف تزئینی و به معرض نمایش گذاشتن وسایل دکوری است. اگر می‌خواهید فضای آشپزخانه‌ شما متفاوت و لوکس باشد، انتخاب کابینت شیشه‌ ای گزینه‌ی مناسبی خواهد بود.

اگر طرفدار کابینت سبز هستید، کابینت مدرن سبز رنگ را از دست ندهید.

درب های شیشه ای دارای طرح ها و فریم های مختلفی هستند که با توجه به سلیقه شما قابل سفارش می باشند. کابینت شیشه ای در سبک مدرن بدون فریم هم طراحی می شود. در این حالت نمی‌توان از لولا و اتصالات معمول کابینت استفاده کرد و سبک اجرا کمی متفاوت خواهد بود.

کابینت مدرن شیشه ای
کابینت مدرن شیشه ای

کابینت مدرن مینیمال

کابینت مینیمال الگوی پیچیده ای ندارد و به دور از تجملات ساخته و اجرا می شود. این کابینت ها معمولا از متریال ام دی اف و روکش خام و یا پلی اورتان تهیه می شوند. بسیاری از افراد هنرمند و مشهور به کابینت مدرن مینیمال علاقه مند هستند. اما به این نکته توجه داشته باشید که این کابینت ها برای هر فضایی مناسب نیستند. اجرای کابینت مینیمال باید با دکوراسیون کلی خانه هماهنگی داشته باشد. به طور مثال اگر سبک دکوراسیون منزل شما کلاسیک است به هیچ وجه از کابینت مینیمال برای آشپزخانه خود استفاده نکنید.

کابینت مینیمال و عکس از مدل های جذاب آن را ببینید و بعد به نوین کابین درخواست سفارشتون رو ثبت کنید.

خانه‌هایی که فضای آزاد زیادی ندارند برای اجرای کابینت به سبک مینیمال مناسب هستند. طراحی این کابینت جذاب تر خواهد شد اگر که از المان‌های مکمل مانند گلدان‌های طبیعی و همچنین ایجاد هارمونی رنگی در محیط به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

کابینت مدرن ویترین دار

کابینت ویترین دار بیشتر در کابینت های سبک کلاسیک دیده می شود، اما ممکن است فردی برای کابینت مدرن خود نیز از این المان زیبا و جذاب استفاده نماید. کابینت مدرن ویترین دار این امکان را فراهم می کند که ظروف و وسایل تزئینی خود را به نمایش بگذارید و آشپزخانه ای با کابینت های دلخواه و زیبا داشته باشید.

کابینت مدرن ویترین دار
کابینت مدرن ویترین دار

ویترین کابینت می تواند به صورت شیشه ای باشد و یا اینکه طبقه بندی هایی بدون شیشه در این زمینه به کار گرفته شود. هر کدام از این ویترین ها جلوه ای خاص را ایجاد خواهند کرد و در انواع مختلفی قابل اجرا هستند. شما می توانید با نورپردازی مناسب آشپزخانه یا افزودن مقداری نور پس زمینه، کابینت مدرن ویترین دار خود را جذاب‌تر کنید تا جلوه آشپزخانه شما را بهبود بخشد.

رنگ ظروفی که قرار است در ویترین بچینید را بهتر است با توجه به رنگ کابینت ها و رنگ ویترین انتخاب نمایید؛ تا فضای آشپزخانه از نظر هارمونی رنگی جذاب و کاربردی تر به نظر برسد. ویترین می تواند از روی کانتر تا سقف باشد و یا به صورت تمام ارتفاع نیز طراحی می شود که در این صورت ارتفاع آن از قسمت کفپوش تا سقف کابینت های دیواری می باشد.

جزیره و کانتر در کابینت آشپزخانه مدرن

در دکور کابینت آشپزخانه می توان جزیره را به عنوان نقطه عطف آشپزخانه نام برد. معمولا ارتفاع استاندارد جزیره در آشپزخانه مدرن، ۹۰ سانتی‌متر است. ولی اگر قصد دارید از آن به عنوان سطح کار استفاده کنید، ۷۰ تا ۷۵ سانتی‌متر مناسب است. جزیره بیشتر در وسط آشپزخانه‌های بزرگ قرار می‌گیرد. و اگر آشپزخانه کوچک باشد، جزیره در مرز بین اتاق نشیمن و آشپزخانه قرار می‌گیرد.

به هر ترتیب، جزیره آشپزخانه را در هر کجای آشپزخانه یا خانه که قرار می‌دهید، مطمئن شوید به اندازه کافی با دیوارها و کابینت‌ها و دیگر وسایل فاصله دارد و جلوی رفت و آمد را سد نمی‌کند. به کمک تیم طراحی نوین کابین با توجه به کارایی جزیره، طرح مد نظرتان را درخواست و اجرا کنید.

جزیره کابینت مدرن
جزیره کابینت مدرن

صفحه کابینت مدرن

صفحه کابینت از بخش های بسیار تاثیرگذار در دکوراسیون آشپزخانه است. صفحه کابینت در سه دسته‌بندی کلی قرار دارد که شامل: (صفحه اچ پی ال شرکتی، صفحه سنگ مصنوعی کورین، کوارتز و صفحه سنگ طبیعی نظیر گرانیت و مرمر) می شود. معمولا در کابینت مدرن که فاقد ستون در کابینت های زمینی است از صفحه های اچ پی ال استفاده می شود.

زیرا هزینه بسیار کمتری نسبت به دیگر صفحات موجود در بازار دارد. صفحات اچ پی ال در ضخامت سه الی پنج سانتی و در رنگ های متنوع موجود است. این صفحات صاف و فاقد قابلیت ابزارخوردگی هستند.

صفحه سنگ مصنوعی کورین نیز انتخاب مناسبی برای کابینت سبک مدرن به شمار می‌رود. این صفحات قابلیت ابزار خوردگی دارند اما پیشنهاد می‌کنیم در کابینت سبک مدرن از صفحه ابزارخورده استفاده نکنید. سنگ کورین توسط برندهای مختلف داخلی و خارجی تولید می‌شوند و گستردگی رنگ و تنوع طرح های بسیاری دارند.

اما در مورد سومین نوع از سنگ صفحه که سنگ طبیعی مانند گرانیت و مرمر می‌باشد می‌توان به این نکته اشاره نمود که این سنگ ها علاوه بر زیبایی که دارند نقص و عیب هم کم ندارند و از نظر تنوع رنگ و طرح محدودیت دارند. همچنین در صورت آسیب دیدگی امکان تعمیر و ترمیم آن وجود ندارد.

اکسسوری کابینت مدرن

از تجهیزات آشپزخانه مدرن و حرفه‌ای که این روزها در صنعت کابینت‌سازی بسیار به چشم می خورد و با استقبال مشتریان روبرو شده اکسسوری کابینت می‌باشد. همانطور که از نامش پیداست لوازم جانبی کابینت را اکسسوری می‌نامند. ولی در اصل اکسسوری ها هستند که یک کابینت معمولی را تبدیل به یک اثر خارق العاده می‌کنند.

اکسسوری کابینت آشپزخانه مدرن

تصویر اکسسوری سوپر مارکت بالا، عکس اکسسوری کابینت آشپزخانه مدرن موجود در نمایشگاه دائمی نوین کابین می‌باشد. تصور کنید بخشی از کابینت شما در گوشه و پشت یک قسمت دیگر قرار گرفته و بدون استفاده مانده و دسترسی به آن نقطه سخت است. در این صورت به راحتی می‌توان با نصب یک اکسسوری سوپرمارکت این قسمت را تبدیل به جذاب ترین و پر استفاده ترین قسمت کابینت آشپزخانه نمود و بیشترین بهره را از آن برد.

انواع اکسسوری کابینت آشپزخانه شامل: کورنر، انواع سبد نگهدارنده، سوپر مارکت، تخته تاشو، اکسسوری های ریلی و تاشو و … می‌شوند. این اکسسوری ها به شما کمک می‌کند تا آشپزخانه مرتب تر و تمیزتری داشته باشید و دسترسی به تمام نقاط کور کابینت ها را برای شما قابل استفاده می‌کند و این امر باعث استفاده حداکثری از فضای موجود می‌شود که در خانه‌های کوچک امروزی بسیار کاربردی هستند.

۱۰۰ مدل کابینت آشپزخانه رو از دست ندهید.

نگهداری از کابینت مدرن

نگهداری از کابینت مدرن نسبت به سایر کابینت ها ساده تر است و با رعایت یکسری موارد می توانید سال های زییادی از زیبایی کابینت مدرن خود لذت ببرید. از جمله مواردی که در نگهداری کابینت مدرن باید به آنها توجه کنید مواردی هستند که در ادامه ذکر می گردد. برای نگهداری از کابینت مدرن خود، حداقل هر دو هفته یک بار هود آشپزخانه خود را تمیز کنید تا از جمع شدن لکه های چربی و خاک بر روی آن جلوگیری شود. همچنین در حین پخت و پز تا جای ممکن، قابلمه و ماهی تابه را با درشان بپوشانید و دستان چرب خود را به کابینت های اشپزخانه نمالید.

نگهداری از کابینت مدرن

در صورت کثیف شدن کابینت، برای رهایی از شر لکه های روی دیوار لکه ها را سریع پاک کنید. برای پاک کردن سطوح که جای اثر انگشت دارد، از یک پاک کننده غیر کلریدی استفاده کنید.

کابینت مدرن خارجی

در ساخت کابینت مدرن، معمولا متریال خارجی از کیفیت و دوام بیشتری برخوردار هستند. کابینت‌های خارجی نسبت به نمونه‌های داخلی اختلاف قیمت بالاتری دارند و اکثرا در رنگ‌های خنثی و لایت دیده می‌شوند. ذکر این نکته ضروری است که بسیاری از ورق‌های داخلی که در ساخت کابینت مدرن به کار می‌روند از نمونه‌های خارجی چیزی کم ندارند و در عین حالی که قیمت مناسبی دارند، بسیار باکیفیت و بادوام نیز هستند. کابینت هایگلاس خارجی را می‌توان از پرطرفدارترین نمونه‌های کابینت مدرن خارجی دانست.

کابینت مدرن خارجی

دستگیره کابینت مدرن (کابینت مدرن با دستگیره یا بدون دستگیره؟)

از بارز ترین آیتم هایی که به زیبایی کابینت آشپزخانه کمک می کند نوع دستگیره آن است. دستگیره کابینت در ظاهر و نمای کابینت ها بسیار تاثیرگذار هستند و توجه به این مسئله تغییرات زیادی در فضا ایجاد می کند. پس در انتخاب نوع دستگیره کابینت خود دقت و وسواس زیادی به خرج دهید تا نتیجه مطابق با سلیقه شما باشد. دستگیره ها در عین کوچک بودن، نقش موثری را در دکوراسیون داخلی ایفا می کنند. دستگیره‌های سبک مدرن، ممکن است فلزی، چوبی، استیل، شیشه‌ای و یا از هر متریال دیگری تشکیل شده باشند.

برای کابینت مدرن دستگیره‌های خطی کشیده و ساده، از محبوب‌ترین و جدیدترین دستگیره‌ ها به شمار می روند. در کل اگر سقف آشپزخانه‌تان کوتاه است، می‌توانید با نصب دستگیره‌های بلند و کشیده به صورت عمودی، خطای دید ایجاد کنید به نحوی که سقف آشپزخانه بلندتر دیده شود. یا با نصب دستگیره‌های افقی و کشیده، می‌توانید فضای آشپزخانه را عریض‌تر و پهن‌تر نشان دهید.

دستگیره کابینت مدرن همانند سبک مدرن انتخاب مناسبی برای آشپزخانه هایی با ابعاد کوچک تر و مینیمال میباشد و یکی از مهم ترین دلایل استقبال افراد از این سبک، منتقل نمودن حس آرامش و سادگی آن میباشد که در نگاه اول برای بیننده به ارمغان می آورد.

برای کابینت مدرن از دستگیره های ساده و یراق آلاتی استفاده شود که با این سبک هارمونی داشته باشد. همچنین امروزه می توان کابینت ها را با دستگیره مخفی و حتی بدون دستگیره نیز اجرا کرد. دستگیره مخفی دارای مگنت می باشد و درب کابینت با فشار دست باز و بسته خواهد شد. این سبک از دستگیره ها به حفظ سادگی کابینت مدرن کمک می کنند و ایده ای جذاب هستند.

در گذشته اکثرا از دستگیره های استیل استفاده می‌شد که هم هزینه‌ی کمتری داشتند هم در مدل های بسیاری موجود بودند، اما امروزه در این سبک کابینت از بیشتر از دستگیره های مخفی استفاده می‌شود. دستگیره مخفی در چند رنگ متنوع و با کیفیت بالا جلوه‌ی مدرن تری به کابینت آشپزخانه می‌بخشد. اما دستگیره سرامیکی در سبک کابینت مدرن کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و بیشتر در سبک کابینت کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع دستگیره مخفی کابینت را از دست ندهید تا راحت تر انتخاب کنید.

دستگیره کابینت مدرن بدون دستگیره بهترین انتخاب برای ساده پسندان می باشد. همچنین موجب می شود تا فضا منظم تر و بزرگتر به نظر برسد.

کاور هود کابینت مدرن

در کابینت سبک مدرن و در قسمت کاور هود انتخاب های متنوعی پیش رو دارید. هود انواع متنوعی دارد که شامل : هود اوریب، هود شومینه ای، هود مخفی زیر کابینتی، هستند. امروزه مبحث دکوراسیون و طراحی داخلی آشپزخانه یک علم و دانش به شمار می آید و شما هر روز شاهد مدل و طرح های جدید و جذاب تر در بازار هستید. اما در انتخاب کاور هود باید به چه نکاتی توجه کرد تا یک دکور شیک و کامل داشته باشید.

کاور هود در کابینت مدرن
کاور هود در کابینت مدرن

جذابیت و زیبایی این سبک کابینت به طراحی و اجرای یکپارچه و متقارن است و به همین جهت امروزه هود مخفی زیر کابینتی طرفداران بسیاری پیدا کرده.

این هود ها از نظر قیمت مقرون به صرفه تر از هود شومینه ای و هود اوریب هستند. اما هود های اوریب و شومینه ای قدرت بیشتری دارند و طرفداران خاص خود را دارند. البته لازم به ذکر است که انتخاب نوع هود به نوع متریال کابینت و نوع طراحی و محیط آشپزخانه بستگی دارد. همانطور که طراحي هود بايد خاص باشد، طرح و شکل آن بايد متناسب با طراحي آشپزخانه انتخاب شود. در تصوير بالا اين تناسب کاملا احساس مي‌شود.

زیباترین مدل کابینت مدرن سفید -طلایی -قهوه ای

همانطور که در تصویر نمونه کار کابینت سفید طلایی مشاهده می‌فرمایید. رنگ طلایی می‌تواند در دلِ رنگ سفید، حسی از لوکس بودن رو منتقل کند. اما باید توجه کرد که استفاده از طلایی، ظرافت های خاص خود را دارد. در مورد استفاده از رنگ طلایی حتما باید به این نکته توجه کرد که دیوار های اطراف چه رنگی دارد. مثلاً مانند تصویر نمونه کار پایین که دیوار کناری بلکا با رنگ سفید می‌باشد و کابینت سفید طلایی اجرا شده است، ترکیب خوبی از کار درآمده. در این تصویر نمونه طراحی به همراه کار اجرا شده این ترکیب رنگ کابینت را مشاهده می‌فرمایید.

کابینت مدرن سفید طلایی

در طرح‌های مدرن و سبک های جهانی، بیشتر از رنگ طلایی در دستگیره های به کار گرفته شده در دکور، یراق آلات و المان های ظریف استفاده می‌کنند. این به روانشناختی انسانی رنگ طلایی هم نزدیکتر است. چون بشر طی هزاران سال عادت نموده طلا را به صورت باریکه هایی از حلقه، دستبند، گردنبند و امثال آن ببیند و به این گونه از آن لذت ببرد. البته باز هم به سلیقه مشتری بستگی دارد.

کابینت سفید قهوه ای یکی از متدوال ترین ترکیب رنگ های موجود در بازار کابینت می‌باشد. مهم‌ترین دلیل پر طرفدار بودن این رنگ را می‌توان علاقه انسان از دیرباز به طرح چوب و رنگ لوکس چوبی دانست. بنابراین رنگ قهوه ای رنگ محبوبی بین بشر شناخته شده مخصوصاً با طرح‌های چوبی. همچنین این رنگ قهوه ای جزو رنگ‌های گرم به شمار می‌رود. و ترکیب آن با رنگ سفید باعث می‌شود سرمای رنگ سفید را خنثی کند. و تعادل فوق العاده ای در سرما و گرما محیط آشپزخانه ایجاد نماید.

کابینت چوبی مدرن

 

کابینت مدرن سفید قهوه ای

همچنین استفاده از رنگ قهوه‌ای در کنار کابینت سفید باعث شده اشکال زود کثیف شدن رنگ سفید کمتر به چشم آید. به این دلیل که رنگ قهوه ای دیرتر کثیف می‌شود. در تصویر کابینت سفید قهوه ای استفاده از رنگ قهوه ای سوخته در قسمت کبینت جزیره توانسته در کنار کابینت های سرد سفید، حس گرما را در این آشپزخانه زیبا ایجاد کند.

کابینت مدرن سفید خاکستری

انتخاب رنگ طوسی (خاکستری) در کنار رنگ سفید کابینت یک پس زمینه زیبا و شیک و از نظر رنگی، خنثی، در برابر رنگ های دیگر آشپزخانه ایجاد کرده و باعث می شود تا رنگ های چشم گیر بیشتر دیده شوند. به طوریکه کابینت آشپزخانه سفید و طوسی یک ترکیب رنگ زیبا و شیک ایجاد می‌کند. ولی همانطور که گفته شد از آنجایی که هر دو جزو رنگ های خنثی هستند. بکارگیری این دو رنگ در آشپزخانه، مستالزم استفاده از رنگ های شاد گرم یا سرد دیگری که در دکوراسیون آشپزخانه می‌باشد.

کابینت مدرن سفید خاکستری

در عکس نمونه کار بالا که دکور آشپزخانه منزل دکتر فدایی در بندرعباس می‌باشد همانطور که مشاهده می‌فرمایید در کنار رنگ سفید کابینت، در قسمت کاور یخچال و فر از رنگ خاکستری استفاده شده است. در تصویر این کابینت های گلاس همانطور که مشخص است رنگ طوسی غالب است. اما چرا کسالت‌آور نیست؟ چون اولاً رنگ طوسی در فضایی از آشپزخانه بکار رفته که حتی نماب لوکسی به کار بخشیده و ثانیاً سایر اجزای آشپزخانه شفافیت، گرما و هیجان رو به محیط تزریق میکنند.

همانطور که مشاهده می‌فرمایید از نورهای ال ای دی به جا و به اندازه استفاده شده است. و طلایی رنگ گرما را به این نمونه کار تزریق نموده است.

کابینت های گلاس خاکستری را از دست ندهید.

قیمت کابینت مدرن، آنچه باعث می‌شود موقع خرید ضرر نکنید.

قیمت کابینت مدرن و روش صحیح به دست آوردن قیمت را می‌توانید توسط کارشناسان خبره نوین کابین به دست آورید. برای اطلاعات بیشتر کافیست با شماره تماس های داخل سایت تماس بگیرید. ولی قبل از آن بد نیست موارد موثر بر روی قیمت کابینت مدرن را بدانید. صد البته که قبل از نهایی شدن قیمت و برای اطلاع دقیق تر راجع به قیمت مدل انتخابی‌تان و دیدن نمای قبل از کار اجرا شده‌ بهتر است قبل از سفارش از طراح مجموعه درخواست طرح کابینت آشپزخانه‌تان را کنید.

حتی به صورت حدودی، به این صورت مدل و عکس کابینت آشپزخانه‌تان را قبل اجرا رویت نموده اید و همچنان که از قیمت حدودی آن باخبر شدید. شرکت تولیدی نوین کابین برای این منظور، طراحی رایگان در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده است.

همچنین که از مهم ترین المان های موثر بر قیمت کابینت، نوع جنس و ورق انتخابی شماست. مثلاً قیمت کابینت هایگلاس وابسته به نوع ورق های گلاس انتخاب شده‌ی آن است. که انتخاب شما به عنوان مشتری ورق هایگلاس ایرانی است یا خارجی؟ و یا با چه برندی؟. معمولاً ورق‌های خارجی گران‌تر هستند.

و در آخر نکته حائز اهمیت مربوط به جزئیات اجرایی پروژه است. یعنی قیمت نهایی که به شما اعلام می‌شود به جنس انتخابی شما در بخش یراق آلات، دستگیره، لولا و جک و … بستگی دارد.

قیمت کابینت هایگلاس ایرانی ✅ 6,500,000 الی 5,500,000 تومان
قیمت کابینت هایگلاس ترک ✅ 6,800,000 الی 6,000,000 تومان
قیمت کابینت هایگلاس فرامید ایرانی ✅ 5,500,000 الی 5,000,000 تومان
قیمت کابینت هایگلاس فرامید ترک ✅ 6,000,000 الی 5,500,000 تومان
قیمت کابینت ملامینه (ام دی اف) ✅ 5,500,000 الی 5,000,000 تومان

راهنمای خرید کابینت مدرن

مطالعه راهنمای خرید کابینت مدرن برای هر فردی که قصد خرید کابینت سبک مدرن را دارد را می توان بخش مهمی از این مقاله دانست. زیرا مشتری که قصد خرید کابینت مدرن را دارد هدف اصلی‌اش دریافت محصول مرغوب و با کیفیت است. کابینت مدرن یکی از پرطرفدارترین مدل های کابینت می باشد. قبل از خرید کابینت مدرن لازم است فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید:

  1. چسب مهمترین عامل بلند شدن نوار پی وی سی از روی کابینت مدرن است.
  2. جنس روکش پرس شده بر روی ام دی اف
  3. جنس ام دی اف درب ها (کاستامونا یا واناچای) از برترین برند های موجود و دارای استاندارد های جهانی
  4. نوع دستگاه برش و پی وی سی
  5. جنس و نوع یراق آلات مصرفی در کابینت

اگر شما قصد سفارش کابینت مدرن را دارید به این نکته توجه بفرمایید، زمانی که به فروشگاه های کابینت می روید مسلما از هر کدام یک قیمت متفاوت با اختلاف شاید چند میلیون تومانی می گیرید.

این نکته بسیار مهم است، طبق قانون اتحادیه کابینت سازان قیمت گذاری کابینت مشخص است اما تعدادی افراد سودجو با استفاده از عدم آگاهی مشتریان قیمت را بر حسب متراژ پایین تر از عرف محاسبه می کنند اما هنگام محسابه متراژ مصرفی کابینت با اعداد بازی می کنند تا متراژ بالاتری را فاکتور کنند و قیمت پایین اولیه خود را به این شکل جبران می کنند، پیشنهاد ما به شما خرید از شرکت های معتبر است تا با خیالی آسوده یک کار بی عیب و نقص دریافت کنید.

برای ثبت سفارش کابینت مستقیم از تولیدی بدو واسطه کلیک کنید.

تیم تولیدی نوین کابین با بیش از بیست سال فعالیت مستمر در زمینه دکوراسیون داخلی آمادگی دارد با طراحی و مشاوره رایگان در خدمت شما مشتریان عزیز باشد، همچنین شما عزیزان می توانید با بازدید از نمایشگاه کابینت آشپزخانه نوین کابین و دیدن مدل های کابینت کلاسیک و مدرن و مشاوره با کارشناسان ما بهترین انتخاب را داشته باشید.

نکاتی درباره کابینت مدرن

  •  اگر آشپزخانه با متراژ بالا دارید کابینت با رنگ های تیره بهره ببرید این رنگ کابینت در آشپزخانه های u شکل و بزرگ بسیار زیباست.
  • اگر مقدار نور طبیعی در محیط آشپزخانه کم است از رنگ های روشن استفاده کنید.
  • از قرار دادن اشیاء سنگین بر کابینت بپرهیزید.
  • محفظه کابینت را بر اساس فضای معمول آن پر کنید، پر کردن بیش از حد محفظه کابینت را از فرم ظاهری می اندازد.
  • از قرار دادن ابزار خیس به درون کابینت بپرهیزید زیرا باعث باد کردن آن قسمت میشود.
  • هیچگاه کابینت مدرن را با آب و یا مواد شوینده نشویید، بهترین راه حل نظافت استفاده از دستمال تنظیف نم دار می باشد.
  • اگر آشپزخانه کوچکی دارید و وسایل شما زیاد است از کابینت های کمدی استفاده کنید تا فضای بیشتری در اختیار داشته باشید.

تفاوت کابینت مدرن و کلاسیک

کابینت مدرن یا کلاسیک، آیا بین این دو کابینت مردد هستید؟ هر کدام از سبک های کابینت ویژگی هایی دارند که با آگاهی از آنها می توانید انتخاب هوشمندانه ای بگیرید. کابینت مدرن و کلاسیک تفاوت های عمده ای دارند که مهم ترین آنها متریال مصرفی در ساخت این کابینت هاست. کابینت کلاسیک معمولا از جنس تمام چوب و یا ترکیبی از ام دی اف و چوب می باشد.

اما در ساخت کابینت مدرن از انواع چوب مصنوعی و ام دی اف مانند لمی گلاس، هایگلاس و… استفاده می شود، در نتیجه کابینت مدرن قیمت کمتری هم دارد. کابینت مدرن سطحی صاف و طرحی ساده دارد به همین علت راحت تر تمیز می شود. همچنین این کابینت ها مقاومت بیشتری در برابر رطوبت دارند و اگر رطوبت را فوری از روی آن پاک کنید دفرمه نمی شوند.

با کابینت کلاسیک و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید.

کابینت کلاسیک دارای کابینت ویترینی با درب شیشه ای می باشد که فضایی اصیل و قدیمی را در آشپزخانه بوجود می آورد، در عوض کابینت مدرن دارای شلف ها و طبقه بندی هایی ساده برای قرار دادن ظروف و یا دکوری می باشد. کابینت کلاسیک برای آشپزخانه هایی با ابعاد بزرگ و متوسط مناسب است و در صورتی که در یک فضای کوچک به کار برده شود فضا را نامرتب و شلوغ نشان می دهد.

بنابراین اگر فضای آشپزخانتان بزرگ است و علاقه مند به فضایی لوکس و مجلل در منزل خود هستید کابینت کلاسیک را انتخاب کنید؛ اما در صورتی که آشپزخانه کوچکی دارید و سادگی را می پسندید کابینت مدرن مناسب شماست. کابینت مدرن آشپزخانه را دلباز تر نشان می دهد و اگر براق باشد با انعکاس نور فضا را روشن تر خواهد کرد. علاوه بر اینکه از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه تر می باشد.

نمونه کار کابینت کلاسیک را ببینید و سپس خریدتون رو انجام بدین.

تفاوت کابینت مدرن و نئوکلاسیک

هر دوی این کابینت ها از لحاظ کیفیت بالا هستند اما نحوه ساخت آنها نیز حائز اهمیت می باشد. کابینت مدرن از متریال ام دی اف و هایگلاس ساخته می شود و کابینت نئوکلاسیک می تواند از متریال چوب طبیعی و یا ام دی اف باشد. در واقع کابینت نئوکلاسیک سبکی نوین است که تلفیقی از سبک های کلاسیک و مدرن می باشد و ویژگی های هر دو را دارد.

با کابینت نئوکلاسیک بیشتر آشنا شوید.

کابینت نئوکلاسیک دارای طرح است اما طرح های آن به پیچیدگی طرح کابینت کلاسیک نیست. اگر کابینتی ما بین سبک کلاسیک و مدرن را می پسندید، کابینت نئوکلاسیک بهترین گزینه برای شماست. کابینت مدرن ساده ترین و شیک ترین کابینت در میان تمام سبک هاست و امروزه طرفداران بسیاری را به سمت خود کشانده است؛ علاوه بر اینکه قیمت مناسبی هم دارد. برای انتخاب بین این دو سبک بودجه و سلیقه خود را در نظر بگیرید.

کابینت مدرن یا کابینت ممبران ؟

کابینت ممبران یا مدرن؟ در ادامه توضیح کوتاهی درباره تفاوت این دو بیان می کنیم تا شما را در تصمیم گیری بین انتخاب این دو کمک کنیم. کابینت ممبران کابینتی با روکش وکیوم است و بیشتر در سبک کلاسیک مورد اجرا قرار می گیرد. این کابینت دارای نقش و نگار و حکاکی هایی توسط دستگاه سی ان سی می باشد و مناسب برای آشپزخانه هایی با ابعاد متوسط و بزرگ است.

قیمت کابینت ممبران در مقایسه با سایر کابینت های سبک کلاسیک کمتر است؛ چرا که در ساخت آن از چوب طبیعی استفاده نمی شود اما از کابینت های مدرن گران تر است.

با کابینت ممبران و عکس های جدید 2024 آن را از دست ندهید. اگر در انتخاب بین کابینت مدرن و ممبران مردد هستید از کارشناسان نوین کابین کمک بگیرید.

کابینت های مدرن شامل متریال های مختلفی مثل ام دی اف یا هایگلاس می باشند. کابینت های مدرن طرحی ساده دارند و همین هزینه ساخت این نوع از کابینت ها را کاهش می دهد. کیفیت کابینت های مدرن بالاست و این عمر موجب شده تا امروزه طرفداران زیادی داشته باشد. از بهترین و محبوب ترین کابینت های سبک مدرن، کابینت هایگلاس می باشد.

ورق های گلاس دارای مغزی ام دی اف و پوشش پلکسی گلاس است؛ این کابینت درخشش فراوانی دارد و به دلباز تر شدن و ایجاد نور بیشتر در آشپزخانه کمک می کند. کابینت مدرن برای هر آشپزخانه ای با هر ابعادی مناسب است.

25 طرح و مدل دکوراسیون کابینت مدرن و لاکچری 2024 برای آشپزخانه بزرگ و کوچک

کابینت رنگ روشن مدرن با کف چوبی

آشپزخانه مدرن 36

کابینت modern سفید و مشکی

آشپزخانه مدرن 26

آشپزخانه مدرن 28

آشپزخانه مدرن 31

آشپزخانه مدرن 33

آشپزخانه مدرن 19

آشپزخانه مدرن 12

آشپزخانه مدرن 13

آشپزخانه مدرن 20

آشپزخانه مدرن 21

آشپزخانه مدرن 22

آشپزخانه مدرن 23

آشپزخانه مدرن 25

آشپزخانه مدرن 17

آشپزخانه مدرن 10

آشپزخانه مدرن 11

آشپزخانه مدرن 4

آشپزخانه مدرن 1

کابینت مدرن جدید و شیک

کابینت مدرن جدید

 

کابینت مدرن راه راهی

کابینت مدرن ساده

کابینت مدرن شیک

سخن پایانی

کابینت آشپزخانه مدرن امروزه پرفروش ترین سبک کابینت آشپزخانه است. در واقع این سبک کابینت با توجه به هزینه پایین تر نسبت به کابینت کلاسیک فروش بالا تری دارد و محصول رایج تری محسوب می شود. اگر شما قصد سفارش کابینت مدرن برای آشپزخانه خود را دارید به شما پیشنهاد می کنیم از شرکت های معتبر خرید نمایید. زیرا روند تولید این سبک کابینت بسیار حساس و با ظرافت بالا و توسط دستگاه ها و ماشین آلات تمام اتوماتیک انجام می شود.

سوالات متدوال کابینت مدرن

برای تمیز نگه داشتن این کابینت ها حتما به صورت مداوم آنها را گردگیری کنید تا لکی روی کابینت ها باقی نماند. اگر می خواهید کابینت شما عمر و دوام بیشتری داشته باشد درب ها و کشوهای آنرا با ملایمت و به آرامی باز و بسته کنید. هرگز سطح کابینت را مرطوب باقی نگذارید و به سرعت رطوبت را از روی سطح کابینت ها پاک کنید و در نهایت از قرار دادن وسایل بیشتر از حد معمول به داخل کابینت ها خودداری کنید.

پرکاربردترین رنگ ها در کابینت مدرن، رنگ های روشن مثل سفید و شیری، یا رنگ هایی نزدیک به رنگ چوب مثل انواع طیف قهوه ای می باشد. می توان از ترکیب دو رنگ کابینت مدرن در کنار هم نیز بهره برد. سبکی که امروزه توجهات بسیاری را به خود جلب نموده است. با این حال انتخاب رنگ کابینت کاملا سلیقه ای است و تنوع رنگ در این زمینه بسیار بالاست.

دستگیره کابینت مدرن به چند حالت قابل طراحی است. این دستگیره می تواند بسیار ساده طراحی شود یا اینکه به صورت مخفی در زیر درب کابینت تعبیه شود. کابینت مدرن ممکن است حتی دستگیره هم نداشته باشد. زیرا اصل ساخت این کابینت سادگی آن است و روز به روز بیشتر به این سمت سوق داده می شود.

کابینت های مدرن از تزئینات کمتری نسبت به سایر کابینت ها برخوردار هستند. سطح این کابینت ها کاملا صاف است و اشکال هندسی در اجرای آنها کمتر به چشم می خورد. در نتیجه شیک ترین و ساده ترین انواع کابینت ها، کابینت مدرن می باشد. سطح این کابینت ها می تواند مات و یا مثل کابینت هایگلاس براق باشد.

وجود یک کابینت شلوغ و پرکار با طرحی کلاسیک در آشپزخانه ای کوچک یک فاجعه است! چرا که فضا را نامرتب و به هم ریخته نشان می دهد. بهترین انتخاب برای کابینت آشپزخانه ای کوچک، کابینتی ساده با رنگی روشن است. کابینتی با این ویژگی ها آشپزخانه را پر نور تر و بزرگتر جلوه می دهد. به خصوص اگر رنگ آن براق باشد. پس برای آشپزخانه خود کابینت مدرن هایگلاس را در نظر داشته باشید. کابینت های گلاس چیست؟

کابینت ایتالیایی از انواع کابینت مدرن می باشد که ویژگی هایی خاص و منحصر بفرد دارد. ارتفاع کابینت ایتالیایی نسبت به سایر کابینت های سبک مدرن کمتر است و در آن بیشتر از رنگ های روشن و شاد استفاده می شود. در ساخت این کابینت از برش های کمتری استفاده می شود؛ بنابراین کابینت مدرن ایتالیایی ظاهری یکپارچه و متصل بهم دارد. این نوع از کابینت سبکی جدید به شمار می رود که طرفداران خاص خود را دارد.

معرفی مدل دکور آشپزخانهآموزشدکور آشپزخانهراهنمای خرید کابینت آشپزخانه

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

میانگین امتیاز 4.2/5 - تعداد رای 14

مطالب مرتبط

اپن آشپزخانه

مدل اپن آشپزخانه جدید

اگر فردی هستید که به مد اهمیت می دهید و خواستار این هستید که آشپزخانه مدرن و زیبایی داشته باشید، باید با اصول طراحی…
انواع صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت

کابینت آشپزخانه از گذشته تا به امروز علاوه بر کارایی جنبه تزئینی هم داشته است. یکی از ابزار هایی که جلوه بصری در فضای…

129 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • با سلام
    ممنون از مطلب کاملتون، از کابینت سفید طلایی نمونه کارهای دیگه ای دارید که ببینم ؟

    پاسخ
    • سلام اگر امکان بازدید از نمایشگاه دائمی کابینت نوین کابین را دارید بهتون پیشنهاد میکنیم تشریف بیارید مدل ها و سمپل های رنگ رو از نزدیک ببینید با مشاوران ما انتخاب بهتری خواهید داشت

      پاسخ
  • محمد غلامی
    مرداد 3, 1400 11:51 ق.ظ

    سلام میشه ممبران و های گلاس و ترکیب کنیم تو آشپزخونه ؟ ممبران هایی که من دیدم یا قهوه ای یا سفید رنگ دیگه ای نداره؟

    پاسخ
    • طبق سلیقه شما و نظر کارشناسمان که به محل نصب میاد میتونین با ایشون مشورت کنید.

      پاسخ
  • مجتبی اصلانی
    مرداد 17, 1400 1:12 ب.ظ

    سلام کدوم کابینت برای مناطق مرطوب بهتر جواب میده؟

    پاسخ
    • باسلام خدمت شما ما به شما کابینت جنس پی وی سی رو پیشنهاد میکنیم که از جنس پلاستیک فشرده می باشد و مناسب برای شما

      پاسخ
  • هما شهابی
    مرداد 17, 1400 1:31 ب.ظ

    سلام جنس رویه کابینت های گلاس چیه؟جواب بدین ممنون میشم

    پاسخ
    • سلام مغزی کار از ام دی اف تشکیل شده که روکش پلی گلاس داره . جنس این رویه از پلاستیک فشرده می باشد که دارای سطح براقی میباشد.

      پاسخ
  • سلام وقت بخیر برای خونه کوچیک با اشپزخونه کوچیک بهترین رنگ برای کابینتام چی باشه بهتره؟

    پاسخ
    • سلام برای خانه های کوچیک بیشتر از رنگ های روشن استفاده کنید بهتره . رنگ هایی که در این طیفند در خانه های کوچیک بیشتر جوابگو هست. چون بزرگ و دلباز نشون میدهد.

      پاسخ
  • المیرا ازادی
    مرداد 17, 1400 1:54 ب.ظ

    سلام کابینت های گلاسو با چی تمیز کنم

    پاسخ
    • سلام چون کابینت های گلاس براق هستش و برای همین بهتره زود بزود تمیزشه بهتره با سرکه و اب گرم اونرو تمیز کنید. ولی اب بیشتر باشه تا به کابینت اسیب نرسه و به صورت اسپری از ان استفاده کنید.

      پاسخ
  • لاله لرستانی
    مرداد 20, 1400 3:32 ب.ظ

    سلام کدوم کابینت زود و راحت تمیز میشه ؟ نمیخوام هروقت کثیف شه با سختی تمیزش کنم؟

    پاسخ
    • سلام می­تونم بگم بهترین حالت برای تمیز کردن کابینت آشپزخانه در کابینت­های نوع گلاس هست. البته قابل ذکر است همان‌طور که به‌راحتی کابینت­های گلاس تمیز می­شود به‌راحتی هم لک بر می­داره. با هر بار باز کردن درب­های کابینت به‌طور حتم جای انگشت­ها تا حدی روی آن باقی می­مونه. بهترین روش برای تمیز کردن این کار با استفاده از دستمال مرطوب هست. از پاک کننده های شیمیایی حدالمقدور نباید استفاده کرد چون سبب کاهش درخشش و زیبایی کابینتهای های گلاس می شود ماده پاک کننده کابینت هایگلاس باید آنقدر ملایم باشه که به سطح کابینت آسیب نرساند و درخشش آنها را کم نکند و همچنین بتواند رگه های چربی و جرم را نیز از بین ببرد بدین منظور می توان از یک لیتر آب گرم و یک قاشق مایع ظرفشویی برای تمیز کردن کابینت ها استفاده کرد و چربی های باقیمانده را نیز می توان به وسیله یک فنجان سرکه به همراه محلول آب و صابون تمیز کرد.

      پاسخ
  • زهرا محسنی
    مرداد 20, 1400 3:44 ب.ظ

    سلام اشپزخونه ی من کوچیکه بهترین کابینت براش چی هست؟

    پاسخ
    • سلام امروزه کوچک بودن محیط بحث بزرگی نیس و کارشناسان ما با توجه به این مسئله میتوانند از کوچکترین محیط بهترین کاربرد رو برای شما رقم بزنن و از همه ی اشپزخانه بتونین بطور درست بیشترین استفاده رو ببرین. استفاده از کابینت های های گلاس و ام دی اف میتواند بیشترین کار برای اشپزخانه های کوچک باشد.

      پاسخ
  • چرا همه جا اکثرا از کابینت ام دی اف استفاده میشه ینی مرغوب تر از سایر کابینت هاست؟

    پاسخ
    • کابینت های ام دی اف یکی از بهترین جنس های کابینت از گذشته تاکنون بوده از این رو نصب کابینت های ام دی اف در طرح های مختلف بیشترین کاربرد را در فضای
      آشپزخانه های کوچک به خود اختصاص داده است.

      پاسخ
  • فیروزه امین پور
    مرداد 20, 1400 4:08 ب.ظ

    سلام آشپزخونه ی من کوچیکه ولی میخوام ی کابینت شیک و مدرن داشته باشم چیکار باید بکنم نمیخوام کوچیک بودنش برام محدودیت داشته باشه ک انتخاب سطح پایینی داشته باشم.

    پاسخ
    • سلام کابینت هایگلاس از نظر اکثر طراحان هم اکنون مناسب ترین کابینت برای آشپزخانه های کوچک و مدرن ست و یا حتی کلاسیک. این کابینت ها با ظاهر براق و شفاف ای که دارند سبب انعکاس نور می شوند به همین دلیل اکثر طراحان دکوراسیون آنها را به عنوان بهترین گزینه انتخاب می کنند این کابینت ها معمولاً در دکوراسیونهای ساده و مدرن استفاده می‌شوند و از نظر قیمت کابینت در رنج متوسطی ست. همچنین در این کابینت ها استفاده از درب های مگنتی ،سطوح صاف و بدون یراق آلات یک ویژگی محسوب می‌شود بنابراین هرچه ابعاد آشپزخانه شما کوچکتر و محدودتر باشد پیشنهاد می شود که از دکوراسیون ساده تری استفاده کنید

      پاسخ
  • سلام وقتتون بخیر
    چرا در صورت آسیب پذیری امکان تعویض کابینت وجود نداره؟

    پاسخ
    • سلام در بعضی کابینت ها این امکان وجود داره ولی در کابینتی مثل های گلاس به دلیل تو رفتگی دیگه نمیشه اونو درست کنیم در نتیجه باید تعویض شه

      پاسخ
  • کابینت مدرن دورنگ قشنگ تر میشه یا تک رنگ میشه راهنمایی کنید

    پاسخ
    • روزخوش کابینت دو رنگ معمولا در سبک کابینت آشپزخانه مدرن مورد استفاده قرار می گیره

      پاسخ
  • کابینتم های گلاس میخوام دورنگ باشه چی بزنم نور اشپزخونه بیشتر نشون میده

    پاسخ
    • سلام در کابینت مدرن دورنگ، یکی از رنگ ها سفید یا کرم استخوانی انتخاب می‌شود. این نکته به جهت انعکاس مناسب ترِ نور در فضای آشپزخانه در نظر گرفته می‌شود. و بیشتر مواقع این انتخاب اجتناب ناپذیر است اما برای انتخاب رنگ دوم باید به دیگر وسایل آشپزخانه نگاهی داشته باشید تا از نظر هارمونی رنگ ها و به کمک مشاوره با کارشناسان، بهترین انتخاب را انجام دهید.

      پاسخ
  • حمیدرضا سفری
    مرداد 31, 1400 12:40 ب.ظ

    قیمت کابینت مدرن مناسبتره؟و اینکه چه مدلی میشه؟

    پاسخ
    • سلام از ویژگی های بارز این کابینت که باعث شده استقبال بیشتری نسبت به کابینتهای کلاسیک در بازار از اون بشه قیمت ارزان و اقتصادی کابینت های سبک مدرن در طراحی و ساخت هست. کابینت های مدرن از نظر متریال به چهار دسته اصلی تقسیم می شوند کابینت پولیشی کابینت های گلاس کابینت فوق برجسته ملامینه

      پاسخ
  • سلام وقت بخیر میخواسم ببینم کابینتم مدرن چه هودی قشنگ تر میشه براش

    پاسخ
    • سلام تو کابینت سبک مدرن و در قسمت کاور هود انتخاب های متنوعی پیش رو دارید. هود انواع متنوعی دارد که شامل : هود اوریب، هود شومینه ای، هود مخفی زیر کابینتی، هستند.

      پاسخ
  • سلام هود در کابینت مدرن بهتره مخفی باشه یا اوریب و شومینه

    پاسخ
    • سلام این هود های مخفی از نظر قیمت مقرون به صرفه تر از هود شومینه ای و هود اوریب هستند. اما هود های اوریب و شومینه ای قدرت بیشتری دارند و طرفداران خاص خودشونو دارند. البته لازم به ذکر است که انتخاب نوع هود به نوع متریال کابینت و نوع طراحی و محیط آشپزخانه بستگی دارد. همانطور که طراحي هود بايد خاص باشد، طرح و شکل آن بايد متناسب با طراحي آشپزخانه انتخاب شود و باید کاملا تناسبش با آشپزخانه مشخص بشه.

      پاسخ
  • آشپزخونم مدرن هست میخوام رنگشو طلایی کنم بعدا تو ذوق نمیزنه؟

    پاسخ
    • سلام رنگ طلایی یه رنگ لوکس و لاکچریه بخصوص امروزه زیادم کارایی داره و همینطور طیف گسترده ای داره که بعضی ها از نوع ملایمش برای کل اشپزخانه و کابینت استفاده می کنند ولی اگر یکم سفید رو به طلایی اضافه کنیم یا طلاییو بزاریم در دستگیره ها یا جاهای کمتر بکار ببریم زیبایی کارو دوچندان می کند.

      پاسخ
  • سایتتون خیلی مفید بود ممنون

    پاسخ
  • سلام آشپزخانه ی من U شکله چه رنگی کنم کابینتو خوبه

    پاسخ
    • سلام اگر آشپزخانه با متراژ بالا دارید کابینت با رنگ های تیره بهره ببرید این رنگ کابینت در آشپزخانه های u شکل و بزرگ بسیار زیباست.

      پاسخ
  • نور اشپزخونم کمه چیکار کنم کابینتمو

    پاسخ
  • زهره غلامی
    شهریور 23, 1400 11:08 ق.ظ

    اگر کابینتمو زیاد پر کنم تو ظاهرش تاثیر داره

    پاسخ
    • محفظه کابینت را بر اساس فضای معمول آن پر کنید، پر کردن بیش از حد محفظه کابینت را از فرم ظاهری می اندازد.

      پاسخ
  • توی کابینتای مدرن اگه خیس شه باد میکنه؟

    پاسخ
    • بله از قرار دادن ابزار خیس به درون کابینت بپرهیزید زیرا باعث باد کردن آن قسمت میشود.

      پاسخ
  • مرادخوابی
    مهر 3, 1400 10:56 ق.ظ

    رنگ روشن کابینت چه فوایدی داره

    پاسخ
    • رنگ روشن یا سفید به هر دکوراسیونی میاد و مناسبه. نور بسیاری به آشپزخانه میده و زیبایی کابینت رو دوچندان می کند.

      پاسخ
  • مهرسا اکبری
    مهر 3, 1400 11:38 ق.ظ

    ممنون از سایت و مطالب خوبتون خسته نباشید

    پاسخ
  • اگر زیاد از رنگ سفید استفاده کنم خیلی تو ذوق میخوره؟

    پاسخ
    • بله بهتره کابینت ها سفید یا از طیف رنگ های سفید باشه و مابقی رنگ های تیره تر یا شاد استفاده بشه همه اگر سفید باشه تو ذوق میزنه.

      پاسخ
  • کابینت ملامینه چه فرقی با ام دی اف داره؟

    پاسخ
  • می تونم از کابینت های کمدی استفاده کنم؟

    پاسخ
    • سلام اگر آشپزخانه کوچکی دارید و وسایل شما زیاد است از کابینت های کمدی استفاده کنید تا فضای بیشتری در اختیار داشته باشید.

      پاسخ
  • سلام میشه کابینمو با اب و مواد شوینده بشورم؟

    پاسخ
    • هیچگاه کابینت مدرن را با آب و یا مواد شوینده نشویید، بهترین راه حل نظافت استفاده از دستمال تنظیف نم دار می باشد.

      پاسخ
  • کابینت سفید فقط برای خانه عروس مناسبه؟

    پاسخ
    • خیر امروزه همه خانه ها از رنگ سفید زیاد استفاده می کنند می توانید از رنگ های دوتیبی با سفید هم استفاده کنید.

      پاسخ
  • کابینت سفید بیشتر تو حالت مدرن خوبه یا کلاسیک

    پاسخ
    • این رنگ کابینت توهر حالتی چه کلاسیک چه مدرن زیبایی خاص خودشو داره

      پاسخ
  • اگر در اشپزخانه زیاد از سفید استفاده کنم تو ذوق میخوره

    پاسخ
    • استفاده از سفید یک رنگ زیبا برای عصر امروز ست ولی شاید استفاده بیش از حد آن تکراری شه برای همین میتونین از رنگای شاد باهاش استفاده کنید.

      پاسخ
  • کابینت مدرن بهتره یا کلاسیک

    پاسخ
    • جواب دادن به این سوال به طور حتم امکان پذیر نیس یعنی این سوال بسته به سلیقه ی شما داره پس باید اول شناخت کامل نسبت به انواع کلاسیک و مدرن داشته باشید و اینکه یک نگاهی به مابقی خانه داشته باشید که تو چه سبکیه.

      پاسخ
  • کدوم سبک کابینت مناسب تر میشه مدرن یا کلاسیک

    پاسخ
    • کابینت کلاسیک گرون ترین کابینته ولی می توانید از روکش چوب یا چوب مصنوعی استفاه کنید ولی در هر حال کابینت های مدرن هم بسیار پیشرفته و زیبا شده اند پس اگر بحث هزینه باشه میتونین یک کابینت مدرن مناسب یا خیلی گرون که قیمتش بیشتر از کلاسیکم بشه داشته باشید ولی بازم در حالت کلی کابینت کلاسیک کابینت گرون تریه.

      پاسخ
  • کابینت های مدرن کدومند

    پاسخ
    • سلام ام دی اف و های گلاس و فرامید و ملامینه، پولیشی و پوششی و طرح انزو

      پاسخ
  • طرفداران کابینت مدرن بیشتر ست یا کلاسیک

    پاسخ
    • هر یک از انواع کابینت ها خصوصیات خاص خودشونو دارند و هزینه های متفاوتی دارند و همین طور سبکشان فرق دارد. بعضی افراد کار های کلاسیک را دوست دارند و بعضی دیگر کار های مدرن را می پسندند. کار های مدرن مناسب تر و کار های کلاسیک به دلیل استفاده از چوب گرون تره باید ببینید شرایط نگهداری و سلیقه و هزینه تون چقدره

      پاسخ
  • قیمت کابینت مدرن کم تره؟

    پاسخ
    • بله در اکثر مواقع به علت جنس و کم تر کار شدن البته کارهای مدرن بسیار زیبا و پر کاربردست ولی قیمتش کم تر از کلاسیکه

      پاسخ
  • برای کابینت مدرن چه رنگی بهتره؟

    پاسخ
    • این مسئله یک بخش سلیقه ای ست و بستگی بسیاری هم به ابعاد آشپزخانه ی شما دارد. رنگ های متفاوتی برای کار های مدرن وجود دارد.

      پاسخ
  • غلام پوری
    آبان 5, 1400 1:07 ب.ظ

    جنس ورق بیرونی های گلاس چی

    پاسخ
    • سلام های گلاس در حقیقت متریالی است شبیه به ام دی اف که پوشش لایه بیرونی آن متفاوت و از جنس پلکسی گلاس (نوعی پلاستیک) است؛ در ام دی اف های معمولی، پوشش ورق از جنس ملامینه است.

      پاسخ
  • میشه از دو رنگ براق استفاده کرد برای کابینت ؟

    پاسخ
    • سلام
      این یک بحث سلیقه ای ست و این که می تونین هم از دو رنگ ترکیبی و هم به صورت دورنگ براق یا دو رنگ مات و یا یکی براق و دیگری مات استفاده کنید. ولی بهتر ست یک رنگ براق و یک رنگ مات باشد. یا اینکه رنگ شاد و روشنی که می خواهید تو چشم باشه براق باشد و رنگی خنثی هم مثل طوسی انتخاب کنید که مات باشد.

      پاسخ
  • می تونم از سفید و طوسی با هم برای کابینت آشپزخانم استفاده کنم؟

    پاسخ
    • سلام این دو رنگ باهم رنگ های زیبایی ست و مناسب آشپزخانه مدرن نیز می باشد. ولی چون طوسی رنگی خنثی ست بهتره از رنگ های شاد هم برای هماهنگ شدن با این دو رنگ مثل نارنجی یا صورتی، زرد، سبز و … استفاده کنید تا رنگ زیبا تری به آشپزخانه تان بدهد.

      پاسخ
  • در آشپزخونم که Uشکله و بزرگه چه رنگ کابینت بهتره

    پاسخ
    • سلام شما که آشپزخونتون یو شکل هستش و بزرگ هم هست بهتره از کابینت های تیره تر بهره ببرید. در این آشپزخانه دستتان درمورد رنگ باز ست ولی کابینت مشکی یا رنگ های تیره ی دیگه رو پیشنهاد میکنم اگر خیلیم نخواسین تیره بشه میتونین از وسایل ترکیبی و روشن که با آن ست شود استفاده کنید.

      پاسخ
  • معمولا رنگ ترکیبی که برای رنگ کابینت انتخاب می شود در مدرن چه رنگی ست

    پاسخ
    • سلام رنگ سفید یا کرم و یا طیف این رنگ ها مثل استخونی، کاپوچینویی و صدفی استفاده می شود.

      پاسخ
  • محمد علی زاده
    آبان 5, 1400 1:59 ب.ظ

    هزینه ی کار های مدرن کم تر از کارای دیگس؟

    پاسخ
    • سلام بله هزینه ی کار های مدرن کمتر از کار های کلاسیک است چون کارای کلاسیک چوبه و این که تجملی ست ولی مدرن ساده و شیک است.

      پاسخ
  • سلام ممنون ازینکه وقت می زارید و به کار هامون رسیدگی می کنید و پاسخ گو هستید. مشکلم حل شد

    پاسخ
  • کابینت های مدرن به حرارت حساس؟

    پاسخ
    • سلام بله کابینت های مدرن به حرارت حساسیت نشان می دهند و نیاز به مراقبت دارند.

      پاسخ
  • کابینت مدرن به رطوبتم حساسه؟

    پاسخ
  • آشپزخونم بزرگ و U شکله میتونم کابینتمو مشکی کنم؟

    پاسخ
    • سلام بله آشپزخانه ای که بزرگ و یو شکل باشه می تونید از کابینت مشکی استفاده کنید.

      پاسخ
  • یراق الات بلوم
    دی 6, 1400 11:32 ق.ظ

    سلام به وقت بخیر
    ممنون از اطلاعات مفید شما
    یراق الات بلوم میتونه کمک کنه تا شما اشپزخانه مدرن و کابینت های با کیفیت تری با استفاده از لولاهای بلوم و یا ارمبند ها و ریل های بلوم و همچنین جک های مدرن برقی و معمولی بلوم ارائه بدین

    پاسخ
  • کابینت مدرن کدوم کابینتا میشن

    پاسخ
  • ممنون بابت پاسخدهی به جا

    پاسخ
  • کابینت مدرن بهتره یا کلاسیک

    پاسخ
    • این سوال یک سوال کلی ست و دقیق نمی شود درباره ی آن گفت و همین طور هر خانواده ای نسبت به سلیقه و هماهنگی با چیدمان و سبک باقی قسمت های منزل آن را انتخاب می کند.

      پاسخ
  • کاببینت های گلاس خش بیفته آب نفوذ میکنه؟

    پاسخ
    • بله البته این کابینت بسیار مقاوم ست ولی اگر خش و خطوط بیفتد آب و رطوبت از آن رد می شود و کابینت را خراب می کند.

      پاسخ
  • ممنون از مطالب

    پاسخ
  • کابینت های گلاس چه رنگی داره

    پاسخ
  • کابینت مدرن بهتر یا نئوکلاسیک

    پاسخ
    • این دو سبک دو کار متفاوت است که هر کدوم مزایا و معایب خودش را دارد و و بهتر ست نسبت به سبک خانه تان آن را انتخاب کنید.

      پاسخ
  • کابینت های گلاس کدوم میشه

    پاسخ
    • کابینت های گلاس همان ام دی اف است که روکش زیبایی به نام های گلاس روی آن کشیده شده. که اکثرا براق آن محبوبیت بیشتر دارد.

      پاسخ
  • سلام کابینت کلاسیک بهتره یا مدرن؟

    پاسخ
    • مسعود توانا
      شهریور 6, 1402 1:20 ب.ظ

      سلام در واقع این سوال مشکل دارد و همچنین پاسخ به این سوال نیز بسیار غلط است. دو سبک متفاوت هستند که با توجه به دکوراسیون منزل-آشپزخانه تان انتخاب می‌شوند.

      پاسخ
  • کابینت مدرن ایرانی با کابینت مدرن ایتالیایی و اروپایی چه تفاوتی داره؟

    پاسخ
  • سینا صبوری
    شهریور 1, 1401 12:41 ب.ظ

    ترکیب کابینت مدرن و کلاسیک چه جوری میشه ؟

    پاسخ
    • سلام وقت شما بخیر
      کابینت مدرن و کلاسیک رو میشه ترکیب کرد، فقط توجه کنید که از ترکیب درستی استفاده کنید. در ابتدا که باید بگم کابینت روکش چوب ساده نداریم ولی مثلا در یک کار مدرن مثل هایگلاس اصلا از سبک کلاسیک ممبران های پر کار استفاده نکنید چون ترکیب خوبی در نمیاد سعی کنید ممبران خیلی ساده استفاده کنید تا هارمونی آشپزخانه شما هم برقرار باشه.
      ممبران دارای رنگهای متنوعی است و محدودیت رنگ نداره. بنابراین در ترکیب رنگ این دو سبک هم دستتون کاملا بازه..

      پاسخ
    • میشه سبک نئوکلاسیک که فوق العاده هم شیک و به روز هست

      پاسخ
  • سلام من میخوام کابینت های گلاس بخرم ، ولی نمیدونم بهترین نوع کابینت مدرن چیست؟ میشه راهنماییم کنید

    پاسخ
    • سلام وقت شما بخیر.. شاید بتوان گفت سال ۱۴۰۲ کابینت های گلاس به عنوان پرفروش ترین و بهترین نوع کابینت مدرن شناخته شده.. ولی در هر صورت برای خرید کابینت هایگلاس، جنس آن، و مرغوبیت آن با توجه به برند ورق هایگلاس.. و بسیاری فاکتور دیگر، بهتر است مدنظر داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر با شماره های ۷۷۰۰۵۴۶۷ تماس حاصل فرمایید.

      پاسخ
  • گلچین خالندی
    خرداد 1, 1402 12:17 ب.ظ

    سلام و خسته نباشید
    ممنون از این توضیحات خوب و عکس های خوبی که برای معرفی گذاشتید.
    من جدیدا عاشق طرح های مدرن شدم و از این مدل کابینت هم خیلی خوشم اومده.

    پاسخ
  • چقدر مدلهای قشنگی دارید. من می تونم به صورت حضوری از نمایشگاه تون دیدن کنم؟ برای بازدید حضوری باید وقت رزرو کنیم و اطلاع بدیم؟

    پاسخ
  • حامد کرمی
    خرداد 23, 1402 5:09 ب.ظ

    سلام امکان بازدید از نمایشگاهتون فراهم هست؟

    پاسخ
  • احمد نصیری
    تیر 24, 1402 4:57 ب.ظ

    سلام روز بخیر قیمت کابینت مدرن در سال 1402 چقدره؟

    پاسخ
  • سلام کابینت مدرن براق بهتره یا مات؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.